فیل هیث و هانی رامبد در مورد درآمد بدنسازی، “نگاه سه بعدی” و تمرینات قدرتی او صحبت می کنند – Fitness Volt

اسطوره بدنسازی فیل هیث او یک حرکت تاریخی را رهبری کرد، اما اذعان داشت که با مقدار زیادی از مشکلات مالی همراه بود. هیت در ویدیوی اخیر یوتیوب در مورد کسب درآمد در بدنسازی با هانی رامبد صحبت کرد و در مورد اهمیت رابطه مربی و مشتری برای موفقیت در این ورزش صحبت کرد.

هیث این ورزش را با استعداد حباب‌آلود، نسبت‌های عظیم و صبر فتح کرد. او با کسب هفت عنوان مستر المپیا، هر سال از سال 2011 تا 2017، به عنوان یک بازیکن حرفه ای مردان IFBB به ارتفاعات باورنکردنی دست یافته است. او با نماد بدنسازی آرنولد شوارتزنگر با هفت جایزه Sandow برابر است.

هیت چه با کای گرین دشمن اصلی خود روبرو شود و چه با اجراهای به یاد ماندنی به میراث خود می افزاید، مدت هاست که هیث به عنوان یکی از بزرگترین استعدادهایی در نظر گرفته می شود که تا به حال یک شلوار تاب دار بسته است.

در حالی که هیث نام خود را در تاریخ بدنسازی تثبیت کرده است، او اعتراف می کند که کسب درآمد در این ورزش با چالش هایی همراه است. در آخرین تلاش خود، “هدیه” به دوران بدنسازی خود نگاه می کند، جایی که ورزشکاران وظیفه داشتند بر اساس شرکت در نمایش ها، حمایت ها و حامیان مالی درآمد کسب کنند.

فیل هیث و هانی رامبد برای تمرین صحبت کردن، کسب درآمد در بدنسازی توافق کردند

اول از همه، فیل هیث تاکید کرد که نشان یک مربی موثر کسی است که به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن ورزش می تواند در لحظه تنظیمات را انجام دهد. این یکی از دلایلی است که هیث هانی رامبد را به عنوان مربی خود ترجیح داده است.

برای همه بچه‌هایی که می‌خواهند بدانند، و شما می‌خواهید یک مربی استخدام کنید و موفقیت‌هایی از این دست داشته‌اید، چطور است… همه چیزهایی که او می‌گوید را اجرا کنید، و وقتی کار نکرد، پس شما به آنها نگاهی شبیه به “اوه مرد، این مزخرف شما کار نکرد…” مرد!” چون مربی چیست؟

کسی که می تواند در هر لحظه تنظیمات را انجام دهد. حالا اگر نمی توانند آن تعدیل ها را انجام دهند، مربی باید اخراج شود. اما من سوابق شما را می‌دانستم و احساس می‌کردم، می‌دانید، ما به این موضوع پی خواهیم برد. من تو را دوست داشتم و به تو احترام می گذاشتم و تو طرز فکر دیگری داشتی. منظورم را می دانید، سوابق شما به بدنسازی محدود نمی شود، شما به عنوان مشاور با خطوط هوایی کار کرده اید، شما یک گیک، یک گیک مطلق و یک استاد شگفت انگیز هستید.

هیث در اوایل دوران بدنسازی خود فقط 43 دلار در حساب بانکی خود داشت و مجبور بود سوار اتوبوس شود یا به باشگاه برود.

“برادر، باید به یاد داشته باشی که من با 43 دلار در حساب بانکی خود به جونیور ناسیونالز رفتم. این تمام چیزی بود که داشتم. تمام پولم را برای آمادگی خرج کردم. تمام پولم را برای آماده سازی خرج کردم و در نهایت قرارداد بستم. funny about بنابراین، من قرارداد را گرفتم، آنها به من مانند پاداش امضای کوچکی می دهند، وقتی می گویم کم، کم نیست، پنج بزرگ است، من مثل یک مرد هستم و این عالی است.

“من ماشین نداشتم. هم اتاقی ام با اتوبوس یا دوچرخه سواری به محل کار در دوران دبیرستان گرفتار می شدم. حتی با این پول وقتی این چک را گرفتم، خوب هستم، می روم بیرون. و خرید یک ماشین. ”

“من در عرض سه دقیقه بعد از ترک محل خود به سمت باشگاه می روم و از پشت ضربه می خورم. من فقط سه ساعت است که ماشین را در اختیار دارم. امتیاز اعتباری من حدود 560 یا بیشتر بود.”

هیث پس از به دست آوردن کارت IFBB Pro خود توضیح داد که او به “پسر طلایی” این ورزش تبدیل شد و شروع به درآمد قابل توجهی کرد.

“من مثل پسر طلایی جدید بودم. من کسی بودم که این همه پول را بدست می آوردم (بعد از اینکه کارت حرفه ای ام را گرفتم).” او گفت فیل هیث.

نکته جالب این است که در این دو فصل، بدیهی است که من در حال تمرین هستم و ما کار خود را انجام می دهیم. من درآمدی را که قرار بود در المپیک از دست بدهم با جذب مهمانان بیشتر و ایجاد یک پایگاه هواداران تکمیل کردم. مسیر.

هنگامی که هیث به لطف فرانک سپی با MET-Rx قرارداد امضا کرد، بیش از 10000 دلار در ماه بدون غرامتی که از قرارداد جو ویدر دریافت کرد، درآمد داشت.

“من یک سال پیش کار خود را در Valley Total Fitness ترک کردم و به عنوان یک ورزشکار Weider حقوق می گیرم. منتظر ماندم و از فرانک سپی که یک ورزشکار MET-Rx بود تماس تلفنی دریافت کردم.

من در نهایت با MET-Rx امضا کردم. اولین قراردادم را گرفتم. من فقط این را فاش می کنم، من تقریباً 10 دلار در ماه حقوق می گرفتم و فکر می کنم با قرارداد من با ویدر، این مبلغ واقعاً خوبی بود. “این پول هنگفتی بود.”

در نهایت، هیث و هانی رامبد در مورد روش‌های مختلفی بحث می‌کنند که منجر به ظاهر سه بعدی سطح بعدی «هدیه» شد.

“من مانند تلاش برای ایجاد روش های مختلف یا فقط تلاش برای ارائه این ظاهر سه بعدی و ایجاد آن بودم. من همیشه به کارهایی فکر می کردم که می توانیم انجام دهیم. اما هرگز فکر نمی کردم در یک میلیون سال آینده شما بخواهید آن را با آنها به اشتراک بگذارید. هر کسی.» هانی رامبد گفت. مثل جی کاتلر.

هیث تنها ستاره لیگ حرفه ای IFBB نیست که افکار خود را در مورد پول در بدنسازی ارائه می دهد. رونی کلمن، پادشاه پیشین هشت دوره مستر المپیا نیز در مورد درآمدهای شغلی خود صادق بوده است. او تایید کرد که بیشتر درآمدش از معاملات تاییدیه به دست می‌آید و تاکید کرد که بالغ بر میلیون‌ها دلار است.

برخی در این ورزش، مانند باب سیچیریلو، استدلال کرده اند که برای جذب ورزشکاران در لیگ حرفه ای IFBB، جوایز بدنسازی باید افزایش یابد. به نظر می رسد لیگ این نگرانی ها را شنیده است زیرا نایب رئیس فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام تایلر مانیون فاش کرد که مبلغ جایزه قهرمانی آزاد اخیراً به 210000 دلار افزایش یافته است.

نمی توان انکار کرد که از زمانی که هیث در صحنه ظاهر شد، کسب درآمد در بدنسازی به شدت تغییر کرده است. هیث با داشتن یک حرفه پردرآمد و منحصر به فرد، امیدوار است که شاهد ادامه پیشرفت این ورزش باشد.

مربوط: رونی کلمن و فیل هیث برای یک کشش طاقت فرسا با هم متحد می شوند

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب هانی رامبد در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/phil-heath-income-in-bodybuilding/