لری ولز در مورد افزایش وزن 55 پوند فکر می کند و در مورد آینده بدنسازی صحبت می کند – فیتنس ولت

او ظاهر می شود لری ولز او به عنوان یک بدنساز مشتاق زندگی را در آغوش خواهد کشید. در مصاحبه اخیر با Rx Muscle در دبی، ولز در مورد افزایش وزن 55 پوندی در دو روز صحبت کرد و نظر خود را در مورد آینده خود در بدنسازی بیان کرد.

لری ولز با آزمایش توانایی خود به عنوان وزنه بردار، کشتی گیر بازو و مرد قوی، به یکی از نام های مورد بحث در جامعه تناسب اندام تبدیل شده است. ولز علاوه بر داشتن هیکلی پاره، سال‌ها با قدرت باورنکردنی خود ابروها را بالا برده است، که باعث افتخار وی از ستاره سابق هشت دوره مستر المپیا، رونی کلمن شد.

سال گذشته، ولز از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد که حرفه قدرتمند او را به حاشیه برد. ولز پس از تصمیم به توقف تمام داروهای افزایش دهنده عملکرد به جز تستوسترون، شروعی تازه در بدنسازی برنامه ریزی کرد.

ویلز که هرگز راه آسان را انتخاب نکرد، تلاش کرد کارت حرفه ای خود را در کلاسیک فیزیک در مسابقات آماتور المپیا 2023 به دست آورد، اما دوم شد. با وقت خالی، او برنامه بعدی را در سال 2024 بیان کرد.

مربوط: ماشین حساب حجیم برای کمک به شما در افزایش وزن / سفر حجیم!

لری ولز از ژست های خلاء، رکورد جهانی غیررسمی افزایش وزن و آینده اش در بدنسازی صحبت می کند.

ولز توضیح داد که در آخرین آمادگی بدنسازی خود توانسته است با وزنه های مختلف ژست های خلاء انجام دهد.

“این یک چیز بود که آن را انجام دهم (موقعیت های خلاء) در 250، در 230 بدون مشکل، 280، من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم، اما می توانستم روده هایم را به اندازه کافی جذب کنم و تمام غذایی که شب بیدار بودم را جذب کنم. پس از حدود هفت وعده غذایی، نه، من می دانم چگونه این کار را انجام دادید، من فقط ده دقیقه پیش ناهار خوردم و می خواهم اکنون به شما بچه ها نشان دهم.

به گفته ولز، او در دو روز 55 پوند اضافه کرد و افزود که هر دو ساعت یک وعده غذایی 2000 کالری با آب می خورد.

لری ولز می‌گوید: “در دو روز 55 پوند بود. صادقانه بگویم، فکر می‌کردم اگر فقط یک روز چیزی را که می‌خواستم بخورم چه مشکلی پیش می‌آید. خوب، اگر قرار باشد همه چیزهایی را که داشتم فهرست کنم، ما حداقل به 20 دقیقه دیگر نیاز دارد.» زیرا فقط هر دو ساعت یک وعده غذایی 2000 کالری داشت.

من باید در هر وعده غذایی چندین پوند اضافه می‌کردم، زیرا فقط غذا نبود، آبی بود که با هر وعده غذایی مصرف می‌کردم که به آن افزایش وزن شدید اضافه می‌کرد، و من در این برنامه در مورد دیورتیک‌ها شرکت می‌کردم. من کم آب شده بودم، درسته؟

از آنجایی که این جوان 28 ساله بسیاری از آمادگی های بدنسازی را خسته کرده بود، اظهار داشت که آبی که می نوشید نیز به افزایش وزن سریع او کمک می کرد. او به ریباند 55 پوندی خود اشاره کرد “فقط ممکن است” یک رکورد جهانی پس از انجام برخی تحقیقات آنلاین.

“من مثل یک اسفنج خشک بودم و به محض اینکه مقداری آب روی من گذاشتی، ورم کردم. حالا در مورد بدنسازانی شنیدم که 20 پوند، 30 پوند، اعداد مبتدی می پوشند، درست است؟ من بیشترین وزن را در گوگل جستجو کردم. من تا به حال در یک یا دو روز به دست آورده ام، و بیشترین چیزی که من دیده ام حدود 40 مورد بوده است. ولز گفت، هیچ مشکلی به جز چند توپ بسیار ضخیم رخ نداد.

ولز اظهار داشت که در طول مسابقه آنقدر رژیم گرفت که صدایش موقتاً تغییر کرد.

“من یاد گرفتم که وقتی 1200 کالری در روز می خوردم، بدون هیچ مشکلی می توانستم به 230 پوند برسم. هرگز در زندگی ام به این سختی رژیم نگرفته ام. هرگز نتوانسته ام با بدنسازانی که کاملا خسته شده بودند، ارتباط برقرار کنم، زیرا 5 تا سال‌ها پیش، زمانی که اولین نمایش دو را در سال 2018 ساختم، کاملاً خسته نشده بودم.

حالا می دانم واقعا چه احساسی دارم تا جایی که صدایم دو روز بعد از نمایش تغییر کرد. صدای بالاتری داشت. صدای اکتان بالایی داشتم. فقط تونستم اینقدر صدا از صدایم استخراج کنم. انگار داشتم زمزمه می کردم. وقتی شنیدم که بدنسازان اینطور صحبت می کنند، فکر کردم اغراق می کنند. اکنون می دانم و همچنین می توانم با آنها در این سطح ارتباط برقرار کنم که فکر می کنم واقعاً عالی است. من برای آنها احترام بیشتری قائل هستم.»

ولز قصد دارد با ترسیم آینده، سایز عضله چهارسر ران و همسترینگ خود را افزایش دهد، در حالی که اذعان می کند که بالاتنه او نسبت به نیمه پایینی تناسب ندارد.

همه شوخی‌ها را کنار بگذارم، من باید عضلات چهار ران و همسترینگم را بزرگ‌تر کنم. همه ما می‌دانیم که نیمه بالایی بسیار بزرگ‌تر از نیمه پایینی است. باید این تعادل را اصلاح کنم. می‌خواهم بالاتنه‌ام را مثل همیشه تمرین بدهم. اما به جای اینکه یک روز، سه روز در هفته تمرین پا انجام دهم، این را خودم در گذشته ثابت کردم که هفته ای سه بار پاهایم را تمرین می کردم و پاهایم در عرض دو ماه سه اینچ رشد می کردند.

می‌دانم که با تمرین مناسب این کار را انجام می‌دهم تا عضلات چهارگانه و حاشیه‌ای خود را بزرگ کنم.

از زمانی که لری ولز در آماتور المپیا روی صحنه رفت، سوالات زیادی در مورد آینده بدنسازی بدنسازی وجود داشت. پس از پاکسازی هوا، Wheels به پادکست Transparent With Nyle Nayga رفت تا به برخی موضوعات بپردازد.

ولز علاوه بر صحبت در مورد جاه‌طلبی‌های خود برای مستر المپیا، اولین برداشت‌های خود را از تأثیرگذار تناسب اندام در حال رشد سم سولیک فاش کرد. در مجموع، او از محبوبیت سولیک حمایت می کند و معتقد است که اگر او می خواهد بدن خود را فشار دهد، بهتر است این کار را در سنین پایین انجام دهد، چیزی که ولز اعتراف می کند که از آن آگاه است.

لری ولز با هدف قرار دادن بهبود عضله چهارسر ران و همسترینگ خود قصد دارد در حضور بعدی خود در بدنسازی بیانیه ای ارائه دهد. اگر او اولین مسابقه خود را برای فصل 2024 اعلام کند، ما شما را در اینجا در Fitness Volt به روز خواهیم کرد.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Rx Muscle در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/larry-wheels-talks-55lb-weight-gain-bodybuilding-future/