لری ولز و ولادیسلاوا گالاگان برای یک تمرین جنون آمیز شانه با هم تیم می شوند و در مورد تجربیات PED بحث می کنند – Fitness Volt

حتی با وجود شهرت جدید ولادیسلاوا گالاگان، او همچنان متعهد به تقویت قدرت خود در داخل ورزشگاه است. و در یک همکاری اخیر در یوتیوب، او برای یک تمرین شدید شانه به لری ویلز پیوست. آنها همچنین تجربیات خود را با استفاده از داروهای افزایش دهنده عملکرد مورد بحث قرار دادند.

گالاگان گفت: “این تمرین برای من بسیار ترسناک بود، به خصوص وقتی که سر من فریاد می زدید.” برای اولین بار از بین تمام ویدیوهایی که با افراد دیگر تمرین می کردم، او مرا هل داد. برای اولین بار مورد آزار و اذیت قرار گرفتم و تحت فشار قرار گرفتم.

در دنیای تناسب اندام، نادیده گرفتن آن غیرممکن است لری ولز، که به لطف قدرت فوق العاده، ویدیوهای ویروسی و محتوای جذاب ورزشگاه، نامی برای خود دست و پا کرده است. علاوه بر این، Wheels یک رزومه ورزشی چشمگیر ساخته است، و آب ورزش های مختلف مانند کشتی بازو، پاورلیفتینگ، قوی مرد و بدنسازی را آزمایش کرده است.

ولادیسلوا گالاگاناز سوی دیگر، که با نام “کندال جنر بدنسازی” شناخته می شود، اخیراً پس از پخش شدن کارش در OnlyFans به عنوان یک ستاره ظاهر شده است. او بدنی دریده دارد اما ویژگی های زنانه خود را حفظ کرده است. چه موضوع گفتگو استروئیدها باشد یا گذراندن زندگی، جذابیت برای طرفداران گالاگان واضح است.

لری ولز و کندال جنر از ورزش بدنسازی شانه

تمرین آنها را در زیر مشاهده کنید:

  • پرس شانه دمبل – 1 ست گرم کننده، 3 ست کار
  • ردیف های مستقیم هالتر – 1 ست گرم کننده، 3 ست کار
  • افزایش های جانبی – 1 ست گرم کننده، 3 ست کار

ویلز توضیح داد که چگونه پرس های شانه خود را به دلیل مشکلات حرکتی تغییر داده است.

من تحرک لازم برای ایستادن و پایین رفتن آن را ندارم، بنابراین آن را کج می کنم تا بتوانم آن را حدود 90 درجه به دست بیاورم و زاویه را ببینم، که واقعا برای من خوب است.

هر چیزی کمتر باشد، و روتاتور کاف خود را فشار می دهید. ولز می گوید: «من توانایی راه رفتن مستقیم و تمام مسیر را ندارم.

چرخ ها، صحبت های ولادیسلاوا گالاگان خیلی سریع پخش می شود و از رایانه های شخصی استفاده می کند

گالاگان گفت که او به طور معمول عضلات سه سر و قفسه سینه را در این تمرینات شامل می شود اما مطابق با خواسته ولز آنها را حذف می کند. او همچنین اظهار داشت که از ناحیه دست چپ خود مشکل دارد.

حدود یک ساعت تمرین چون او گفت که دوست دارد کوتاه باشد، اما طبق تمرین من، تمرین بالاتنه برای شانه ها بسیار طولانی است، بنابراین من شانه، سه سر و سینه دارم، اما امروز فقط تمرین می کنیم. ولادیسلوا گالاگان گفت.

“بازوی راستم خوب بود اما این (چپم) اینطوری بود (برای من مشکل ایجاد کرد). خوشبختانه رفتم دکتر و او گفت فقط عفونت است. می دانید. اما دو ماه بعد رفتم. منتظر بودم. برای اینکه از بین برود، اما نشد.”

ولز درباره گسترش آنلاین گالاگان صحبت کرد و اظهار داشت که او خاص است زیرا ظاهری زنانه و هیکلی متواضع اما چشمگیر دارد.

ولز گفت: «به یاد می‌آورم که یکی از شما (فیلم‌ها) را دیدم که نشسته بود تا غذا بخورد. “این مثل اولین عکسی بود که از شما در فید پیشاهنگی دیدم.”

گالاگان پاسخ می‌دهد: «فکر می‌کنم ویدیویی که در فضای مجازی پخش شد این بود که او در موقعیت خاصی قرار داشت که من نمی‌شناختم. من موهای بلند داشتم.

ولز گفت: “آنچه شما را متمایز می کند این است که بدن شما چقدر توسعه یافته است، اما چهره شما هنوز هم بسیار زنانه است. اگر یک ژاکت بزرگ می پوشیدید، هرگز تصور نمی کردید که به اندازه خود گاومیش باشید. شما بسیار جالب هستید.”

گالاگان گفت: «این کارت ویزیت من است.

قبل از حرکت رو به جلو، گالاگان فاش کرد که محدودیت وزنی برای پرس شانه 70 پوند است و درباره مدت زمانی که او از کورس دور بوده است صحبت کرد. چرخ‌ها همچنین نشان می‌دهند که وقتی از دنده خارج می‌شود، زندگی چگونه به نظر می‌رسد.

گالاگان می گوید: «بله، سه ماه (طبیعی) است. «وقتی آنجا بودم، چند سال پیش خیلی جوانتر بودم. حالم خوب بود، اما حالا هرچه تجربه بیشتری به دست می‌آورم، در طول سال‌ها بیشتر تمرین می‌کنم و آن را انجام می‌دهم و حالا بله همانطور که به من گفتید، می‌توانید حجم بیشتری را بدون هیچ چیز نگه دارید که خوب است زیرا باید از آن استراحت کنید.

برای من خنده دار است، من همیشه اگر بروم خیلی کوچکتر می شوم. بدن من آن را مانند یک اسفنج جذب می کند و وقتی بالای آن قرار می گیرم خیلی سریعتر رشد می کنم.

در نهایت لری ولز توضیح داد که چرا استراتژی پیش از خستگی را قبل از تمرین ترجیح می دهد.

“برای شانه‌ها، بین سه تا چهار کافی است به شرط اینکه سخت تمرین کنید تا شکست بخورید. منظورم این است که شانه‌های من کاملاً خسته هستند، بنابراین تمرین من را برای بقیه تمرین خسته می‌کند.

اون حرکت سنگینی که با حجم زیاد و با تکرار زیاد انجام میدم و تا به تمرین دوم برسم دیگه خرج شده ام. درست؟ بعد از آن هنوز دو یا سه حرکت دیگر انجام می دهم. برای من کار کرده است. برای بدنسازی، آنچه که من می بینم بیشترین نتایج را به بار می آورد، تمرین شدید است. ولز می‌گوید هر چه تعداد گروه‌ها بیشتر باشد، بهتر است.

این اولین باری نیست که طرفداران از ولادیسلوا گالاگان در مورد استفاده او از داروهای تقویت کننده عملکرد می شنوند. به گفته اینفلوئنسر تناسب اندام در حال افزایش، او در اوایل به دلیل یک دوره نادرست استروئیدی، 50 درصد موهای خود را از دست داد و معتقد بود که می تواند روزی قهرمان المپیا شود.

لری ویلز به ساختن هیکل خود به عنوان یک رقیب مشتاق کلاسیک فیزیک ادامه می دهد. پس از کسب مقام دوم در المپیای آماتور 2023، طرفداران و حتی داور فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام، Terek Elgindi انتظار دارند که او روزی تاثیر زیادی در این ورزش بگذارد. در مورد آخرین جلسه تمرینی خود با ولادیسلاوا گالاگان، ولز از این که در کنار یکی دیگر از اینفلوئنسرهای در حال رشد تناسب اندام، آهن را پمپاژ می کند، هیجان زده بود.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب ولادیسلوا گالاگان در زیر مشاهده کنید:

مربوط: لری ولز به افزایش وزن 55 پوندی خود می پردازد و در مورد آینده بدنسازی صحبت می کند


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/larry-wheels-vladislava-galagan-train-shoulders/