مارتین فیتزواتر در مورد نتایج مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2024 با کریس استو صحبت می کند و می گوید که “Goal” اولین دعوت به مسابقات قهرمانی مستر المپیا 2024 – Fitness Volt است.

حتی اگر او تیم حرفه ای نیویورک را بدون حلقه و جایزه ترک کرد، جهان به پتانسیل مارتین فتیزواتر توجه کرد. در مصاحبه ای با Rx Muscle، مارتین فیتزواتر در مورد هدف خود برای اولین دعوت به مسابقات مستر المپیا 2024 صحبت کرد. علاوه بر این، کریس استو و ویکتور مارتینز رویداد را خلاصه می کنند و نظرات خود را در مورد فینال ارائه می دهند.

نیویورک پرو 2024 شاهد یکی از هیجان انگیزترین مبارزات باز مردان در فصل بدنسازی بود. نیک واکر و مارتین فیتزواتر، رهبران، فیزیک سطح بعدی خود را به نمایش گذاشتند. واکر به طور مداوم در فرم و زیبایی شناسی خود پیشرفت کرده است در حالی که فیتز واتر سطح هیجان انگیزی از بافت را به کادر خود اضافه کرده است.

واکر در نهایت دومین عنوان حرفه ای خود در نیویورک را به دست آورد اما نه بدون مبارزه. او در جریان پیش داوری و فینال فیتزواتر را با یک امتیاز شکست داد تا جواز المپیک خود را کسب کند. با نمایش در نمای عقب، استو، فیتزواتر و مارتینز رویداد را خلاصه کردند.

مارتین فیتزواتر هدف مستر المپیا 2024 را تعیین می کند، کریس استو می گوید این یک “اسلم دانک” برای نیک واکر در نیویورک پرو نبود.

فیتزواتر که قبلاً در مسابقات دیترویت پرو مدال طلا گرفته بود، روی استیج المپیا قرار گرفت، اما او می خواست خود را در برابر واکر آزمایش کند.

من عاشق بدنسازی هستم. می‌خواهم طرفداران بیشتری پیدا کنم. می‌خواهم زمان بیشتری برای صحنه داشته باشم. همچنین می‌دانستم که در دیترویت در بهترین حالت خود نبودم.

می‌دانستم که می‌توانیم این بدترین، سخت‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین اقتباس را انجام دهیم و این دقیقاً همان کاری بود که انجام دادیم. به سر کار برگشتم، به زور زدن ادامه دادم و رژیم را ادامه دادم. وزن من تقریباً هم وزن دیترویت است، اما فقط اجازه دهید کمی بیشتر بخوابد.

فیتزواتر فاش کرد که در طول دوره سه روزه نمایش، 4000 کربوهیدرات مصرف کرده است.

فیتزواتر می‌افزاید: «بله، وقتی ساران را انجام می‌دهید، همیشه کمی بهتر به نظر می‌رسید. و دوباره، درست مانند ما در دیترویت، در یک دوره حدود سه روزه، حدود 4000 کربوهیدرات وجود داشت.»

مهمتر از همه، هدف فیتزواتر برای مستر المپیا 2024، انجام اولین فراخوان است.

مارتین فیتزواتر می گوید: «هدف اولین یادآوری است. “مقایسه با بزرگسالان، این تنها چیزی است که برای من مهم است.”

با نگاهی به نتایج مسابقه، کریس استو معتقد بود واکر برنده شد، زیرا او شرطی سازی “کافی” برای برجسته کردن حجم خود داشت.

“من فکر می کنم آنچه او را برنده شد این بود که نیک در شرایط خوبی بود که بتواند در المپیک بهتر باشد.” من در واقع فکر می کنم که او امشب بهتر برگشت اما فکر می کنم مارتین بهتر برگشت.

در مورد فیتزواتر، آستو او را به خاطر جهش بزرگ دیگری در مسابقات آزاد مردان تحسین کرد.

او افزود: «روز گذشته در رادیو گفتم که بسیاری از مردم این پرش را یک سال داشتند و او دو سال متوالی این پرش را داشت و سال قبل هم در تگزاس پرو پیشرفت کرد توده زیاد و تناسب اندام زیاد در یک دوره شاید تا 28 ماه. گرفتار استو.

ویکتور مارتینز فکر می کرد که فیتزواتر نیک واکر را روی صحنه “آزار” می دهد و چیزهای بزرگی را در آینده او پیش بینی می کند.

“میدونی چی؟ میتونست از هر طرف پیش بره و هیچ کس ناامید نمیشد. باید بگم. من از مارتین اینجا خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم چون در پایان روز، بله، نیک نقطه صحبت بود، همه انتظار داشتند. به جز مرد، او واقعاً آن را تکان داد.

پس از نبرد شدید با فیتزواتر، نیک واکر بیانیه ای در مورد پیروزی بزرگ بیان کرد. او تاکید کرد که وقتی می‌گوید کاری انجام می‌دهد، به قولش احترام می‌گذارد، همانطور که در پیروزی او بر فیتزواتر در تینک، نیوجرسی انجام شد.

نمی توان انکار پتانسیل مارتین فیتزواتر را انکار کرد، مخصوصاً پس از اینکه به او پیشنهاد شد که واکر را برای پول خود به دوش بکشد. طرفداران مشتاقانه منتظرند تا ببینند مارتین فیتزواتر چگونه با استعدادها در مرحله المپیا اکتبر آینده روبرو می شود.

مربوط: کریس استو درباره شکست ناپذیر بودن هادی شوپن در مستر المپیا 2024 پس از پیروزی های اخیر صحبت می کند.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Rx Muscle تماشا کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/martin-fitzwater-talks-2024-new-york-pro-results/