مارک والبرگ با یک جلسه تمرین روزانه شدید پا – فیتنس ولت، آسیب های گذشته خود را پس می زند

مارک والبرگ او در چند هفته گذشته تمرکز خود را تغییر داده است. والبرگ که برای ریکاوری پس از جلسات تمرینی مشکل داشت، برنامه تمرینی خود را متناسب با بدن در حال تغییرش تنظیم کرد. مارک والبرگ در پست اخیر خود در اینستاگرام، جراحات خود را در حالی که از برنامه روزانه پای خود صرف نظر می کرد، فاش کرد.

مارک والبرگ خود را با مجموعه ای پر از دستاوردها از جمله ساخت موسیقی، مدلینگ، بازیگری، کارگردانی و تجارت مشغول نگه می دارد. والبرگ علاوه بر همه چیزهایی که در بشقاب خود می چیند، به حفظ یک سبک زندگی سالم و متناسب اختصاص دارد.

مارک والبرگ به لطف عشق به تمرین، آمادگی جسمانی خود را حتی در سن 52 سالگی حفظ می کند. والبرگ قصد دارد تمرینات خود را با طرفداران به اشتراک بگذارد که اغلب در اوایل صبح حدود ساعت 4 صبح انجام می شود. این جلسات چیزی برای تمسخر نیست زیرا والبرگ اغلب جلسات تمرینی طاقت فرسا را ​​روی شکم و پاهای خود انجام می دهد.

به عنوان یک بازیگر، والبرگ دستخوش دگرگونی های عظیمی در بدن شده است. برای نقشش در پدر استو، او بیش از 11000 کالری مصرف کرد و در کمتر از یک ماه بیست پوند اضافه کرد. پس از پایان فیلم، مارک والبرگ به سرعت به هیکل پاره شده خود بازگشت و اندکی بعد عضلات پاره شده خود را نشان داد.

مارک والبرگ تمرین روزانه پای خود را در حالی که هنوز مصدوم است شکست می دهد

نگرش مارک والبرگ “بلند شو و انجامش بده” او را به تمرین هفت روز در هفته سوق می دهد. با این حال، والبرگ توضیح داد که زمان به او نزدیک شده و او دیگر نمی تواند مانند گذشته بهبود یابد. او طرز فکر خود را تغییر داد و معتقد بود که هیچ مرد 52 ساله ای نباید هفت روز در هفته تمرین کند.

پس از اینکه والبرگ قبلاً گفته بود “مشکلاتی با شانه‌ها، زانوها و کمر” دارد، در اینستاگرام همه آسیب‌هایی را که در حال حاضر با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، فاش کرد. بدون توجه به دردش، به هر حال در طول روز پا به هل دادن ادامه داد.

“سه دیسک فتق، منیسک پاره، مینیسک پاره شده، استخوان های شکسته در دست ها، امروز باید با او بسیار مهربان باشم.

بازیابی آن حرکت، استراحت و ریکاوری. والبرگ گفت: “من باید کار کنم، باید کار کنم.” او گفت.

مارک والبرگ تنها ستاره هالیوود نیست که بعداً در زندگی تناسب اندام خود را حفظ کرده است. اخیرا تری کرو در سن 55 سالگی بازوهای دیوانه و سینه تراشی شده خود را به نمایش گذاشت. در حالی که بسیاری از دنبال کنندگان حدس می زنند که آیا هیکل او فقط به دلیل ورزش و رژیم غذایی است یا نه، کروس هنوز بدنی بی عیب و نقص دارد.

در حالی که به نظر می رسد والبرگ اولویت های خود را در مورد تمرین تغییر می دهد، اما تعهد او به حفظ سلامتی و تناسب اندامش به حاشیه نمی رود. طرفداران می توانند منتظر دیدن مارک والبرگ در حال انجام تمرینات شدید دیوانه کننده در باشگاه و همچنین دنبال کردن استراتژی های جدید برای جوان ماندن و شاداب ماندن باشند.

مربوط: مارک والبرگ پس از آتش زدن یک تمرین وحشیانه، هیکل متناسب خود را نشان می دهد


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/mark-wahlberg-pushes-through-workout-despite-injuries/