مالکوم کوپر ویکتوریوس در WNBF Pro Universe 2023، عنوان Mr. Universe – Fitness Volt را از آن خود کرد.

فدراسیون جهانی بدنسازی طبیعی (WNBF) از همه ورزشکاران می‌خواهد که از داروهای تقویت‌کننده عملکرد خودداری کنند و این امر تغذیه، تمرین و ریکاوری را برای موفقیت یک بدنساز مهم‌تر می‌کند. در آخر هفته گذشته در 23 سپتامبر، مالکوم کوپر یکی از بهترین عملکردهای دوران حرفه ای خود را داشت و در مسابقات قهرمانی جهانی WNBF Pro 2023 موفق به کسب طلا شد.

در فدراسیون، رویداد مستر یونیورس نه تنها به دلیل جایگاه دیرینه اش بسیار مورد احترام است، بلکه به این دلیل که این مسابقات بدنسازی کلاسیک را با هیکلی شبیه آنچه در دهه 1940 نشان داده شد، مورد احترام قرار می دهد، جایی که سلامتی و زیبایی شناسی بر عضلات خالص ترجیح داده می شود. و تهویه مطبوع حاد.

این نمایش معتبر در سال 1990 آغاز شد و چندین قهرمان با عنوان “Mr. Universe” تاج گذاری کردند. افتخار امسال به مالکوم کوپر می رسد که با 174 پوند فرماندهی صحنه را بر عهده داشت. مسیر موفقیت او پر از ناملایمات بود، زیرا کوپر در یک نقطه قبل از اولین بازی آماتور خود در سال 2016 بیش از 260 پوند وزن داشت.

مالکوم کوپر برنده Mr. Universe 2023 شد، طرحی برای آینده ارائه می‌کند: «به هر قیمتی توده‌ها را حفظ کنید»

به دلیل کار، فداکاری، قصد و تمرکز، کوپر بیانیه ای را در پشت آخرین برد خود منتشر کرد.

“غرور… نه در نتیجه… بلکه غرور در درآمد… کار. فداکاری. نیت. تمرکز. آتش. اشک. مطالعه… این آخر هفته از بسیاری جهات انباشته بود….”

اما ما نیستیم. تمام شده. تا به حال.

برنامه: چند پوند اضافی کم کنید. توده را به هر قیمتی حفظ کنید. به بهبود روابط و ارتباطات ادامه دهید. آمادگی دلیلی برای توقف پیشرفت در سایر جنبه های زندگی نیست.

و البته… روی صحنه به مشکل بزرگی برخورد کرد…

پاییز امسال پاییز برای اعصار خواهد بود. با خانواده در تماس باشید و از همه آرزوها و تبریکات شما سپاسگزارم. مالکوم کوپر: «بیشتر از آن چیزی است که شما می دانید.» کتاب ها.

اما کوپر بیش از یک بدنساز طبیعی سطح بالاست، او همچنین یک پاورلیفتر با قدرت شگفت انگیز است. کوپر در 37 سالگی می تواند سه برابر وزن خود را بلند کند. او اخیراً با زدن وزنه 525 پوندی به همان میزان خود را نشان داد، شاهکاری که تنها چند روز پس از کسب عنوان Mr. Universe به آن دست یافت.

با توجه به پیروزی بزرگ خود در مسابقات مستر جهان 2023، کوپر امتیاز خود را برای مسابقات نهایی WNBF در تقویم ثبت کرد: مسابقات قهرمانی جهان، که قرار است 18 تا 19 نوامبر در سیاتل، واشنگتن برگزار شود.

مربوط: جف نیپارد بدنسازی طبیعی و تأثیر استروئیدها را بر عضله سازی مقایسه می کند

آخرین قهرمانی کوپر در مسابقات جهانی در سال 2021 به مقام پنجمی رسید، اما اگر توسعه چهارگانه و تقسیم او همچنان سلاح‌های قدرتمندی باقی بماند، بسیاری معتقدند که او این شانس را دارد که تا هفت هفته دیگر معتبرترین عنوان را در بدنسازی طبیعی به دست آورد.

منبع: https://fitnessvolt.com/malcom-cooper-wins-2023-wnbf-pro-universe/