مایکل جی وایت، هنرپیشه، تمرینات «انفجاری» پشتی را که برای تغییر بدنش برای نقش‌های سینمایی استفاده می‌کند، به اشتراک می‌گذارد

بازیگر مایکل جی وایتاو مانند همه ما اهداف سلامتی و تناسب اندام دارد اما دائماً با خواسته های زندگی روزمره سر و کار دارد. وایت در یک ویدیوی اخیر YouTube Men’s Health که در 26 سپتامبر 2023 منتشر شد، یک تمرین “انفجاری” برای تقویت کمر انجام داد و نکاتی را در طول هر یک از حرکاتی که انجام داد ارائه کرد.

تناسب اندام برای من همیشه تعادل بدن شما و یک رزمی کار بودن است و این برای من بسیار مهم است زیرا در مورد حرکت است. اگر یک عضو بدن بر قسمت دیگر بدن غلبه کند، حرکت شما به خطر می افتد.”

به عنوان یک کارگردان، بازیگر و رزمی کار آمریکایی، طولی نکشید که جهان متوجه مایکل جی وایت شد. او زمانی که اولین نقش اصلی خود را در فیلم HBO در سال 1995 ایفا کرد، یک سال موفقیت در صنعت سرگرمی داشت. تایسون، جایی که او قهرمان سنگین وزن بوکس “آهن” مایک تایسون را به تصویر کشید.

همچنین با ایفای نقش اصلی در فیلم ابرقهرمانی سال 1997، تخم ریزی کنیدو بسیاری دیگر – توانایی جی وایت در گفتن داستان تحت پوشش شخصیت های مختلف، او را به یک نام آشنا در آمریکای شمالی تبدیل کرده است. با این حال، وایت اعتراف می کند که بدون فداکاری به تناسب اندام و هنرهای رزمی، او جایی که امروز است نخواهد بود.

پشت خود را مانند هنرپیشه مایکل جی وایت تمرین دهید

به گفته این بومی نیویورکی، او اغلب از این تمرین کمر برای تغییر بدن خود برای نقش های سینمایی استفاده می کند. او معمولاً با وزن 235 پوند راه می رود، اما وقتی برای پروژه ای مانند … یاغی جانی بلک، و به حدود 215 پوند کاهش می یابد.

“سلام، این مایکل جی وایت است. من نحوه تمرینم را با شما به اشتراک می گذارم، به خصوص زمانی که برای فیلم آماده می شوم. من مانند مبارزی هستم که باید وزن خود را افزایش دهد… من معمولاً در اطراف راه می روم. 235 اما من تمرین می کنم تا به حدود 215 برسم، این وزن تیراندازی من است.”

این مرد 55 ساله فکر می کند “مهم ترین چیز” با افزایش سن داشتن پشتی قوی مهم است.

من قبلاً اینطور (سفت) بودم زیرا وقتی جوانتر بودم یک سری پرس های نیمکتی انجام می دادم و تمام وزن از روی شانه ها و بازوهایم جلوی خط وسط من بود. بنابراین، سال ها مجبور بودم واقعاً این کار را انجام دهم. برای رسیدن به تعادل روی کمر تمرکز کنید، بنابراین وقتی حرکت کردم، در تعادل بودم. هر کاری که در زندگی انجام می‌دهید شانه‌های شما را به جلو می‌کشد، بنابراین بسیاری از ما قدرت کمر نداریم و این برای هر کسی که پیرتر می‌شود بسیار مهم است.

این مهمترین چیز برای داشتن پشتی قوی با افزایش سن خواهد بود. بگذارید چیزهای بسیار مهمی را به شما بگویم.»

شکست تمرین انفجاری پشت جی وایت

  • وزن مرده بدن 3 ست 30 ثانیه ای
  • کشش با گریپ عریض | 4 ست 15-20 تکراری
  • ردیف های کابل
  • پانچ معکوس نواری
  • حلقه دو سر بازو انفجاری

وزن مرده بدن

سفید برای گرم کردن و کشش ستون فقرات، ددلیفت های آویزان را ترجیح می دهد.

“این یک راه خوب برای گرم کردن است زیرا ستون فقرات و پایین تنه خود را طولانی می کنید و به ستون فقرات خود اجازه می دهید تا کشیده شود. در واقع احساس خوبی دارد. من تقریباً سه ست ددلیفت انجام می دهم و سعی می کنم حداقل 30 ثانیه آنها را نگه دارم. “

کشش های عریض

در مورد کشش‌ها، بازیگر یک چنگال گسترده را ترجیح می‌دهد زیرا در هر انقباض می‌تواند به فشار بهتری دست یابد.

“من قطعاً گرفتن بازتر را ترجیح می دهم. وقتی می توانم، دوست دارم کف دست هایم را به سمت یکدیگر قرار دهم. از این طریق فشار بهتری دریافت می کنم. چهار ست 15 تا 20 تکراری را انجام خواهم داد.

ردیف های کابل

مایکل در مورد اشتباه رایجی که مردم هنگام اجرای ردیف کابل مرتکب می شوند صحبت کرد: “آنها از بازوهای خود استفاده می کنند و از پشت خود استفاده نمی کنند.”

“یک اشتباه رایج این است که مردم وزنه را می‌گیرند و آن را عقب می‌کشند و از بازوهای خود استفاده می‌کنند و از پشت خود استفاده نمی‌کنند. چیزی که شانه‌های من را روی هم نگه می‌دارد لت من است. شما می‌خواهید آن را در هر حرکتی درگیر کنید. این خیلی کار می‌کند. مهم است که روی هر تکراری این فشار را داشته باشید.”

پانچ معکوس نواری

این تمرین یکی از راه هایی است که وایت دوست دارد هنرهای رزمی ترکیبی را در تمرینات خود بگنجاند.

“این قوی‌ترین مشتی است که بدن شما می‌تواند بزند، زیرا با باسن رانندگی می‌کنید. من یاد گرفتم که چگونه باسن خود را از زمین بلند کنم، و این تفاوت را ایجاد کرد. بنابراین من آن را در تمرین هنرهای رزمی خود به کار بردم و یک مشت بسیار قدرتمند ایجاد کردم. مایکل جی وایت توضیح دادن.

حلقه دو سر بازو انفجاری

وایت با استفاده از ماشین اسمیت بر مواد منفجره تمرکز می کند “انقباضات کامل” قبل از اینکه یک روز به آن زنگ بزنیم.

“من حرکات انفجاری انجام می دهم. ماشین اسمیت مسیرها را پیدا کرد و من این جوکر را تا جایی که می توانم بالا می اندازم. در تکرار پانزدهم، کمتر خواهد شد، اما من هنوز هیچ کاری انجام نمی دهم جز انفجار و تمام- روی انقباضات.”

مایکل جی وایت تنها بازیگر فوق ستاره ای نیست که مشتاق حفظ اندام جوان و سطح تناسب اندام خود است. هالیوود پر از آنهاست. دواین «صخره» جانسون را بیاورید آدم سیاه زندگی در دنیای سینمایی مارول، که به گفته او نیازمند تعهد به تغذیه و آموزش است. کریس همسورث که نقش ثور را بازی می‌کرد، فیزیک بدنی خود را با فعالیتی مشابه جی وایت در اولویت قرار داد.

بازیگرانی مانند مایکل جی وایت با چنین برنامه‌ای شلوغ متوجه ارزشی شده‌اند که ورزش برای زندگی روزمره‌شان به ارمغان می‌آورد. جدا از تمرینات قدرتی، جی وایت می گوید که انجام این کار نیز مهم است “مناسب بخور” و دریافت کنید “بیماری قلبی زیاد.”

مربوط: هیو جکمن تمرینات اصلی خود به سبک ولورین را برای آماده شدن برای Deadpool 3 نشان می دهد

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Health Men در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/michael-jai-white-shares-explosive-back-workout/