مرد 100 بار به مدت 30 روز حلقه های دوسر بازو را با نتایج شگفت انگیز انجام می دهد – Fitness Volt

لوری شاو یک اینفلوئنسر است که وظیفه خود را برعهده گرفتن چالش های تناسب اندام جدید و به اشتراک گذاشتن نتایج در رسانه های اجتماعی خود قرار داده است. شاو اخیراً در کانال یوتیوب خود فاش کرد که بیش از 1500 حلقه دوسر بازو را تنها در 30 روز تکمیل کرده و تغییراتی را که در بازوهای خود ایجاد کرده است را ثبت کرده است.

لوری شاو بارها و بارها محدودیت‌های موجود در ورزشگاه را با چالش‌های جدیدی که شامل مواردی از کالیستنیکی گرفته تا موی تای و هر چیزی در بین آن‌ها می‌شود، افزایش داده است. شاو این روند را مستند می کند و نتایج را به 100000 دنبال کننده خود نشان می دهد که او را تشویق می کنند و به او نکاتی برای ادامه پیشرفت می دهند.

اینفلوئنسر لوری شاو به امید کسب دستاوردهای بزرگتر در حال بررسی چالش حلقه دو سر بازو است.

آخرین ماموریت لوری شاو انجام 100 حلقه دو سر بازو به مدت 30 روز است. شاو با انجام این چالش قبلاً از پیشنهاداتی از تلاش قبلی خود استفاده می کند که نشان می داد او روزهای استراحت کافی برای دستیابی به رشد عضلانی مناسب نمی گذراند.

اکنون، به امید دستیابی به دستاوردهای بزرگتر، شاو به جای هر روز، 100 حلقه دوسر بازو را یک روز در میان انجام می دهد و قصد دارد نتایج خود را با هم مقایسه کند. سه چیز وجود دارد که لوری شاو قصد دارد در این چالش آزمایش کند: اندازه عضله دوسر هنگام کشیدن، وزنی که می تواند در ابتدا در مقابل انتها تحمل کند و مدت زمانی که طول می کشد تا 100 تکرار در حین پیشرفت انجام شود.

در ابتدا لوری شاو با توجه به احتمال آسیب دیدگی ناشی از تمرینات تکراری خوشبین بود و تا حدودی از نتایج راضی بود.

“تنها چیزی که من از آن آگاه هستم آسیب دیدگی در طول این 30 روز است زیرا تمرینات تکراری است. تا کنون احساس بسیار خوبی دارم. احساس می کنم هر جلسه یک عضله را پاره می کنم، به این معنی که خسته و دردناک است اما من متوجه می شوم که سعی می کنم قبل از هر جلسه بدن خود را گرم و سرد کنم، و ورزش زیادی انجام می دهم. او گفت.

با وجود پیشرفت چالش، شاو شروع به احساس خستگی کرد و برای ادامه تمرین تلاش کرد.

فقط هفته دوم بود و احساس می‌کردم ماهیچه‌هایم کاملاً خسته شده‌اند. پیدا کردن اراده برای رفتن به باشگاه سخت بود چه برسد به اینکه ۱۰۰ تکرار انجام دهم. اما ما همچنان ناراحتی را تحمل می‌کردیم حتی اگر جلسات کمی بیشتر طول بکشد. و من خیلی خسته بودم و این کار را انجام دادیم.

لوری شاو از نظر ذهنی بسیار قوی باقی ماند و دوباره وارد هفته سوم شد و از پیشرفتی که داشت احساس خوبی داشت. شاو متوجه شد که کاهش وزن به او اجازه می دهد تا تکرارهای کامل تری انجام دهد و فرم بهتری را حفظ کند.

قبل از اینکه متوجه شویم، وارد هفته سوم شده بودیم و بازوهای من کمی قوی تر شدند.

لوری شاو در پایان ماه تمرین دو سر بازو احساس خوبی نسبت به آنچه انجام داده بود داشت و تایید کرد که هیچ آسیبی ندیده است.

“این شروع هفته آخر ماست. بازوی من احساس خوبی دارد. احساس می‌کنم بازویم در چند هفته گذشته سخت‌تر کار کرده است اما آسیبی ندیده‌ام و برای هفته آینده هیجان‌زده هستم که بتوانیم بزرگ‌تر بودن یا نبودن آن را آزمایش کنیم. “

در پایان چالش، لوری شاو نتایج خود را بر اساس سه عامل اصلی خود اندازه گیری کرد. در مورد سایز بازویش، او قبل از 100 فر 0.2 سانتی متر و بعد از تکمیل تکرارها 1 سانتی متر بالا رفت. در مورد وزنه‌ها، او شروع به بلند کردن وزنه 35 پوندی کرد، اما متوجه شد که کاهش وزنه به 30 پوند به او کنترل بهتری بر فرمش می‌دهد و رسیدن به هدف را آسان‌تر می‌کند.

لوری شاو با تغییرات بدنی غریبه نیست. او قبلاً چالش Burpee را تکمیل کرد که در آن 3000 بورپی باورنکردنی را تنها در 30 روز اجرا کرد و تغییرات شگفت انگیزی را در هیکل کلی خود مشاهده کرد. او به همراه بدن کاملاً پاره شده اش، از 181.8 پوند به 179.2 پوند رسید که نشان دهنده کاهش خالص 2.6 پوندی است.

لوری شاو به عنوان الهام بخش برای کسانی است که به دنبال تناسب اندام یا یادگیری یک مهارت جدید هستند. ترکیبی از پشتکار و توانایی انجام دادن او، او را به گوهری از جامعه تناسب اندام تبدیل می کند. طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر پروژه بعدی شاو باشند زیرا او همچنان مرزها را جابجا می کند.

ویدیوی کامل لری شاو را اینجا ببینید:

منبع: https://fitnessvolt.com/100-bicep-curls-for-30-days/