“من دیوانه نیستم، من فقط شما نیستم” – Fitness Vault

دیوید گوگینز، یک تفنگدار بازنشسته و فوق ماراتن، هرگز بی انگیزه نیست و همیشه با چیپ روی شانه تمرین می کند. برای آخرین پروژه خود، گوگینز به اینستاگرام رفت تا در مورد ذهنیت خود و اینکه چرا هرگز یک روز مرخصی نمی گیرد، صحبت کرد.

“این پیامی که من می فرستم برای لعنت کردن به همه نیست. برخی می گویند این مزخرفات ملایم “آیا ضد آفتاب داری؟” این پیام جدی است. خیلی گرم است. “من از شما نمی خواهم که مانند من باشید. آیا شما. سخت بمان!” گوگینز به اشتراک گذاشت

دیوید گوگینز از ویدئوهای انگیزشی گرفته تا سخنرانی‌هایی در مورد غلبه بر سختی‌ها، حرفه‌ای منحصر به فرد را انجام داده است و با پشتکار و شدت تمرینات خود زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده است. گوگینز، مورد علاقه جو روگان و عضو تالار مشاهیر ورزشی بین‌المللی، ماراتن‌های بیش از 100 مایل را دویده است و در اوقات فراغت خود، به عنوان یک دودکش با آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا مبارزه می‌کند.

ذهنیت ضد گلوله گاگینز با شرکت در تمرینات طاقت فرسا با ورزشکار استقامتی معروف کامرون هانس، اینترنت را طوفان کرده است. با عباراتی مانند “چه کسی قایق ها و الوارها را حمل خواهد کرد؟” به “آنها من را دوست ندارند، پسر”، طرفداران همیشه تمام تلاش خود را می کنند تا هر زمان که با چالشی دلهره آور مواجه می شوند، گوگین های درونی خود را کانالیزه کنند.

48-یو دیوید گوگینز توضیح می‌دهد که چرا بدنش را اینقدر فشار می‌دهد: «ترجیح می‌دهم متمایز شوم تا اینکه جا بیفتم».

بدون توجه به شرایط آب و هوایی، دیوید گوگینز هرگز یک دور را از دست نمی دهد و نیاز به بیشتر را استدلال می کند “وحشی ها” در جامعه امروز.

“همانطور که همه می دانید، لعنتی داغ است. یک موج گرما خوب. مادر طبیعت عصبانی است، اما حدس بزنید چیست؟ من هم. اینجا و 70 درصد رطوبت.”

مرد برگشته و به من نگاه می کند، ماشینش را کنارم می کشد و می گوید: “لعنتی چرا اینجایی؟” گفتم: چون نیستی. گاهی اوقات، انگیزه شما باید این باشد که هیچ کس دیگری نمی خواهد این کار را انجام دهد. به دکتر نیاز داریم ما به وکلای لعنتی نیاز داریم ما به دندانپزشک نیاز داریم، ما به معلم نیاز داریم، ما همچنین به بروت های لعنتی نیاز داریم.

با توجه به شهرت و موفقیت او، طرفداران از گوگینز پرسیده اند که چرا او فقط بازنشسته نمی شود و زندگی راحت ندارد. در پاسخ گوگینز بر آن تاکید کرد “همه ما به گونه ای متفاوت خلق شده ایم.” او از خود واقعی خود خجالت نمی کشد.

“من همیشه آن را دریافت می کنم. چرا؟ چرا در گرما بدوید؟ چرا در سرما؟ چرا روزهای مرخصی نمی گیرید؟ چرا وقتی که پول کافی برای بازنشستگی دارید در 48 سالگی سیگار بکشید و بپرید؟ چرا فقط استراحت نمی کنید؟”

این را درک کنید – هرگز نخواهید شنید که از کسی بپرسم چرا کاری انجام می دهد.

افرادی که همیشه به دنبال چیزهای بیشتری هستند فقط آن را دریافت می کنند. می فهمند. هیچ سوالی لازم نیست

اگر کسی هستید که سؤالات «چرا» می‌پرسد، ممکن است بخواهید با خودتان چک کنید و از خود بپرسید: «چرا برای انجام کارهای بیشتر تحت فشار قرار نمی‌گیرم؟»

این همان افرادی هستند که تعجب می کنند که چرا، آنها همچنین می پرسند: “آخر شما چیست؟” آنها می دانند که من در یک سفر ماهیگیری هستم!

وقتی خرس را بکشم شکار تمام نمی شود. بعد از کشتن خرس متوجه شدم تعداد خرس های بیشتری در منطقه وجود دارد، بنابراین به جای رفتن به خانه، به شکار ادامه دادم!!!

همه ما بسیار متفاوت ساخته شده ایم. برخی افراد از اینکه خودشان باشند نمی ترسند، حتی اگر به معنای تنها بودن باشد. اگرچه تطبیق خوب است، اما من ترجیح می‌دهم متمایز باشم تا اینکه با هم ترکیب شوم!

یادت باشد: من دیوانه نیستم، فقط تو نیستم!

سخت بمان!» دیوید گوگینز کتاب ها.

تلاش های گوگینز برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در جامعه تناسب اندام ادامه دارد. اینفلوئنسرها جسی جیمز وست و براندون ویلیام اخیراً با هم متحد شدند تا مانند گوگینز به مدت 24 ساعت تمرین کنند. وست توضیح داد که روتین تمرینی که آنها اجرا کردند همان چیزی بود که گوگینز از آن استفاده کرد که در عرض سه ماه 100 پوند وزن کم کرد تا برای اولین بار یک تفنگدار دریایی شود.

قاطعیت دیوید گوگینز و اخلاق کاری بی وقفه که به عنوان الهام بخش طرفداران در نظر گرفته می شود، تا حد زیادی میراث او را مشخص کرده است. با نزدیک شدن به 49 سالگی، به نظر می رسد که گوگینز قصد کاهش سرعت خود را به این زودی ها ندارد.

مربوط: تمرینات تفنگداران دریایی – آیا به اندازه کافی قوی هستید؟


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/david-goggins-on-training-motivation/