“من هنوز همه چیز دارم” – تناسب اندام ولت

با بیش از یک دهه تجربه بدنسازی، آکیم ویلیامز او با الزامات یک IFBB Pro درجه یک غریبه نیست. او در استیج معتبر مستر المپیا (2020) به مقام ششم رسید و با ترکیبی عجیب از تناسبات، تقارن و جدایی عضلات مشخص می شود. در مصاحبه اخیر با رون هریس با Muscle Development، ویلیامز در مورد صدمات ناشی از یک تصادف رانندگی صحبت کرد و فاش کرد که قبل از پریدن به آرنولد کلاسیک 2024، برای ترمیم شانه خود مدتی استراحت خواهد کرد.

آکیم ویلیامز در طول دوران حرفه ای طولانی خود با وجود اینکه با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، موفقیت هایی کسب کرده است. سال گذشته، او اندازه ماهیچه و سینه بزرگ خود را به سلاح تبدیل کرد تا در تامپا پرو 2022 پیروز شود و کمال الجرجانی، قهرمان سابق المپیک 212 را در تلاش برای کسب مدال طلا انکار کرد.

وقتی زمان رویارویی با بهترین ها در استیج مستر المپیا 2022 فرا رسید، ویلیامز خود را خارج از 15 تیم برتر دید. با این حال، او به سرعت در ماه مارس در آرنولد کلاسیک 2023 در جایگاه ششم قرار گرفت، جایی که سامسون داودا پیروز شد. چند روز پس از اجرای خود در کلمبوس، اوهایو، ویلیامز فاش کرد که دو نمایش آخر خود را با آسیب های زیادی اجرا کرده است.

ویلیامز با توجه به آینده، نقشه بعدی را پس از یک سری مشکلات سلامتی برای او ترسیم کرده است. او همچنین توضیح داد که چرا برنده شدن در آرنولد کلاسیک دستاورد عالی برای اضافه کردن به رزومه او خواهد بود.

آکیم ویلیامز همه چیز در مورد مصدومیت ها و اهداف بازگشت در آرنولد کلاسیک 2024 صحبت می کند

به گزارش وب سایت Open Standout، وی از ناحیه بدنش آسیب دید عضله دوسر، شانه و پشت در نتیجه یک تصادف رانندگی در ماه می یا آوریل گذشته. غلبه بر درد به صورت روزانه، ویلیامز “عمیق حفر” او در طول اجرایش در آرنولد کلاسیک خود را نجات داد.

“بله، بله. من سال گذشته یک تصادف رانندگی داشتم … و فکر می کنم حدود می، آوریل، مه بود که این تصادف رانندگی را داشتم. در آن زمان، من برای تامپا پرو آماده می شدم و هنوز هم درخواست می کردم. تامپا پرو و ​​آن را برد.”

اما می دانید… در نهایت، به تمرین ادامه می دهید و اوضاع بدتر می شود. به همین دلیل به تلاشم ادامه دادم و تصمیم گرفتم در المپیک شرکت کنم. می‌خواستم کنار بکشم، اما می‌دانی، برای من این تجمل را ندارم که از نمایش خارج شوم، به‌خصوص وقتی که قبلاً به آن متعهد هستم و هر چیز شبیه آن.

“من آنطور که می خواستم انجام ندادم. و عمیقاً حفاری کردم، با صاحب MuscleMeds صحبت کردم و گفتم، “بیایید آن را فشار دهیم و سعی کنیم آرنولد را انجام دهیم.” من خودم را در آرنولد بازخرید کردم. در آرنولد در 6 تیم برتر قرار بگیرید.

ویلیامز می‌گوید با توجه به شکست‌هایی که با آن روبه‌رو شد، اکنون چنین است زمان مناسبی برای استراحت، اجازه دادن به بدنم بهبودی، اصلاح شانه‌ام و تلاش برای بازگشت در سال 2024 است.»

و درست بعد از مسابقات قهرمانی آرنولد، می‌خواستم مسابقات قهرمانی حرفه‌ای نیویورک را انجام دهم تا جواز حضور در المپیا 2023 را انجام دهم، اما با خودم گفتم: از سال 2013 که حرفه‌ای شدم، هرگز وقت نگرفتم. خاموش.» و داشتن این من هستم.اکنون زمان مناسبی است که کمی استراحت کنم، اجازه دهم بدنم بهبود یابد، شانه ام را درست کند و سعی کنم در سال 2024 برگردم. آکیم ویلیامز گفت.

بله (آسیب دیدگی شانه) در حین تصادف رانندگی بود. من همیشه درد داشتم. بعد از تصادف رانندگی، کمرم به شدت آسیب دید. نمی توانستم وزنه بلند کنم یا اسکات بزنم – هیچ کدام. درمان، و من در پشت و ستون فقراتم آمپول می‌زدم.» ستون فقرات و این‌ها فقط برای جلوگیری از درد.

آسیب دیدگی کمر بسیار دیوانه کننده بود، اما تا جایی که شانه ها می رفت، درد را احساس می کردم. اما می دانید، بدنساز بودن… ما به تمرین از طریق درد و چیزهایی از این قبیل عادت کرده ایم. شروع به بدتر شدن کرد، و انگار این درست نبود. وقتی ام آر آی گرفتم (گفتند) لابروم شما پاره شده است.
آکیم ویلیامز در مورد تصادف رانندگی خود افزود: “عضله دوسر بازوی من نیز تا حدی پاره شد.” “حرکات شانه تحت تاثیر آن قرار گرفت.”

در پایان دوره راهنمایی، همه ماشین‌ها را انجام می‌دادم، اما نمی‌توانستم وزنه‌های آزاد را انجام دهم.»

آکیم نه تنها قهرمانی آرنولد کلاسیک 2024 را هدف قرار داده است، بلکه می‌خواهد قبل از پایین آوردن پرده حرفه‌ای خود، قهرمان حرفه‌ای نیویورک شود.

“در یک دنیای ایده آل، من قطعا دوست دارم که باشمقبل از اجرای نمایش دیگری دوباره به تئاتر آرنولد برمی گردم. در قلبم، احساس می‌کنم آنچه را که برای برنده شدن در یکی از آن نمایش‌های بزرگ، به خصوص آرنولد لازم است، دارم. بنابراین هدف من قطعا تلاش برای بازگشت به آرنولد کلاسیک 2024 است. فکر می‌کنم این یک پیروزی برای من خواهد بود، اینکه به آنجا برگردم و ثابت کنم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، کارهایی که هنوز می‌توانم انجام دهم.

“من همیشه یکی از طرفداران پر و پا قرص آرنولد کلاسیک بوده ام، به خصوص با دستاوردهای آرنولد و همه چیزهایی از این دست. من قطعاً دوست دارم که یک برد آرنولد کلاسیک زیر کمربندم داشته باشم. اگر بتوانم آن را انجام دهم، این یک پیروزی خواهد بود. شغل برای من.”

“فکر می‌کنم در سال 2024، برای کسب عنوان Pro New York Pro نیز تلاش خواهم کرد. من هرگز برنده New York Pro نشده‌ام. من چند بار نزدیک شده‌ام اما هرگز برنده نشده‌ام. این نیز در لیست من است.”

در حالی که او اعتراف می کند که جوانی دیگر در کنار او نیست، ویلیامز تاکید کرد که او هنوز هم هست “خیلی چیزها در تانک باقی مانده است” وی افزود که بزرگترین چالشی که از زمان تصادف رانندگی با آن روبرو شده است، برقراری مجدد ارتباط بین ذهن و ماهیچه ها بوده است.

“من در این بازی مرغ بهاری نیستم، مدتی است که اینجا هستم. اما هنوز فکر می کنم چیزهای زیادی در کمدم باقی مانده است، اما اگر به تصادف رانندگی برگردم، فکر می کنم یکی از مهمترین آنهاست. آکیم ویلیامز گفت، چیزهایی که می‌توانم به سؤال شما پاسخ دهم، یافتن دوباره ارتباط بین ماهیچه و ذهن در مورد ترمیم شانه است.

به طور کلی، ویلیامز فکر نمی کند که هیچ بخشی از بدن خود را از دست داده است، به همین دلیل است که او توانسته سال ها مرتبط بماند.

من هنوز تمام خطوطم را دارم، کمرم هنوز کوچک است و هنوز شکمی عضلانی دارم.

“من هنوز به آن قسمت نگاه می کنم. اینطور نیست که من رشد نکرده باشم یا اعضای بدن و چیزهایی از این قبیل را از دست بدهم. من هنوز همه چیز دارم و هنوز هم خوب به نظر می رسد. آکیم ویلیامز گفت: “به همین دلیل است که می توانم مرتبط بمانم.” داوران هنوز باید به من نگاه کنند.»

آکیم ویلیامز تنها استعداد سطح بالا در مسابقات اوپن مردان نیست که تا پایان سال 2023 حضور خواهد داشت. اخیراً ویلیام بوناک، قهرمان دو دوره آرنولد کلاسیک، برنامه های آینده خود را در این ورزش بیان کرد. او همچنین برنامه سختی را حفظ کرده و خاطرنشان کرد که برای تعهدات شخصی به زمان نیاز دارد. “فاتح” در آخرین مسابقه مستر المپیا نهم شد، اگرچه او هنوز از رویاهای خود برای کسب روزی برنده ترین عنوان این ورزش دست برنداشته است.

به نظر می رسد سال آینده برای مسابقات آزاد مردان سالی هیجان انگیز باشد و نام هایی مانند آکیم ویلیامز و بوناک به صحنه بازگردند. با توجه به مصدومیت‌های اخیر، «جانور» قصد دارد در سال 2024 بهتر و سالم‌تر از همیشه بازگردد.

مربوط: کریس کورمیر در مورد هیولاهای جمعی در مقابل زیبایی شناسی، از آکیم ویلیامز “ترکیبی” به عنوان اسب تیره در المپیک 2022 نام می برد.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب توسعه عضلات زیر مشاهده کنید:

پوشش کامل Arnold Classic 2023، از جمله پیش داوری، خلاصه رویدادها، تجزیه و تحلیل و نتایج نهایی و کامل را در مرکز پوشش Arnold Classic ما دریافت کنید: FitnessVolt.com/arnold-classic

منبع: https://fitnessvolt.com/akim-williams-comeback-2024-arnold-classic/