میلوش سارسف پیشنهاد می‌کند درک لنسفورد برای بردن مستر المپیا 2023 به «تراکم قفسه سینه جامد» نیاز دارد – فیتنس ولت

مسابقه مستر المپیا 2023 دقیقاً در گوشه و کنار است و میلوس سارچف مشتاق است ببیند کدام رقبا نام خود را به عنوان بهترین در جهان تثبیت خواهند کرد. در پادکست اخیر IFBB AMA، سارسف در مورد تراکم سینه درک لونزفورد و ریگان گریمز یک ماه پس از رقابت بزرگ صحبت کرد.

درک لونسفورد، ستاره لیگ حرفه ای IFBB، سفر سختی بود. او قهرمان سابق المپیا 2021 212 است که نسبت ها، نسبت ها و پر بودن باورنکردنی را به رخ می کشد. سال گذشته، Lunceford یک برنامه مهمان را که در Pittsburgh Pro ژست گرفته بود، دزدید. این ظاهر غافلگیرکننده هواداران را تحت تأثیر قرار داد و باعث شد تا او دعوتنامه ویژه ای برای رقابت در المپیک 2022 اوپن دریافت کند.

اگرچه او نگران تطبیق اندازه هیولاهای دانشگاهی در مسابقات قهرمانی آزاد بود، اما لانسفورد اولین پیشنهاد خود را در بخش نامحدود انجام داد. در پایان، او دوم شد، اما جهان را با هیجان در مورد آینده امیدوار کننده خود ترک کرد.

مصمم به شکست هم تیمی هادی شوپن برای طلا، زمان نشان خواهد داد که آیا لونسفورد می تواند بالاترین افتخار را در این ورزش کسب کند یا خیر. میلوش سارسف آخرین چهره بدنسازی بود که در ماه آینده در مورد نامزد پیشتاز صحبت کرد.

میلوش سارسف می گوید درک لونسفورد برای رقابت برای طلای المپیک 2023 به یک سینه کامل برنامه ریزی شده نیاز دارد.

در حالی که اذعان داشت که قفسه سینه گریمز نیاز به بهبود دارد، از سارسف در مورد قفسه سینه لونسفورد نیز سوال شد، که مدتهاست به عنوان بزرگترین منطقه نگرانی او در ماه نوامبر ذکر شده است.

میلوش سارچف گفت: “این نرمی کمی دارد، نه چگالی سخت.” “بله، چیزی شبیه به آن (درک لونسفورد). اما پس از آن (ریگان گرایمز) آن قفسه سینه کامل را در جلو ندارد. بنابراین، اگر او (ریگان) را تجزیه و تحلیل کنید، تراکم، استحکام، خطوط خطوط را ندارد. ، جدایی عالی، همه چیز.” می توانید ببینید که همه آن از جلو و سپس تعدادی از دست رفته است.

سارسف بدون در نظر گرفتن چیزی از المپیای قبلی 212، رقیب را به خاطر فروتنی و سطح مهارتش تحسین کرد.

“منظورم این است که درک لونسفورد بسیار خوب است. او تواضع زیادی دارد. او هرگز شوخی های من را قبول نمی کند. می دانید.”

این اولین بار نیست که جامعه بدنسازی در مورد قفسه سینه Lunsford شنیده می شود. نایب قهرمان المپیا 2022 اقدامات قابل توجهی را در سالن بدنسازی انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که قسمت جلویش با وضعیت کمرش مطابقت دارد. از همکاری با فلکس لوئیس، قهرمان سابق المپیک 212 گرفته تا انجام یک جلسه تمرینی قفسه سینه FST-7 با هانی رامبد، لونسفورد در تعقیب شکوه و جلال المپیا هیچ چیز را به شانس نگذاشته است.

در مورد سارسف، نگرانی اصلی او این است که اطمینان حاصل شود که هم سامسون داودا و هم ریگان گرایمز 100 درصد به خدمت گرفته می شوند. با توجه به شتابی که هر دو رقیب دارند، آنها شانس زیادی برای صعود به رده بندی در بزرگترین نمایش ورزشی در تقویم دارند که از 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود.

مربوط: نیک واکر و درک لونسفورد 5 هفته پس از مستر المپیا در سال 2023 به‌روزرسانی‌های تناسب اندام را به اشتراک گذاشتند.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب IFBB AMA در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/milos-sarcev-derek-lunsford-2023-olympia/