نتایج بین‌المللی بیکینی کلاسیک آرنولد 2024 — Lauralie Chapados 3-Peats – Fitness Volt

فینال قهرمانی بیکینی کلاسیک آرنولد 2024 شنبه شب پس از یک مسابقه هیجان انگیز بین مدعیان برتر به پایان رسید. در نهایت، Lauralee Chapados پس از ارائه یکی از متعادل ترین اجراهای زیبایی شناختی دوران حرفه ای خود، تاج را به دست آورد. علاوه بر این، امی دلگادو و وانیا آگوست دوم و سوم شدند.

هیچ لیگ حرفه ای IFBB بدون دسته بیکینی کامل نخواهد بود. این یکی از رقابتی ترین و دشوارترین بخش ها برای شکست در نظر گرفته می شود، که باعث می شود مسابقات اغلب غیرمنتظره و به خصوص هیجان انگیز باشد.

سال گذشته، لورالی چاپادوس موقعیت خود را به عنوان قهرمان بین المللی بیکینی دوبار آرنولد کلاسیک تثبیت کرد. و او قصد دارد این موفقیت را امشب روی صحنه در کلمبوس، اوهایو تکرار کند. با این حال، او وظیفه داشت با ترکیب سختی از جمله برنده سابق بیکینی المپیا (2018، 2019) آنجلیکا تکسیرا، وانیا آگوست و امی دلگادو روبرو شود.

در طول فینال، متانت، متانت و هماهنگی امی دلگادو باعث شد تا او در صدر قرار بگیرد. با این حال، Loralee Chapados نیز پیشرفت های قابل توجهی را به ارمغان آورد و تعادل جدیدی به بدن اضافه کرد. علاوه بر این، روتین ژست چاپادوس صیقلی و روان بود و او راحت به نظر می رسید.

نتایج بیکینی آرنولد کلاسیک 2024:

در فینال، دو بار قهرمان بین‌المللی بیکینی، لورالی چاپادوس درخشید و ظاهر خود را از نمایشی به نمایش دیگر کامل کرد. آخرین باری که او روی استیج المپیا مبارزه کرد در سال 2023 بود که در مسابقات معتبر چهارم شد.

امی دلگادو پس از به ارمغان آوردن متعادل ترین فیزیک دوران حرفه ای بیکینی خود، طرفداران حاضر در خانه و در خانه را شگفت زده کرد. دلگادو در المپیا 2023 به مقام ششمی رسید. در پایان، با تناسب، کمر باریک و زیبایی شناسی، لورالی چاپادوس با یک امتیاز در اوهایو به پیروزی رسید و موقعیت خود را به عنوان یک قهرمان سه بار تثبیت کرد!

  • برندهلورالی چاپادوس
  • مقام دوم – امی دلگادو
  • مقام سوم – وانیا آگوست
  • مقام چهارم – آنجلیکا تکسیرا
  • مقام پنجم – فیبی هاگان
  • مقام ششم – الی فرناندز
  • رتبه هفتم – رودا آلی
  • مقام هشتم – اتاویا مازا
  • مقام نهم – ایوانا اسکندر
  • رتبه دهم – آماندا مارکز پریرا
برنده جایزه بیکینی 2024
برنده بیکینی 2024

برندگان بین المللی بیکینی

کارت امتیازی بین المللی بیکینی

کارت امتیاز بیکینی
کارت امتیاز بیکینی

نکات برجسته:

بیکینی دو دور نهایی
بیکینی دو دور نهایی
دور بیکینی نهایی
دور بیکینی نهایی

نتایج آرنولد کلاسیک 2024

اولین روز

روز دوم


پوشش جامع Arnold Classic 2024، از جمله پیش داوری، خلاصه رویدادها، تجزیه و تحلیل و نتایج کامل Arnold Classic را در مرکز پوشش Arnold Classic ما دریافت کنید:
FitnessVolt.com/arnold-classic


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/2024-arnold-classic-bikini-results/