نتایج تناسب اندام مردان Arnold Classic 2024 – Diogo Montenegro برنده – Fitness Volt

فینال فیزیک مردان آرنولد کلاسیک 2024 شنبه 2 مارس در مرکز همایش های کلمبوس بزرگ برگزار شد. در پایان، دیوگو مونته‌نگرو پس از یک سری فراخوان‌های شدید مقابل مدعیان برتر، مدال طلا را بالای سر خود برد. در همین حال، وینیسیوس ماتئوس ویرا لیما و ویتور چاوز با بهترین ظاهر دوران حرفه ای خود دوم و سوم شدند.

جشنواره ورزشی آرنولد 2024 در آخر هفته فعالیت های زیادی داشت. قبل از بخش فیزیک مردان مسابقه، هواداران با وجود غیبت قهرمان سابق ارین بنکس، انتظار یک مسابقه شدید را داشتند.

با توجه به نام‌های برجسته‌ای مانند دیوگو مونته‌نگرو، وینیسیوس ماتئوس ویرا لیما و کوری موریس که به این عنوان چشم دوخته‌اند، هیجان محسوسی در اطراف این رویداد وجود داشت. در طول فینال‌ها کاملاً مشخص شد که این مردان چیزی بیش از مدال طلا را هدف قرار می‌دهند، زیرا جواز حضور در المپیا 2024 نیز به برنده این رقابت تعلق می‌گیرد.

نتایج فیزیک مردان آرنولد برای سال 2024:

  • برنده – دیوگو مونته نگرو
  • مقام دوم – وینیسیوس ماتئوس ویرا لیما
  • مقام سوم – ویتور چاوز
  • مقام چهارم – کیرون هولدن
  • مقام پنجم – کوری موریس
  • مقام ششم – امانوئل هانتر

در حالی که در فراخوان نهایی پیش داوری چهار مدعی برتر حضور داشتند، واضح بود که داوران باید نگاه دقیق تری به فینال داشته باشند. دیوگو مونته نگرو، مورد علاقه و مهره اصلی هواداران در بخش، امشب کاملاً آماده و آماده بود و با شوت های بک هند خود درخشید. آخرین آرنولد کلاسیک مونته نگرو در سال 2022 بود، جایی که او سوم شد. زمانی که زمان آزمایش خود در مرحله المپیا در سال 2023 فرا رسید، او پنجم شد.

در همین حال، شدت رو به جلو وینیسیوس ماتئوس ویرا لیما توجه داوران را در طول فینال جلب کرد. او آخرین بار در المپیا 2023 شرکت کرد اما نتوانست به جمع 15 تیم برتر برسد. پس از یک بازی نزدیک روی صحنه، دیوگو مونته نگرو به پیروزی بزرگ دست یافت.

قهرمانان تناسب اندام مردان

کارت امتیاز بدنی مردان

تقریبا!

نکات برجسته:

راند نهایی فیزیک مردان
راند نهایی فیزیک مردان

نتایج آرنولد کلاسیک 2024

اولین روز

روز دوم


پوشش جامع Arnold Classic 2024، از جمله پیش داوری، خلاصه رویدادها، تجزیه و تحلیل و نتایج کامل Arnold Classic را در مرکز پوشش Arnold Classic ما دریافت کنید:
FitnessVolt.com/arnold-classic


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/2024-arnold-classic-mens-physique-results/