نماد بدنسازی جی کاتلر با جایزه یک عمر دستاورد آرنولد کلاسیک 2024 – فیتنس ولت مفتخر شد

ایجاد تأثیر ماندگار در ورزش بدنسازی کار ساده ای نیست، بنابراین وقتی این اتفاق می افتد، جامعه گرد هم می آیند تا جشن بگیرند. همانطور که توسط صفحه اینستاگرام آرنولد اسپورت فاش شده است، جی کاتلر، اسطوره بدنسازی، قرار است جایزه یک عمر دستاورد هنری آرنولد کلاسیک 2024 را در 2 مارس در فینال های آزاد مردان دریافت کند.

به عنوان سه بار پیاپی قهرمان آرنولد کلاسیک (2002، 2003، 2004)، نقش جی کاتلر در بدنسازی را نمی توان انکار کرد. کاتلر علاوه بر موفقیتش در اوهایو، چهار بار برنده مستر المپیا شد، که شهرتش این بود که موفق شد هشت بار آقای المپیا رونی کلمن را خلع کند. صرف نظر از این، کاتلر خود را به عنوان تنها مردی در تاریخ تثبیت کرده است که توانسته عنوان مستر المپیا را که در سال 2009 به دست آورد، دوباره به دست آورد.

کاتلر که هنوز یک سفیر برجسته برای این ورزش است، به دوران بازنشستگی باز می گردد و در حالی که نظرات خود را در مورد پادکست بازیگران کاتلر خود ارائه می دهد، استعدادهای جدید را راهنمایی می کند. در ماه مارس، این نماد 50 ساله با جایزه معتبر سال 2024 Arnold Classic Lifetime Achievement به کابینه غنائم شلوغ خود اضافه می کند.

جی کاتلر آخرین دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد هنری آرنولد کلاسیک 2024 شد.

روز شنبه، 2 مارس، به خانواده ورزش آرنولد بپیوندید تا جی کولتر را با جایزه یک عمر دستاورد هنری آرنولد کلاسیک تجلیل کنید.

ما مفتخریم که اعلام کنیم که برنده جایزه یک عمر دستاورد هنری آرنولد کلاسیک، 3 برابر پیاپی قهرمان آرنولد کلاسیک و 4 برابر آقای المپیا جی کاتلر است!

در روز شنبه، 2 مارس، در فینال آرنولد کلاسیک، حضوری یا آنلاین به ما بپیوندید تا این مراسم ویژه بزرگداشت یکی از بزرگان باشد. آرنولد اسپورت اینستاگرام مشترک.

با توجه به این اطلاعیه بزرگ، تعدادی از متخصصان برجسته نظرات خود را در مورد این خبر ارائه کردند:

اسکرین شات 2024 02 23 090530
منبع تصویر: Instagram/@arnoldsports

اسکرین شات 2024 02 23 090404

جی کاتلر به رقیب و دوست دیرینه خود، رونی کلمن، به عنوان دریافت کننده بعدی جایزه یک عمر دستاورد هنری آرنولد کلاسیک می پیوندد. با توجه به اینکه هر دو نفر دارای عناوین المپیا و آرنولد کلاسیک هستند، تعداد کمی سزاوار این افتخار هستند. کلمن که در دوران بازنشستگی برای راه رفتن بدون کمک تلاش می کند، اعتراف کرد که دریافت این جایزه لحظه دردناکی بود.

در کنار کاتلر و “شاه”، اسطوره بدنسازی فلکس ویلر نیز با این جایزه معتبر تجلیل شد. ویلر پس از کناره گیری از صحنه، از مشکلات سلامتی متعددی رنج می برد. او همچنان به این ورزش پایبند است اما پس از یک قطع عضو اورژانسی مجبور می شود تنها با یک پا زندگی کند.

حتی در دوران بازنشستگی، تأثیر و تأثیر جی کاتلر بر بدنسازی بیش از این مشهود نبود. طرفداران مشتاقانه منتظر دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری کاتلر در سی و پنجمین جشنواره سالانه آرنولد کلاسیک هستند که از 29 فوریه تا 3 مارس در کلمبوس، اوهایو برگزار می شود. پخش زنده در وب سایت رسمی آرنولد اسپورت رایگان خواهد بود.

مربوط: پیش نمایش باز از آرنولد کلاسیک مردانه 2024 و جزئیات مدعیان برتر


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-2024-arnold-classic-lifetime-achievement/