نمایش منطقه‌ای بدنسازی جنجال‌هایی را در مورد بخش جدید سلامتی مردان به راه انداخت – Fitness Volt

دنیای بدنسازی همیشه پر از سورپرایز است و آخر هفته گذشته نیز تفاوتی نداشت. پس از نمایش بخش سلامت مردان در رورایما کلاسیک، یک نمایش منطقه ای بدنسازی، طرفداران و بدنسازان نظرات خود را در مورد این مفهوم بیان کردند.

لیگ حرفه‌ای IFBB از رقبای مختلف استقبال می‌کند و به طور معمول استعدادهایی را از چندین بخش مختلف به نمایش می‌گذارد که هر کدام معیارهای داوری و استانداردهای ایده‌آل تناسب اندام خود را دارند.

برای مردان، ورزشکاران این فرصت را دارند که خود را در بخش‌های آزاد مردان، بدنسازی مردان 212، کلاسیک مردان، فیزیک مردان و ویلچر مردان آزمایش کنند. برعکس، زنان دسته بندی های خاص خود را دارند، از جمله بدنسازی زنان، فیگور، تناسب اندام زنان، تناسب اندام، بیکینی و تندرستی.

بخش سلامت زنان به رقبا جوایز بزرگی برای اندام پایین بدنشان، به ویژه تعریف باسن، می دهد. در حالی که هیچ کس انتظار یک بخش سلامتی مردان را نداشت، اضافه شدن جدید مطمئناً سر و صدایی آنلاین به پا کرد و نام های بزرگی مانند مایک سامرفیلد از Classic Physique توجه را به اخبار شگفت انگیز جلب کردند.

بخش سلامتی مردان؟ واکنش دنیای بدنسازی

بعد از اخبار بدنسازی برزیل در اینستاگرام هندل پست را به اشتراک گذاشت و طرفداران بر سر بخش بالقوه سلامت مردان با هم درگیر شدند.

“نظر شما چیست؟ دسته بندی سلامتی مردان توسط @roraimaclassic ایجاد شد و من در آخر هفته گذشته با حضور @ssan_moraes در این نمایش منطقه ای یک قهرمانی کسب کردم (من فکر می کنم این دسته نباید به نمایش های ملی بسیار رسا اضافه شود)
.
👉🏻 امروز این تاپیک در فضای مجازی پخش شد و همکار ما @rafaemgatto نظراتی در مورد (کشیدن به کناری) گذاشت.
.
👉🏻 همچنین در این پست اطلاعیه مسابقات @ssan_moraes را با این موضوع و چند عکس از فیزیک @roraimaclassic به اشتراک گذاشته شده از طریق اکانت اینستاگرام Brasilbodybuildingnews گذاشتیم.

مدت کوتاهی پس از پستی که مایک سامرفیلد در مورد بخش سلامتی مردان منتشر کرد، طرفداران و سایر بدنسازان حرفه ای IFBB دو سنت خود را به صورت آنلاین پرداخت کردند و برخی آن را … “یک سیلی به صورت رقبای زن.”

اسکرین شات 2024 02 12 at 3 01 23 PM
منبع تصویر: اینستاگرام: @mikethebadass

اسکرین شات 2024 02 12 at 3 02 01 PM

اسکرین شات 2024 02 12 at 3 02 34 PM

اسکرین شات 2024 02 12 at 3 03 01 PM

اسکرین شات 2024 02 12 at 3 03 32 PM

سن مورائس که خود را به عنوان اولین رقیب بدنسازی مردان در اینستاگرام معرفی کرد، از به نمایش گذاشتن فیزیک بدنی خود در این رقابت هیجان زده شد. در حالی که این بخش فقط بخشی از یک رویداد بدنسازی منطقه ای بود، برخی در این ورزش مطمئن نیستند که آیا سلامت مردان قبل از اینکه در تقویم لیگ حرفه ای IFBB گنجانده شود در سطح بین المللی محبوبیت بیشتری پیدا کند.

بر اساس واکنش های شدید در بخش نظرات اینستاگرام، طرفداران احتمالاً باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا Men’s Health به یک برنامه نزدیک شما بیاید. صرف نظر از این، جامعه بدنسازی در مورد این امکان، خوب یا بد صحبت می کنند.

در بخش نظرات به ما بگویید، نظر شما در مورد بخش جدید سلامت مردان چیست؟

مربوط: راب کرنی قوی‌ترین همجنس‌باز جهان، نگاهی درونی به باشگاه جدید خانه‌اش می‌دهد


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/bodybuilding-show-mens-wellness-controversy/