نیک واکر، سامسون داودا و براندون کری در آستانه برگزاری مسابقات مستر المپیا – فیتنس ولت در سال 2023، به نمایش درآوردند.

در حالی که دنیای بدنسازی برای نمایش دیگری از عضله و قدرت در استیج مستر المپیا 2023 آماده می شود، شرکت کنندگان تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خود را نشان دهند. برخی از بهترین بازیکنان امسال نیک واکر، سامسون داودا و براندون کری هستند که طرفداران را در جریان سفرهای خود به فرم نهایی خود نگه داشته اند.

با یک آرنولد کلاسیک 2023 پرقدرت که شاهد تقابل داودا و واکر بود، جالب است که ببینیم قهرمانان چه چیزهای بیشتری می توانند به میز بیاورند. تلاش آقای المپیا کری سابق برای تبدیل شدن به یک قهرمان دو بار پس از تاج گذاری او در سال 2019 را اضافه کنید، و یک مسابقه بزرگ خواهید داشت.

نیک واکر چند هفته قبل از مستر المپیا 2023 نگاهی اجمالی به هیکل دگرگون شده خود دارد.

نیک واکر با وزنی در حدود 276 پوند، امسال چیزهای زیادی برای اثبات دارد. با ستایش و انتقاد 2022 آقای المپیا قهرمان مردمی به نظر می رسد که او پس از سال ها توسعه یک روتین مناسب به کمری خوش فرم دست یافته است – انتقاد رایجی که در مورد فیزیک بدن “جهش یافته” وجود دارد.

در آخرین به روز رسانی خود، قهرمان بدنسازی در حین ژست گرفتن مقابل دوربین، یقه V شگفت انگیز خود را به رخ کشید. با این حال، کپشن زیر عکس منتقدان او و نظرات آنها را در مورد زیبایی شناسی او تایید کرد.

“ظاهرا برای چشم خوشایند نیست” واکر نوشتبا اشاره به نظرات منفی در مورد تناسب اندام او. با این حال، به نظر می رسد که قهرمان در تلاش برای داشتن ظاهری عالی در صحنه المپیا، دلسرد نشده است.

سامسون داودا چهار هیولایی خود را قبل از مستر المپیا 2023 نشان می دهد

سامسون داودا پس از موفقیتش در آرنولد کلاسیک امسال، آماده است تا صحنه را در مستر المپیا 2023 شکست دهد. این ستاره بدنسازی با کسب مقام ششم در مستر المپیا 2022، جامعه را شوکه کرد. اکنون با وزنی در حدود 327 پوند، قهرمان برای متوقف کردن او در راه رسیدن به عنوان آرزوی المپیا مناسب نیست.

که در آخرین به روز رسانی تناسب اندام“شیر نیجریه” با بلند کردن عضلات چهار ران و همسترینگ طرفداران خود را شگفت زده کرد. در میان اظهار نظرهای طنز آمیز زیادی در مورد سایز بزرگ ران‌هایش، او مورد استقبال بدنسازانی مانند سرجیو اولیوا جونیور نیز قرار گرفت، زیرا قهرمان جایزه بزرگ را در نظر گرفته است.

براندون کاری چند هفته قبل از مستر المپیا 2023 با هیکل پاره شده خود شگفت زده شد.

بر خلاف رقبای دیگرش که به‌روزرسانی‌های مکرر در هر حرکت او را به اشتراک می‌گذارند، IFBB Pro Brandon Curry در سایه‌ها عرق می‌کند. دارنده عنوان مستر المپیا در سال 2019 انتظار دارد با قدرت کامل بازگردد تا آنچه زمانی متعلق به او بود را پس بگیرد. آخرین به روز رسانی تناسب اندام او گواهی بر اهداف او است.

کوری که توسط مربیان قهرمانی مانند میلوش سارسف تمجید شد، سرسختی نشان داد هیکل دیوانه وار پاره شده او هم جلوی آینه ایستاد. در حالی که رویارویی با هیولاهای دسته جمعی ممکن است ترسناک به نظر برسد، این مرد 40 ساله فاش کرد که در مراحل آماده سازی احساس “عصبی” و “سرد” نمی کند.

با نزدیک شدن به مستر المپیا 2023، بخش آزاد مردان با برخی از سرسخت ترین رقبای امسال پر شده است. با توجه به سطح استعدادی که به اورلاندو، فلوریدا می روند، هادی شوپن قهرمان کنونی در کمتر از چهار هفته با کار سختی روبرو خواهد شد.

مربوط: براندون کری و ترنس رافین یک ماه پس از مستر المپیا 2023 تمرین دلتا را از بین می برند.

برخی از بزرگ‌ترین نام‌های جامعه بدنسازی ماه آینده در مرحله نهایی حضور خواهند داشت. ورزشکاران تمام تلاش خود را می کنند تا به فیزیک بدنی برنده جایزه دست یابند. امسال طرفدار چه کسی هستید؟

منبع: https://fitnessvolt.com/walker-dauda-curry-updates-2023-olympi/