“من آن را انجام دادم و شما هم همینطور” – Fitness Volt

اینفلوئنسر تناسب اندام گربه آیالا او پس از دستیابی به کاهش وزن شگفت انگیز از طریق ترکیبی از یک روال تمرینی سفارشی و جراحی اسلیو معده، چیزهای زیادی برای افتخار دارد. Aayala Catt در پست اخیر خود در اینستاگرام ثابت کرد که پس از تغییر شگفت انگیز کاهش وزن 165 پوندی، می توانید هر کاری را که در ذهن خود دارید انجام دهید.

آیالا گربه تصمیم گرفت در سال 2020 زمانی که سفر کاهش وزن خود را آغاز کرد، زمان تغییری را ایجاد کند. هنگامی که شروع به اشتراک گذاری روند خود کرد، او به سرعت بیش از 60 هزار دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورد. پس از شروع وزن 280 پوندی، او یک رژیم ورزشی سخت را شروع کرد که به او کمک کرد تا قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده، 25 پوند وزن کم کند. در دسامبر 2020، او تحت عمل جراحی قرار گرفت و نتایج به سرعت ظاهر شد.

اینفلوئنسر تناسب اندام آیالا گربه داستان موفقیت شگفت انگیز کاهش وزن خود را به اشتراک می گذارد

کت خیلی زود وزن خود را به 100 کاهش داد و متوجه شد که پوست آویزان زیادی دارد که می خواهد از شر آن خلاص شود. گربه آیالا شروع به ورزش کرد تا خود را برای جراحی دیگری برای برداشتن تمام پوست اضافی آماده کند. او وزن خود را به 115 پوند کاهش داد و خوردن کربوهیدرات برای افزایش وزن را در اولویت قرار داد تا قبل از اینکه اجازه انجام این عمل را بگیرد.

اکنون که گربه آیالا تحت عمل جراحی برداشتن پوست قرار گرفته است، به بدن خود احساس اطمینان می کند. او به اشتراک می گذارد که به خودش افتخار می کند و بالاخره می تواند آن را بگوید “من انجامش دادم.”

“این یک سفر طولانی بود، اما با نظم و انضباط و ایمان به خود، هر چیزی ممکن است، همه چیز تحت کنترل شماست. من همیشه می خواستم در بدنم احساس خوبی داشته باشم، تا زمانی که تصمیم گرفتم بهانه تراشی نکنم و برای آن تلاش کنم. بنابراین این بار بعد از چند بار تسلیم نشدم.» تلاش های زیادی انجام دادم و حالا بالاخره می توانم بگویم که این کار را کردم.

آیالا گربه می نویسد: “و شما هم می توانید.”

تغییرات شگفت‌انگیز کاهش وزن مانند طراحی گربه Ayala on Demand و Shaquille O’Neal دقیقاً می‌دانند که داشتن یک سفر مشابه چگونه است. اونیل پس از متحمل شدن برخی ضررهای ویرانگر در سال 2020، در طول این همه گیری در خانه ماندن مقداری وزن اضافه کرد. از ظاهرش راضی نبود. شکیل اونیل که مصمم به تبدیل شدن به یک “سمبل جنسی” بود، یک سرمایه گذاری تناسب اندام را آغاز کرد که در نهایت به کاهش وزن 55 پوندی منجر شد.

مربوط: اینفلوئنسر تناسب اندام “سلطان رژیم” توضیح می دهد که چرا هر روز 100 تخم مرغ می خورد

کاهش وزن یک کار دلهره آور است که نه تنها به کار سخت، بلکه به تلاش اختصاصی، تغذیه، اراده و میل به بهبود نیاز دارد. با توجه به موفقیت خود، آیالا گربه امیدوار است به الهام بخشیدن به دیگرانی که در سفر هستند ادامه دهد تا بدن خود را برای زندگی بهتر متحول کنند.

منبع: https://fitnessvolt.com/165-lb-weight-loss-transformation/