نیک واکر می‌گوید اگر دعوت ویژه‌ای برای مستر المپیا 2024 – Fitness Volt دریافت نکند، «چیزی برنده خواهد شد»

با آینده ای مبهم در فصل رقابتی او در سال 2024، نیک واکر او شروع به طراحی حرکت بعدی خود کرد. در پادکست اخیر PURE BS در یوتیوب، واکر فاش کرد که اگر دعوتنامه خاصی دریافت نکند، در یک نمایش حرفه ای برای واجد شرایط شدن در مستر المپیا 2024 شرکت خواهد کرد.

پس از کسب مقام سوم و جایزه قهرمان مردمی المپیا در مسابقات مستر المپیا 2022، بسیاری از طرفداران فکر می کردند واکر در حال حرکت سریع به سمت جام Sandow در سال 2023 است. با این حال، قبل از اینکه بتواند دوباره به صحنه بزرگ صعود کند، او یک حرکت بزرگ انجام داد. انحرافی به کلمبوس، اوهایو از Yep Arnold Classic. با وجود شرایط استثنایی که واکر نشان داد، او پس از سامسون داودا دوم شد.

واکر با تمرکز بر روی پایین تنه و بهبود زیبایی شناسی خود، برای سومین حضور خود در مستر المپیا آماده بود تا اینکه فاجعه رخ داد. او پس از پاره شدن همسترینگ و ساق پا مجبور شد خود را از مسابقه حذف کند. واکر که روی ویلچر نشسته بود، لانسفورد را به عنوان اولین قهرمان مستر المپیا در دو دسته تماشا کرد.

با توجه به این شرایط، واکر معتقد است که او سزاوار یک دعوت ویژه برای شرکت در مسابقات مستر المپیا 2024 است. اگرچه این یک مسیر ایده آل برای رسیدن به مستر المپیا خواهد بود، اما واکر همچنین به اشتراک گذاشت که او مایل است در یک مناقصه حرفه ای برنده شود تا تضمین کند. ورود او

نیک واکر به “جنجال” بر سر او می پردازد و می گوید که او سزاوار یک دعوت ویژه برای مستر المپیا 2024 است.

واکر معتقد است شصتمین سالگرد مستر المپیا متعلق به او خواهد بود.

واکر گفت: “من قرار است شصتمین سالگرد را در زمین خود برنده شوم.”

در مورد آینده خود، واکر تایید کرد که او رقابت خواهد کرد و “چیزی برنده شو” اگر برگزارکنندگان المپیا از دعوت ویژه او خودداری کنند.

“اوه، من آن دعوت را می خواهم. نه، نه، من آن دعوت را می خواهم. اینجا نیاز است. بحث های زیادی در مورد آن وجود دارد. آیا عصبانی می شوم اگر آنها بگویند این کار را انجام نمی دهم، نه، من برنده خواهم شد. چیزی.”

این خوبه. اما اگر یکی به من بدهند، آیا فکر می کنم ارزش نقل قول را دارد؟ خروج از وضعیت، بله. انجام میدهم. بنابراین من دوست ندارم حدس بزنم یا پیش بینی کنم، زیرا در آن زمان است که شما ناامید می شوید، اما در هر صورت، من با آن مشکلی ندارم.

واکر قصد دارد با مربی خود مت یانسن صحبت کند “تقریبا” برای بحث در مورد برنامه های مسابقات آینده

“بله، سالی که رامی اولین تورنمنت المپیک خود را برد، یک دعوت ویژه بود.” او اضافه کرد واکر. “فقط، می دانید، این یک امر ضروری است – مت و من باید به زودی در مورد برنامه های آینده صحبت کنم.”

علیرغم پیروزی لانسفورد بر هادی شوپن، واکر همچنان متقاعد شده بود که در صورت شرکت می توانست برنده شود. تماشای این رویداد به صورت زنده قرص تلخی برای ستاره اوپن بود، اما او امید خود را به رویای بدنسازی خود از دست نداده است.

لونسفورد از زمان دریافت بزرگترین افتخار این ورزش، چیزی را از دست نداده است. از حضور مهمان تا یک روز کامل غذا خوردن در ویدیوهای خارج از فصل، او قصد دارد تا جایی که می تواند نماینده برند مستر المپیا باشد.

اگر واکر تصمیم بگیرد که همانطور که گفته است در آرنولد کلاسیک 2024 شرکت نکند، هنوز چندین رویداد وجود دارد که او می تواند در آنها شرکت کند تا بتواند شرایط لازم را کسب کند. با توجه به اینکه استراحت و ریکاوری از اولویت های اصلی The Mutant است، به نظر می رسد که ما ممکن است زودتر از زودتر در مورد برنامه های او برای مسابقات بشنویم.

ویدیوی کامل را از کانال HD Muscle YouTube در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/nick-walker-will-win-show-2024-mr-olympia-special-invite/