نیک واکر و درک لونسفورد 5 هفته پس از سال 2023 به‌روزرسانی‌های تناسب اندام را به اشتراک می‌گذارند. مستر المپیا – فیتنس ولت

رقابت در حال داغ شدن است زیرا بدنسازان وارد مرحله بعدی آماده سازی خود برای مسابقات مستر المپیا 2023 می شوند. نیک واکر و درک لونسفورد آخرین به روز رسانی های تناسب اندام خود را تنها پنج هفته قبل از روی صحنه رفتن در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

دوران حرفه ای بدنسازی نیک واکر سریع و به یاد ماندنی بود. در سال 2021، او پیروزی‌های متوالی در نیویورک پرو و ​​آرنولد کلاسیک به دست آورد که او را مستقیماً به سمت Mr. المپیا برای اولین بار، جایی که او پنجم شد. دفعه بعد که او روی استیج المپیا رفت، هواداران شاهد پیشرفت او بودند و دو پله صعود کرد و پس از هادی چوپان قهرمان و درک لونسفورد نایب قهرمان سوم شد.

نیک واکر در طول آماده سازی خود، علیرغم اینکه احساس می کرد توسط رقبای خود نادیده گرفته شده بود، مثل همیشه مطمئن بود و یک روال تمرینی سخت را حفظ کرد تا مطمئن شود که شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دوران خود حفظ می کند. آخرین رقابت او باعث شد که او در یک نبرد نزدیک با سامسون داودا در آرنولد کلاسیک 2023 دوم شود.

نیک واکر در آخرین به روز رسانی خود، یقه V دیوانه و شانه های پوشانده خود را به رخ می کشد

با شروع امسال، واکر سایز خود را در هر قسمت افزایش داده و در عین حال وزن خود را کمتر از فصل های قبل نگه داشته است. در آخرین به روز رسانی خود، واکر فاش کرد که در حال تغییر جدول است 276 پوند، عامل عجیب و غریب متمایز خود را به نمایش می گذارد.

واکر “6 هفته عکس صبح، 276 عکس امروز صبح.” کتاب ها.

با داغ شدن رقابت، نیک واکر قصد دارد بهترین هیکل خود را تا کنون تولید کند و سعی کرده زیبایی شناسی خود را بهبود بخشد. واکر با ترکیبی از اندازه عضلانی و آماده سازی، خود را شکست ناپذیر می بیند.

درک لونسفورد در آپدیت المپیا 2023 عضلات شکم خود را نشان می دهد

درک لونسفورد قهرمان المپیا 212 در سال 2021 بود. در سال 2022، گمان هایی وجود داشت که درک در حال بررسی انتقال به بخش آزاد مردان است. درک لانسفورد مهمان در پیتسبورگ در سال 2022 بازی کرد و طرفداران را غافلگیر کرد زیرا در مقابل رقبای درجه یک مانند براندون کری واکر و هانتر لابرادا سروصدا نکرد.

پس از تحت تاثیر قرار دادن جمعیت با حضور مهمان خود، المپیا از او دعوت ویژه ای برای رقابت در مسابقات آزاد مردان در مدت کوتاهی پس از آن ارائه کرد. زمانی که درک لونسفورد به مرحله مستر المپیا 2022 رفت، فراتر از انتظارات بود و در جایگاه دوم ایستاد. لانسفورد اکنون برترین موتورسوار المپیک امسال است و قصد دارد تعادل دقیقی بین ثبات و شرطی شدن با او ایجاد کند.

درک لونسفورد در آخرین آپدیت تناسب اندام خود در اینستاگرام، هیجان خود را برای رقابت امسال به اشتراک گذاشت.

“اکنون، بازی است ⭕️N!! 💪
👉 5.5 هفته لونسفورد مشترک.

پس از به اشتراک گذاشتن این خبر هیجان انگیز مبنی بر اینکه در سال 2024 در انتظار بچه دار شدن است، لونسفورد برای بردن المپیک امسال فشار بیشتری را احساس می کند. لونسفورد معتقد است که آنچه را که لازم است برای برکناری هم تیمی خود، قهرمان فعلی هادی شوپیان، در اختیار خواهد داشت و نیک واکر و سامسون داودا را برای جایگاه های سوم و چهارم رقابت می کنند.

Lunsford این آماده سازی را به شیوه ای جامع و با استفاده از یک رژیم غذایی سخت و برنامه ورزشی که فرصت کمی باقی می گذارد، مورد حمله قرار داده است. درک لونسفورد که مصمم بود در فرم بی عیب و نقص باقی بماند، روی ایجاد سینه پرتر و همچنین حفظ پایین تنه خود تمرکز کرد.

مربوط: نیک واکر به فلکس لوئیس می گوید که بازیگری ممکن است او را مجبور به بازنشستگی کند: “من برای چیزی پیشنهاد دارم، می روم.”

با نزدیک شدن به مستر المپیا 2023، بخش آزاد مردان خشن تر از همیشه به نظر می رسد. ترکیب امسال مملو از برخی از نمادین ترین نام ها در بدنسازی است. در کمتر از دو ماه، طرفداران می توانند منتظر دیدار رو در رو بین نیک واکر و درک لونزفورد برای بالاترین سهم در این ورزش باشند.

منبع: https://fitnessvolt.com/nick-walker-derek-lunsford-updates-2023-mr-olympia/