هانتر لابرادا بهترین تمرین چهارگانه را نام می برد، اضافه بار پیشرونده و حجم دهی را در خارج از فصل مورد بحث قرار می دهد – Fitness Volt

شکارچی لابرادا او یکی از بزرگ‌ترین نام‌های کلاس آزاد است، اما همیشه برای طرفدارانی که در مورد بدنسازی سؤالاتی دارند، وقت می‌گذارد. در یک پرسش و پاسخ اخیر در یوتیوب، لابرادا اولین تمرین خود را برای رشد چهارگانه نامید و اهمیت اضافه بار پیشرونده را برای عضله سازی توضیح داد. علاوه بر این، او در مورد چگونگی اجرای موثر یک برنامه بزرگ در فصل خارج صحبت کرد.

از لحظه ای که او به عنوان یک مدعی در مسابقات آزاد مردان ظاهر شد، توجه هواداران به لابرادا بود. هانتر به‌عنوان پسر نماد بدنسازی لی لابرادا، پیش از این با کسب مقام چهارم در استیج مستر المپیا (2021) نویدهای فوق‌العاده‌ای را در صدر رده آزاد نشان داده است.

سال گذشته، لابرادا در مسابقات تامپا پرو 2023 یک برد غالب به دست آورد و به او شتاب قوی برای رفتن به مسابقات المپیا داد. او در تگزاس پرو توقف کرد، جایی که بعد از اندرو جکد دوم شد و سپس خود را در برابر بهترین ها آزمایش کرد.

هانتر لابرادا از بهترین تمرینات چهارگانه، برنامه های حجیم خارج از فصل و اضافه بار پیشرونده صحبت می کند.

هانتر لابرادا 280 پوند وزن دارد
شکارچی لابرادا از طریق @hunterlabrada

لابرادا پس از بهبود دوباره در مرحله المپیا، اورلاندو، فلوریدا را در جایگاه ششم ترک کرد. اگرچه او برنامه های بزرگی برای فصل فعلی بدنسازی دارد، اما لابرادا از تجربیات خود برای روشن کردن هوادارانش استفاده کرد. در یک پرسش و پاسخ اخیر، لابرادا اولین تمرین توسعه چهارگانه خود را نشان داد.

«اگر مجبور بودم یک تمرین چهارگانه انتخاب کنم، احتمالاً اسکوات را انجام می‌دادم که از نظر بیومکانیکی برای بدن شما قابل قبول باشد، به شما آسیبی نمی‌زند.

من فکر می‌کنم که بتوانید چهارچرخ را بارگذاری کنید و همچنین زانوی خود را روی انگشت پا قرار دهید و چهارچرخ را به حالت خم شدن کامل قرار دهید، فکر می‌کنم موثرترین ترکیب است.

لابرادا دقیقاً توضیح می‌دهد که چرا اسکات را ترجیح می‌دهد، که به او توانایی بلند کردن وزنه و خم کردن زانو را می‌دهد. همچنین بر میزان ایمن بودن این تمرین تاکید می کند.

این واقعاً یکی از آن تمرین‌هایی است که در آن شما اساساً همان کار را در هر تمرین چهارگانه مرکب انجام می‌دهید، یعنی اسکات. تا جایی که می توانید روی آن فشار بیاورید.”

“ترجیح شخصی من اسکات است، اما آونگ یک گزینه عالی است، و پرس پا، پایین نگه داشتن پاهای شما برای خم شدن زانو، یک گزینه عالی است. اسکات میله ایمنی با پاشنه بلند، واقعا، من فقط می خواهم تمرینی را که بتوانم سنگین و ایمن انجام دهم و زانو را از روی پنجه پا بیرون بیاورم و تا حد امکان زانو را خم کنم.

علاوه بر این، هانتر لابرادا خود را در پروتکل حجیم کردن خارج از فصل خود غوطه ور کرد. لابرادا به اشتراک می‌گذارد که اولین قانون او در فصل خارج از فصل افزایش وزن نیست.

برای کسانی از شما که در یک رکود طولانی مدت هستید، من یک قانون طلایی رکود دارم: هرگز چاق نشوید و بیش از 12 درصد چربی بدن دریافت کنید.

لابرادا نشان می دهد که افزایش وزن در طول یک رکود طولانی مدت دشوار است. او توضیح می دهد که وقتی درصد چربی بدن کمتر از 12 درصد باشد، بدن به تمرینات و تغذیه موثرتر پاسخ می دهد.

گفتن آسان‌تر از انجام دادن، به‌ویژه در یک رکود طولانی‌مدت اما همه شوخی‌ها، بدن شما بهتر رشد می‌کند و نسبت به درصد چربی زیر 12 درصد واکنش بیشتری نشان می‌دهد.

“احساس بسیار بهتری خواهید داشت و سالم تر خواهید بود. فصول خارج از فصل طولانی بهانه ای برای چاق شدن، کثیف شدن و ناسالم شدن نیست. فصل های طولانی خارج از فصل زمانی برای قرار دادن بافت روی بدن و رفع نقاط ضعفی است که داشتید. آخرین باری که روی صحنه بودید،” لابرادا افزود.

در حالی که او ترجیح می‌دهد داخل باشگاه ورزش کند، اضافه کردن وزن، تکرارها و ست‌ها به برنامه روزانه‌اش در طول زمان که به عنوان اضافه بار پیشرونده شناخته می‌شود، تبدیل به نان و کره او برای عضله‌سازی شده است.

“نه، به هیچ وجه. اضافه بار پیشرونده به نظر من محرک اصلی هیپرتروفی است. اگر بخواهید این روشی است که من در هشت سال گذشته تمرین کرده ام. اکثر بازیکنانی که می شناسم در حال حاضر این روش تمرین می کنند.”

در طول فصل خارج از فصل 2024 هانتر لابرادا، او با طرفداران خود شفاف بود و روند خود را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. اخیراً، لابرادا بینندگان خود را در طول یک روز کامل غذا خوردن پیاده‌روی کرد و حتی برنج یاسمن مایکروویو Trader Joe را به‌عنوان راهی برای ماندن در مسیر حتی زمانی که او مشغول است، فاش کرد.

لابرادا در طول فصل خارج از فصل نه تنها از طریق رژیم غذایی بلکه از طریق تمرینات سختگیرانه نیز خوش فرم ماند. لابرادا که قبلاً فاش کرده بود تمرین‌های هل دادن و کشیدن را تقسیم می‌کند، به سختی در باشگاه برای انجام تمرینات شدید کار می‌کرد. او حتی در جریان حضور مهمان در Pittsburgh Pro 2024 به طرفداران نگاهی دزدکی به اتفاقات آینده داد.

اگرچه هانتر لابرادا هنوز فاش نکرده است که در کدام برنامه شرکت خواهد کرد تا بلیت حضور در استیج مستر المپیا را تهیه کند، طرفداران مشتاقانه منتظر پیشرفت او هستند. لابرادا با نکات مفید در مورد تمرین و داشتن یک فصل پربار، به خدمت رسانی به جامعه بدنسازی ادامه می دهد.

مربوط: Hunter Labrada نشان می دهد که چگونه یک جعبه غول پیکر بسازیم


منبع: https://fitnessvolt.com/hunter-labrada-top-quad-exercise/