“همه چیز در حد اعتدال” – تناسب اندام ولت

کشیش من او هرگز به چیزی که او را به یک ستاره پرکار بدنسازی تبدیل کرد، پشت نکرد: تمرین شدید و رژیم غذایی مناسب. پریست در آخرین پروژه خود در مورد چالش های تغذیه ای بدنسازی، حفظ سلامت کلیه ها و اینکه چرا کربوهیدرات ها را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف نکرد، صحبت کرد..

لی پریست پس از شرکت در مسابقات دهه 1990 و اوایل دهه 2000، با تراکم و هماهنگی فوق العاده عضلانی خود، فرماندهی صحنه را بر عهده داشت. پریست در مواجهه با برخی از سرسخت‌ترین رقبا در بدنسازی، از جمله آقای المپیا رونی کلمن، فلکس ویلر و شاون ری که هشت بار حضور داشت، نیرویی بود که می‌توان با آنها حساب کرد.

لی پریست برای اینکه خود را به یک رقیب درجه یک تبدیل کند، از اسطوره های این ورزش، از جمله آرنولد شوارتزنگر و تام پلاتز یاد گرفت. پریست با دانش و سه دهه تجربه خود، خرد مازادی برای به اشتراک گذاشتن با ورزشکاران جدید و همچنین طرفداران ورزش دارد.

لی پریست از سلامت کلیه ها صحبت می کند و تعادل بهینه پروتئین، کربوهیدرات و چربی را برای بدنسازی به هم می زند.

در ویدئوی اخیر در یوتیوب، لی پریست در مورد تغذیه به عنوان یک بدنساز و اهمیت آن برای حفظ کلیه های سالم صحبت کرد.

“بنابراین، گاهی اوقات به این دلیل نیست که شما پروتئین می خورید، فقط به این دلیل است که ماهیچه های شما در حال شکستن و ترشح کاروتن در خون شما هستند. بنابراین باید آزمایش خون خود را انجام دهید. پروتئین، برخی افراد می گویند گرم، برخی افراد می گویند اگر شما” تمرین مجدد سخت شما به حداقل دو گرم به ازای هر پوند از وزن بدن نیاز دارید، و هرگز مطالعه علمی وجود نداشته است که بگوید این عدد دقیق است.

او معتقد است که یک و نیم تا دو گرم پروتئین به ازای هر پوند از وزن بدن برای اکثر بدنسازان ایده آل است.

اگر به ازای هر پوند از وزن بدن شما حدود یک و نیم گرم پروتئین دریافت کنید، بسیار خوب است. او توضیح می دهد.

از آنجا که کاروتن پس از ورزش آزاد می شود، پریست بر اهمیت آزمایش خون منظم برای نظارت بر کلیه ها تاکید می کند. او اضافه می کند که وقتی توسط یک پزشک معمولی معاینه می شود، می گویند سطح کلیه اش بسیار بالاست. با این حال وقتی به پزشک ورزشی مراجعه می کند می گویند برد او برای یک ورزشکار طبیعی است.

“شما تمرینات سختی دارید و می خواهید خون خود را انجام دهید، اگر یک روز تمرین سنگین کمر انجام دهید و روز دیگر پاهایتان منفجر شود و دیوانه شوید، خون خود را انجام خواهید داد و پس از یک یا دو روز، سطح کاروتن شما احتمالاً از طریق پشت بام خواهد بود.

دکترهای معمولی به وسایل من نگاه می کنند و می گویند: “وای خدای من، کلیه هایت بالا رفته است”، اما وقتی به پزشک ورزشی می روم، می گویند این برای ورزشکاران طبیعی است و ما همیشه این را می بینیم.

وقتی نوبت به رژیم گرفتن می رسید، کشیش رویکرد خاصی برای تغذیه بدن خود داشت. بخشی از این فرآیند هرگز حذف کربوهیدرات ها بود. در عوض، چربی را از بین می برد و فقط چربی های طبیعی موجود در گوشت را مصرف می کند.

“من هرگز آنها را قطع نکردم. من افرادی را که رژیم کتو داشتند می شناختم و همیشه می گفتم وقتی رژیم می گرفتم، تنها چیزی که حذف می کردم یا اضافه نمی کردم چربی است. وقتی رژیم داشتم، چربی ها را مصرف می کردم. چربی‌های طبیعی‌ای بود که از گوشت دریافت می‌کردم.» یا هر چیز دیگری که هرگز به آن چربی اضافه نمی‌کنم.

پریست به من توضیح می دهد که او هرگز اجازه نداد مقدار کربوهیدراتی که مصرف می کند به کمتر از 250 گرم برسد و خاطرنشان می کند که بدن به تعادل کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها نیاز دارد، مگر اینکه شما از بیماری رنج ببرید.

من هرگز نگفتم 250 گرم کربوهیدرات، و برخی افراد کربوهیدرات صفر یا کم کربوهیدرات را مصرف می کنند، اما فکر می کنم شما به پروتئین نیاز دارید، به کربوهیدرات نیاز دارید، به کمی چربی نیاز دارید. و شما در حال مصرف کربوهیدرات هستید.” مگر اینکه به نوعی مشکل سلامتی داشته باشید و نیاز به کاهش مصرف داشته باشید، به آن نیاز دارید.

سرانجام، کشیش واکنشی را که به خاطر سیر کردن شیرینی اش با یک قوطی هلو دریافت کرده بود، فاش کرد. در حالی که بسیاری از مردم نگران میزان بالای قند بودند، کشیش احساس کرد که لازم نیست نگران میوه ها و سبزیجات باشد که او را چاق می کند. ناگفته نماند که او دو بار در روز ورزش کرده و دو تا سه ساعت جلسات کاردیو انجام داده است.

یک گیاه‌خوار چاق را به من نشان دهید که از خوردن میوه‌ها و سبزیجات چاق شده است. آیا می دانید چقدر شکر در آن وجود دارد؟

روزی دو تا سه ساعت کاردیو انجام می دهم. روزی دو بار تمرین می کنم. من واقعاً فکر نمی‌کنم که کمی شکر در یک هلو مرا یا یک سیب را خراب کند. آنها دیوانه شدند.»

وقتی صحبت از رژیم غذایی به میان می آید، لی پریست در مورد آن حرف های زیادی برای گفتن دارد. در گذشته، او علیه تصورات نادرست در مورد مصرف پروتئین صحبت کرده است و فاش کرده است که همه در دسته «فرد متوسط» تعریف شده توسط «کارشناسان کتاب درسی» قرار نمی گیرند.

من همیشه دو یا دو و نیم گرم داشتم همه چیز خوب است، آنها می گویند که یک فرد معمولی فقط (یک گرم پروتئین) نیاز دارد.” او گفت. یا کمی کمتر.

یک کشیش به دفاع از اینفلوئنسر تناسب اندام سام سولیک پس از اینکه او به خاطر رژیم غذایی غیرمعمولش با واکنش شدید روبرو شد، آمد. کشیش به من توضیح داد که سولیک جوان است و بنابراین می تواند یک روز پر از کیک و شیر شکلات را تحمل کند. او از دیگران خواست که اینفلوئنسر را تنها بگذارند.

لی پریست تمایل دارد در جامعه بدنسازی یک افشاگر باشد و از صحبت کردن علیه هر چیزی که فکر می کند اشتباه یا مضر است نمی ترسد. در نتیجه، او گهگاه خود را در موقعیت‌های ناخوشایندی می‌بیند، اما این چیزی از خرد شگفت‌انگیزی که باید به اشتراک بگذارد کم نمی‌کند. پاستور به دفاع از ورزش و ورزشکاران ادامه می دهد و تنها حقایقی را برای کمک به حمایت از افراد در سفرهای تناسب اندام ارائه می دهد.

مربوط: لی پریست در مورد تمرینات قلبی خود در آماده شدن برای مسابقه می نویسد: “اگر بیشتر می خوردم، دو یا سه ساعت کار می کردم.”


منبع: https://fitnessvolt.com/lee-priest-kidney-health-diet-breakdown/