“وقتی می گویم می خواهم کاری انجام دهم، آن را انجام خواهم داد” – Fitness Volt

نیک واکر یک قدم به کسب عنوان معتبر مستر المپیا پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2024 نزدیکتر شده است. در مصاحبه اخیر تلویزیون المپیا، واکر در مورد پیروزی خود بر مارتین فیتزواتر با تایریک ال جندی، کریس کورمیر و باب سیچیریلو صحبت کرد.

نیک واکر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های لیگ حرفه‌ای IFBB، بدون در نظر گرفتن تقسیم بندی، به یک پدیده تبدیل شده است، به لطف پر بودن و حالت خشکش. بازگشت او در نیویورک پرو 2024 با توجه به اینکه او مجبور شد به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و پارگی نابهنگام ساق پا از مسابقات مستر المپیا سال گذشته کناره گیری کند، حتی چشمگیرتر بود.

واکر علاوه بر ریکاوری از مصدومیت، وظیفه دارد تا فرم خود را در طول فصل خارج از فصل نشان دهد. این اقدام برای افزایش شانس موفقیت او در برابر مدافع عنوان قهرمانی، درک لونسفورد و هادی چوپان پیشتاز در مسابقات مستر المپیا 2024 انجام شد.

در مسابقات نیویورک پرو 2024، واکر در پیش داوری و فینال، فیتزواتر را تنها با یک امتیاز شکست داد. «جهش یافته» پس از دومین بردش در نیویورک پرو، این تجربه را دوباره زنده کرد، که توسط طرفداران حاضر حتی خاص تر شد.

نیک واکر با کریس کورمیر، قاضی تایریک الگیندی و باب سیچیریلو درباره قهرمانی حرفه ای نیویورک در سال 2024 صحبت می کند.

نیک واکر علیرغم سؤالاتی که در مورد دور کمرش در پیتسبورگ وجود داشت، به آنچه در نمایشگاه نیویورک پرو 2024 در نظر داشت دست یافت.

“بله. منظورم این است که ما این کار را انجام می دهیم. وقتی می گویم می خواهم کاری را انجام دهم، آن را انجام خواهم داد. من هنوز شکست نخورده ام و هیچ وقت برنامه ای برای شکست در آن کار ندارم. دوست دارم تا جمعیت را درگیر کند.»

این همان چیزی است که آنها اینجا هستند. او گفت: “شما باید برای آنها برنامه اجرا کنید، آنها را درگیر کنید، آنها سرگرم می شوند، شما سرگرم می شوید، و هر چه بیشتر درگیر شوند، من بیشتر می خواهم درگیر شوم و این چیزی است که یک نمایش عالی را می سازد.” نیک واکر.

اگرچه کریس کورمیر می گوید که این یک مبارزه نزدیک بود، اما او معتقد است که این موضع عضلانی واکر بود که تفاوت را روی کارت امتیازی ایجاد کرد.

“این یک دعوای نزدیک بود. باید به شما بگویم. نیک، او در هر اینچ مربع از بدنش عضله بیشتری نسبت به هر کس دیگری در برنامه داشت. ما می دانستیم که او وارد شد، اما بعد، وقتی امشب برگشت، تعداد زیادی عضله وجود داشت. از صحبت کردن و پچ پچ کردن، و این بود.

او می افزاید: “من نیک را به پیروزی رساندم و این مرد عضلانی قرارداد را برای من شخصاً امضا کرد.” “درگیر کردن تماشاگران به این شکل یک شکل هنری است. من هم در آن حضور داشتم. دیدنش خیلی جالب بود. او جمعیت را هیجان زده کرد و گفت: “این خانه من است!”

قاضی ترک الگیندی نیز معتقد بود واکر به طور قانع کننده ای برنده شد و اضافه کرد که موقعیت های تیمش با درک لونسفورد و هادی شوپن برابری می کند.

“فکر می‌کردم پیش داوری یک برد قانع‌کننده برای من توسط نیک واکر بود. فکر می‌کردم دو سر بازوی پشتی برتر است. فکر می‌کردم باز شدن پشت، ضربات پهلو، نیک واکر، سینه پهلو، سه سر پهلو، او می‌تواند درک لونسفورد و را شکست دهد. هادی شوپن.

با تعصب فکر کردم که در را بست. در فینال، بسیاری از مردم گفتند خوب، شاید نیک کمی آب نگه داشته است، اما من هنوز فکر می‌کردم که نیک چشمگیرتر به نظر می‌رسد، عقب کشیده‌تر، دوسر بازویی دارد و بیشتر عضلات او بسیار مسلط هستند. من اصلا تعجب نکردم که نیک واکر را برنده خطاب کردند.

اگر چه سیچریلو، کوینتون اریا، نفر ششم را برای برنده شدن انتخاب کرد، اما نیک واکر را برای موفقیت و ثباتش پس از نمایش مدیون دانست.

“به همین دلیل است که ما بازی را انجام می دهیم. ما می توانیم همه پیش بینی هایی را که می خواهیم انجام دهیم، می توانیم انتخاب کنیم و انتخاب کنیم که می خواهیم برنده شویم، و گاهی اوقات انتظار داریم که آن را به نتیجه برسانیم، و گاهی اوقات نتیجه نمی دهد. یکی از نقاط قوت نیک که ما همیشه به او اعتبار می دهیم این است که آن مرد وارد نمی شود.

“فیتزواتر عالی به نظر می رسید و نزدیک شد. ما یک تصمیم یک امتیازی داشتیم. این یک مسابقه بسیار نزدیک بود. ما به مارتین اعتبار می دهیم، آن جا که باید باشد، بچه عالی به نظر می رسید و تا آنجا که می توانست شما را هل داد، اما شما هنوز هم هستید. در دایره برنده، نقاط قوت نیک، شوت های جانبی اوست. مشترک.

واکر پس از کسب صلاحیت خود برای مسابقات مستر المپیا 2024، اکنون در مسابقات آزاد مردان با خامه برتر روبرو خواهد شد. استیو واینبرگر قاضی با واکر در مورد رویارویی احتمالی او با درک لونسفورد صحبت کرد. او معتقد است که اگر واکر به بهبود فرم و شرایط خود ادامه دهد، می تواند برنده بعدی مستر المپیا باشد.

با شتاب او، مناظر واکر اکنون کاملاً روی مستر المپیا متمرکز شده است. این رویداد برجسته از 10 تا 13 اکتبر در جشن شصتمین سالگرد خود به لاس وگاس، نوادا باز می گردد.

مربوط: درک لونسفورد می‌گوید جی کاتلر معتقد است نیک واکر به احتمال زیاد عنوان مستر المپیا را در سال 2024 به دست خواهد آورد.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Olympia TV تماشا کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/nick-walker-reacts-2024-new-york-pro-win/