ویلیام بوناک در مورد آینده صحبت می‌کند و می‌گوید که “شگفت‌انگیز” است که او در مسابقات مستر المپیا 2023 – Fitness Volt شرکت نخواهد کرد.

ویلیام بوناک کهنه کار بدنسازی نگاهی دقیق تر به حرفه و آینده خود دارد. در پست اخیر اینستاگرام، “فاتح” در بیانیه ای احساسی به افکار فعلی خود در مورد این ورزش پرداخت.

ویلیام بوناک یک رقیب قدرتمند در بخش آزاد مردان است و دو برد در آرنولد کلاسیک در سال های 2018 و 2020 دارد. در سال 2019، بوناک از کسب مدال طلا در مسابقات مستر المپیا بازماند و پس از براندون کری دوم شد.

پس از چندین فصل، Bonac به امید انتقام وارد آرنولد کلاسیک 2022 شد اما متاسفانه دوباره در جایگاه دوم قرار گرفت. این تصمیم برای بسیاری، از جمله لی پریست، که فکر می‌کرد شایسته سر زدن است، بسیار بحث برانگیز بود.

بوناک تنها یک هفته بعد قوی بازگشت و بلیط خود را برای مستر المپیا 2022 با پیروزی در بوستون پرو به دست آورد. با این حال، بوناک علیرغم بهترین تلاش هایش، نتوانست به جمع پنج تیم برتر المپیا راه یابد و در جایگاه نهم قرار گرفت. بوناک که مصمم بود به راه خود ادامه دهد، در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت کرد اما خود را در جایگاه هفتم یافت.

به روز شده توسط ویلیام بوناک
ویلیام بوناک از طریق @william_bonac

پس از حضور اخیرش در کلمبوس، اوهایو، ویلیام بوناک درباره ادامه یا عدم ادامه رقابت بحث کرد. بوناک فاش کرد که معتقد است هنوز آنچه را که برای پیروزی در آرنولد کلاسیک و احتمالاً نمایش‌های مستر المپیا لازم است را دارد، اما احساس می‌کند که استراحت لازم است.

ویلیام بوناک در مورد آینده این ورزش منعکس می کند، “برای من بسیار سخت بود که از رقابت خارج شوم.”

تنها چند ماه پس از فاش کردن این که برای کمک به بهبودی بدنش نیاز به استراحت دارد، بوناک آنچه در ذهنش بود گفت:

برای من بسیار سخت بوده است که از رقابت در بالاترین سطح به داشتن یک زندگی منظم با خانواده ام با هدف تمرکز بر زندگی بعد از بدنسازی بپردازم.

از ماه مارس پس از مسابقات قهرمانی آرنولد اسپورت، من با افکارم درگیر این بودم که آیا باید به آن ضربه بزنم و سعی کنم امسال به آقای O واجد شرایط باشم یا فقط مرخصی بگیرم و ببینم سال آینده چگونه پیش می رود یا فقط بازنشسته شوم و هدف دیگری پیدا کنم. زندگی من. بوناک می نویسد.

بوناک در زمان غیبت خود در مورد تغییرات و اینکه آیا در نهایت باید یک بار برای همیشه بازگردد یا بازنشسته شود صحبت کرد.

“در طول دهه ها هرگز احساس خوبی به این خوبی نداشته ام، دیگر هیچ تغییری در خلق و خوی خود نداشته ام، دیگر مجبور نشده ام 6 وعده غذایی بخورم و کمتر بخوابم تا آخرین وعده غذایی را داشته باشم. دیگر ساعت های بی پایان کاردیو به حدی که به سختی می توانم انجام دهم وجود ندارد. دیگر خبری از مسافرت با وعده‌های غذایی، مواد سمی، اجبار به ورزش در حالت خستگی نیست.

دیگر از رد شدن ضربان قلب در هنگام خواب خبری نیست. با این حال احساس می کنم ناقص هستم زیرا چیزی کم است!!

ویلیام بوناک وقت گذاشت و به مزایای بدنسازی و اینکه چگونه زندگی او را در دوران رشد تغییر داد، اذعان کرد.

“اینکه خودم را در حال لاغری ببینم مشکلی برای من نیست، اما اینکه امسال خودم را روی صحنه نمی بینم آزارم می دهد، زیرا می دانم که هنوز مقداری از آن را در خودم دارم، و این یک آرزوی سوزان در اعماق وجودم است. من بدنسازی را دوست دارم، این اشتیاق من است. این همه چیز من است.» آنچه می دانم.

او مرا از مسیر ناکامی رها کرد و از زندگی خیابانی که بسیاری از جوانان زنده نمی مانند. هر چیزی که دارم به لطف بدنسازی و لیگ حرفه ای IFBB است. من برمی گردم، مطمئناً، اما فقط در طول دوره من.👑”

به نظر می رسد بوناک باز خواهد گشت، اما تنها زمانی که احساس کند ذهن و بدنش در حالت 100% قرار دارند. استرس بدنسازی بر بسیاری از ورزشکاران از جمله قهرمان کلاسیک فیزیک کریس بامستد که اخیراً دیدگاه خود را در مورد بازنشستگی ابراز کرده است، تأثیر گذاشته است. Bumstead با طرفداران در مورد اینکه چه زمانی یک “تصمیم شجاعانه برای ترک است” صادقانه صحبت کرده است.

اگرچه ویلیام بوناک از 2 تا 5 نوامبر در مسابقات مستر المپیا 2023 شرکت نخواهد کرد، اما این نمایشگاه همچنان مملو از بزرگترین نام های بدنسازی است، از رقبای جدید گرفته تا کهنه سربازان گواهینامه.

مربوط: باب سیچیریلو از ویلیام بوناک می‌خواهد در صحنه المپیک بازنشسته شود و صعود سامسون داودا به اوج را توضیح می‌دهد.

مسابقات آزاد مردان مطمئناً طرفداران را به وجد خواهد آورد زیرا می بینیم که هادی چوپان مدافع عنوان قهرمانی در مقابل رقبای برتر، درک لونزفورد و نیک واکر قرار می گیرد که به تازگی به روزرسانی های بدنی دیوانه کننده ای را منتشر کرده اند. اگرچه بوناک به صحنه بزرگ نخواهد رفت، اما علناً اعلام کرده است که معتقد است هدی شوپن قهرمان خواهد شد.

منبع: https://fitnessvolt.com/william-bonac-talks-bodybuilding-future/