پادشاه جگر دعا و دعای خیر می کند و پزشکان می گویند به دلیل جراحت اخیر “چشم خود را از دست خواهد داد” – مقالات امروز – News.tn

برایان جانسون که می گذرد پادشاه کبد او به صورت آنلاین پس از نمایش چشمی در اینستاگرام دچار مصدومیت ناراحت کننده ای می شود. جانسون که در 28 سپتامبر 2023 روی صحنه رفت، پس از اینکه پزشکان به او گفتند که چشم خود را “از دست خواهد داد”، از تماشاگران درخواست دعا و دعا کرد.

در زمان نگارش این مقاله، مشخص نیست که چه چیزی باعث آسیب نامشخص به چشم راست Liver King شده است، اگرچه او تمام تلاش خود را کرد تا آخرین وضعیت خود را بدون افشای جزئیات زیادی به دنبال کنندگان اطلاع دهد. این شکست پس از موج جزر و مدی از موانع پیش روی اینفلوئنسر تناسب اندام اتفاق می افتد.

اگرچه جانسون با ادعای طبیعی بودن به سطوح تکان دهنده شهرت و محبوبیت رسید، داستان ساخته شده او در نهایت از هم پاشید. چرخه استروئیدی لو رفته Liver King بیش از 10000 دلار در ماه ارزش داشت و به لطف یوتیوبر درک از More Plates More Dates در ژانویه 2022 فاش شد. جانسون بعداً اعتراف کرد و به اشتراک گذاشت که مصرف داروهای تقویت کننده عملکرد را متوقف خواهد کرد.

پادشاه کبد
پادشاه کبد/اینستاگرام

لیور کینگ همچنین مالک مکمل های اجدادی است، یک سرمایه گذاری تجاری سودآور که او سال ها از آن حمایت کرده است. با این حال، پس از رسوایی دوپینگ، لوور کینگ به دلیل شیوه های بازاریابی فریبنده با چندین پرونده قضایی چند میلیون دلاری روبرو می شود. و اکنون، به نظر می رسد که Liver King می تواند مشکل دیگری را به لیست خود اضافه کند.

“این جراحت خفت کننده بود” – لیور کینگ در مورد آسیب مرموز چشم صحبت می کند

پس از اینکه پزشکان به او می گویند ممکن است چشم خود را از دست بدهد، پادشاه کبد آن را اعتراف می کند “من هرگز واضح تر ندیده ام، عمیق تر احساس نکرده ام، یا بیشتر از این راضی نشده ام.” جانسون همچنین هنگام گذراندن مراحل بهبودی، دعا و دعای خیر کرد.

“همه پزشکان می گویند که چشمم را از دست خواهم داد! خوب است! من یک چشم دیگر دارم! همه چیز در زندگی یک هدیه است. از زمانی که آسیب دیدم، هرگز واضح تر، عمیق تر یا احساس رضایت بیشتری ندیده ام. که، من مطمئن هستم که نمی خواهم چشمانم را از دست بدهم.

به همین دلیل است که من اینجا می نشینم به امید و دعا می کنم زیرا دکترین هشتم اجدادی برای مبارزه است. و من می توانم از تمام کمک هایی که می توانم در حال حاضر دریافت کنم استفاده کنم. پس من اینجا هستم، رسماً درخواست می کنم و امیدوار هستم که برای من DM ارسال کنید، برای من دعا کنید، برای من صلوات بفرستید، برای من عشق بفرستید، برای من نور بفرستید، برای من نفرت بفرستید.

تنها چیزی که می دانم این است: نتیجه هر چه باشد، خوب یا بد، همه چیز خوب است. “زندگی همان چیزی است که ما از آن می سازیم، این یک ماجراجویی بزرگ است، پس آن را با عشق پر کنید، آن را با زندگی پر کنید، آن را با قبیله خود پر کنید، و همیشه خواهید دانست که چگونه متحد شوید و بجنگید تا دوباره آن را روشن کنید.” پادشاه کوسه کبدی.

با حرکت رو به جلو، لیور کینگ هرگز حواس خود را بدیهی نمی گیرد و می پذیرد که این شکست خارج از کنترل او است.

“یک پادشاه واقعی می داند که چگونه قدردانی کند … و همچنین می داند که چه زمانی باید کمک بخواهد. این آسیب، حداقل می گویند، خفت آور بوده است، اما من به خاطر درس هایی که از آن آموخته ام، بسیار سپاسگزارم. برای اینکه هرگز حواس خود را بدیهی نگیرم… به یاد داشته باشم که همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد… و اگر این نتیجه ای نیست که می خواهید، به این دلیل است که این چالشی است که شما به آن نیاز دارید.

این فرصتی دیگر برای پادشاه جگر است تا بر موانع روحی و جسمی غلبه کند… تا به روح جنگجوی اجدادمان احترام بگذارم و به بالاترین نسخه خودم تبدیل شوم. البته من نمی خواهم چشمم را از دست بدهم (چه کسی این کار را می کند؟) و تا زمانی که خونم داغ شود تلاش خواهم کرد تا مطمئن شوم که این کار را نکنم. جدا از تلاش های هیولایی من، این اکنون خارج از کنترل من است. به همین دلیل از دعا و حمایت شما صمیمانه قدردانی می کنم.» Liver King در توضیح خود نوشت.

جانسون امیدوار است از عذرخواهی برای اقدامات خود تا استعفای نخست وزیران، اعتماد مردم را دوباره به دست آورد. در نمایش شفافیت، لیور کینگ در اوایل سپتامبر اعلام کرد که سطح تستوسترون و هورمون رشد را از سر خواهد گرفت و تاکید کرد که می‌خواهد زندگی را «بر اساس شرایط خودش» زندگی کند و نه دیگران.

مربوط: جو روگان به دروغ استروئیدی Liver King با درک MPMD واکنش نشان می دهد

برایان جانسون با توجه به بهبودی، از تمام آرزوهای او برای بهبودی قدردانی می کند و قصد ندارد اجازه دهد آخرین مانع او را از حفظ تناسب اندام و زندگی به سبک زندگی اجدادی باز دارد.

منبع: https://fitnessvolt.com/liver-king-shows-off-eye-injury/