پیش نمایش فیزیک کلاسیک Arnold 2024 و جزئیات رقبای برتر – Fitness Volt

رقبای کلاسیک فیزیک در حال تکمیل مراحل آماده سازی هستند آرنولد کلاسیک 2024که از 29 فوریه تا 3 مارس در مرکز همایش کلمبوس بزرگ، در کلمبوس، اوهایو برگزار می شود. این مقاله استعدادهای بدنسازی را از بخش Classic Physique، با تمرکز بر رقبا و مبتدیانی که هدفشان بیانیه است، نشان می دهد.

سی و پنجمین دوره آرنولد کلاسیک سالانه نزدیک است و انتظارات پیرامون این رویداد به اوج خود رسیده است. در مجموع هفت بخش بدنسازی به نمایش گذاشته خواهد شد زیرا ورزشکاران برای کسب طلا در دورهای پیش داوری و فینال رقابت می کنند. محبوبیت دسته کلاسیک فیزیک به لطف ستارگان در حال ظهور مانند کریس بامستد، برایون آنسلی، اورس کالیچزینسکی و رامون روشا کویروز به طور پیوسته افزایش یافته است.

سال گذشته، آرنولد کلاسیک 2023، رامون روشا کی‌روش با اولین عنوان خود پس از نبرد با «خرس معجزه» اوهایو را ترک کرد. با این حال، با محدودیت های جدید قد و وزن، Kaliczinski قصد دارد از وزن اضافی برای بزرگتر شدن در سال جاری استفاده کند. علاوه بر این، نمایش شامل گروهی از تازه واردان از جمله اریک براون جونیور، دارن فارل، دیمین پاتریک، آنتوان لوث و امانوئل ریکوتی.

لیست کامل رقبای آرنولد کلاسیک فیزیک 2024

  • برایون آنسلی
  • اریک براون جونیور
  • مایکل دابول
  • دارن فارل
  • اورس کالیچینسکی
  • آنتوان لوث
  • شجاعت اوبارا
  • دامیان پاتریک
  • رامون روشا کیروز
  • امانوئل ریکوتی
  • ترنس رافین *نکته: ترنس رافین با فیتنس ولت تایید کرده که در مسابقه شرکت نخواهد کرد
  • وسلی ویسرز

پیش نمایش و تفکیک آرنولد کلاسیک Contenders 2024

رامون روشا کیروز

رامون روشا کی روش به عنوان قهرمان آرنولد کلاسیک در سال 2023 با یک هدف عظیم بر روی پشت خود وارد این رقابت می شود. کی روش نه تنها آخرین باری که در اوهایو بود، طلا را بالای سرش بلند کرد، بلکه یکی از بهترین عملکردهای دوران حرفه ای خود را داشت. با توجه به زیبایی شناسی، کمر باریک و عضلات دوسر بازوی چاق، کویروز، معروف به رامون دینو، سخت است.

در جدیدترین رقابت خود، کی روش در فینال المپیا 2023 با پنج بار مدافع عنوان قهرمانی، کریس بامستد، درگیر نبرد یک به یک شد. در نهایت، قرار دادن و شرطی سازی بامستد او را به پیروزی رساند، اما حتی تایلر مانیون، نایب رئیس لیگ حرفه ای IFBB تایید کرد که شکاف بین این دو به سرعت در حال کاهش است. اگر کی روش دومین عنوان خود را کسب کند، یک قدم به توقف بامستید در اکتبر نزدیک تر خواهد شد.

اورس کالیچینسکی

اورس کالچینسکی آلمانی، پادشاه مدرن زیبایی شناسی، به دنبال بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای خود است. سال گذشته در آرنولد کلاسیک 2023، کالسینسکی کی‌روش را هل داد و از مهارت‌هایش در موقعیت‌های حرفه‌ای استفاده کرد تا نسبت به بقیه همتایان خود برتری پیدا کند. چیزی که عملکرد کالسینسکی را بیش از پیش چشمگیر کرد، غلبه بر مسمومیت غذایی در بیمارستان تنها پنج روز قبل از شرکت در دومین مسابقه مهم روی کره زمین بود.

کالسینسکی علاوه بر بهره مندی از مزایای قوانین جدید قد/وزن، از زمان دوری از نورهای روشن برای بهبود باریکی، جرم و تعادل خود استفاده کرده است. پس از آخرین المپیا، کالچینسکی با پیروزی بزرگ خود در مسابقات قهرمانی حرفه ای تگزاس در سال 2023 شتاب بیشتری به دست آورد. کالچینسکی امیدوار است تا چند روز دیگر آن را به رقیب کی روش برساند.

برایون آنسلی

قو سیاه بیشترین تمجیدها را در بین هر رقیب کلاسیک فیزیک در این لیست دریافت کرد. با افزایش سن، آنسلی همچنین قصد دارد از محدودیت جدید قد/وزن استفاده کند. او دو عنوان کلاسیک فیزیک المپیا را در اختیار دارد و در سال 2018 برنده آرنولد کلاسیک شد. انسلی که توسط کهنه کار بدنسازی کریس کورمیر آموزش دیده است، به راحتی می تواند خود را در رقابت برای طلا بیابد.

آخرین حضور برایون آنسلی در مستر المپیا باعث شد که او پس از اورس کالچینسکی، رامون کویروز و کریس بامستد چهارم شود. اگر برئون آنسلی بهترین عملکرد خود را ارائه دهد، ستاره کلاسیک فیزیک می تواند اوهایو را به عنوان قهرمان دو دوره ترک کند.

مایکل دابول

با پیروزی های غالب در مسابقات قهرمانی پیتسبورگ پرو و ​​نیویورک پرو در سال 2023، نمی توان منکر توانایی مایکل دابول به عنوان یک بدنساز حرفه ای شد. دابول که به خاطر تهویه خشک خود شناخته می شود، در المپیا تحت تأثیر قرار گرفت و در آنجا ششم شد. آخرین باری که دابول خود را در آرنولد کلاسیک آزمایش کرد در سال 2022 بود که در آن پنجم شد. با این حال، ماه ها بعد او استعدادهای خود را به آرنولد کلاسیک انگلستان برد و طلا گرفت.

دابول همچنان یک بازیکن کلیدی در این رقابت است. با حجم کافی و سطوح تهویه‌ای ثبت‌شده‌اش، او می‌توانست خود را به راحتی برای اولین تماس عجله کند. دابول که در گذشته در آرنولد انگلستان طعم طلا را چشیده است، نظم و انضباط لازم برای پیروز شدن در نمایش های سطح بالا را درک می کند.

وسلی ویسرز

Wesley Vissers یکی دیگر از تهدیدات Classic Physique است که قصد دارد در اوهایو سروصدا کند. این مسابقه دومین تورنمنت آرنولد کلاسیک ویسرز را رقم خواهد زد که اولین حضور وی در سال 2019 خواهد بود، جایی که او دهم شد. از آن زمان، ویسر سر خود را پایین نگه داشته و روی بهبود تناسب اندام خود تمرکز کرده است.

سال گذشته، ویسرز مدعی مدال طلا در رقابت‌های اروپایی پرو 2023 شد. این او را به المپیا رساند و در نتیجه در بزرگترین صحنه این ورزش مقام هفتم را به دست آورد. ویسرز که خود را مشغول نگه داشت، در 2023 Roma Muscle Fest Pro متوقف شد، طلا گرفت و اکنون به عنوان یک رقیب اصلی وارد Arnold Classic می شود.

2024 Arnold Classic Physics Dark Horse

شجاعت اوبارا

اسب تاریکی به نام Courage Opara در آرنولد کلاسیک 2024 حرکت می کند. اوپارا با نشان دادن اجمالی از عظمت در مراحل معتبری مانند المپیا، می‌توانست برخی از همتایان خود را با فرم، تعادل و شرایط عالی شوکه کند.

اوپارا به لطف پیروزی اخیرش در سن آنتونیو پرو در سال 2023 با شتاب زیادی وارد آرنولد کلاسیک 2024 می شود. با توجه به تکمیل و توانایی های او، طرفداران انتظار دارند که اوپارا در اولین فراخوانش فشار قوی انجام دهد.

آرنولد کلاسیک 2024 در کلمبوس، اوهایو، از 29 فوریه تا 3 مارس برگزار خواهد شد. کار را از دست ندهید برنده Classic Physique بدون شک در ماه اکتبر به عنوان برنده در کنار کریس بامستید به المپیای 2024 وارد خواهد شد.

پخش زنده با حسن نیت از اسطوره بدنسازی آرنولد شوارتزنگر رایگان خواهد بود. برای دریافت آخرین نتایج و پوشش، به Fitness Volt قفل شوید!

مربوط: پیش نمایش باز از آرنولد کلاسیک مردانه 2024 و جزئیات مدعیان برتر


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/2024-arnold-classic-physique-preview/