“کریس بامستد احتمالاً در سال آینده از یک نمایش آزاد لذت می برد” – Fitness Volt

شایعات درباره اینکه کریس بامستد، پادشاه فیزیک کلاسیک، خود را در بخش آزاد مردان آزمایش می کند، همچنان به گوش می رسد. در یک ویدیوی یوتیوب در مورد رشد عضلات که در 2 اکتبر 2023 منتشر شد، میلوس سارسف در مورد انتقال احتمالی کریس بامستد به رده باز و اینکه آیا او از تغییر قانون فیزیک کلاسیک سود برده است صحبت کرد.

در ماه آگوست، محدودیت قد/وزن در بخش Classic Physique برای متعادل کردن زمین بازی برای ورزشکاران کوتاه قد در مقابل همتایان قد بلندترشان افزایش یافت که بلافاصله اعمال شد. این اعلامیه توسط نایب رئیس IFBB Pro League Tyler Mannion اعلام شد، که او همچنین تغییرات جدیدی را برای رده بدنی مردان ارائه کرد، اگرچه این اقدامات تا اولین مسابقه پس از المپیا 2023 در نوامبر اعمال نخواهد شد.

راه Bumstead برای دفاع از عنوان خود در این سال پر از موانع بود. او فاش کرد که مسائل شخصی و بازنشستگی غیرمنتظره برادر همسرش یان والییر ذهن او را سنگین کرده است. با این حال، Cbum عادت دارد که مرزهای ناخوشایند را پیش ببرد، که او آن را به خاطر سابقه موفقیت خود می داند.

Bumstead، که دخالت او در بخش جدید سوالاتی را ایجاد می کند. بدن او بدون محدودیت سایز چگونه خواهد بود؟ او در مسابقات آزاد مردان در لیگ چگونه در برابر بهترین رقبا عمل خواهد کرد؟ آخرین فردی که به این پرسش‌ها پاسخ داد، مربی میلوش سارچف بود.

میلوش سارسف اشاره کرد که کریس بامستد در سال 2024 “پیشنهاد آزاد” ارائه خواهد کرد.

اگرچه سارسف فکر می کند کریس بامستد چنین است “کودک لوس” و “نمونه” از بخش Classic Physique انتظار می رود که او 28 ساله باشد “به طرز مسخره ای رقابتی” آیا او باید توانایی خود را در مسابقات آزاد مردان آزمایش کند؟

“کریس بامستد کودک پوستر است – نمونه ای از ظاهر یک کلاسیک. او احتمالاً تا زمانی که بازنشسته شود برنده خواهد شد. او چقدر خوب است. اما جالب اینجاست که یک سال بعد، کریس بامستد آنقدر پیشرفت کرده است که می تواند آنها را حتی در مسابقات بدنسازی شکست داد.

سارسف فکر نمی‌کند ظاهر بامستد تحت‌تاثیر اخبار محدودیت قد/وزن قرار گیرد، زیرا او هنوز هشت پوند اضافی تا رسیدن به حد مجاز وزنش باقی مانده است.

کریس بامستد…اگر دقت کنید او همینطور است سرگرمی در یک نمایش بدنسازی بازشاید تا سال آینده فکر می کنم بسیار رقابتی خواهد بود. و وقتی می گویند، “اوه، تغییر وزن متوجه کریس بود”، نه. کریس هشت پوند اضافه داشت.

“او حالت های دیوانه کننده ای دارد. وقتی به او نگاه می کنید، می دانید که برخی افراد توانایی این را دارند که مضحک به نظر برسند. برخی از افراد هستند که در واقع بسیار لاغر هستند و اینطور به نظر نمی رسند.”

سارسف افزایش قد/وزن را در کلاسیک جدید هیکل تمجید می کند، “این چیز زیبایی است”

به گفته سارسف، او حدود دو سال پیش با جیم و تایلر مانیون گفت‌وگو کرد و قوانین جدید قد/وزن را در رده محبوب مطرح کرد.

شاید ندانید، اما بیش از یک سال پیش، تقریباً دو سال پیش، در این مورد با جیم مانیون تماس گرفتم. به او گفتم که واقعاً به آن اعتقاد دارم، زیرا تعداد زیادی از افراد کاملاً کلاسیک را دیده بودم که آماده بودند روی صحنه بروند اما نیاز داشتند. 15 پوند کم کنید

به همان اندازه خوب است. حالا برای از دست دادن 15 پوند … 15 پوند از کجا می آید؟ بنابراین آنها مجبورند مقداری عضله را از دست بدهند و شکلشان را تغییر دهند، و می‌دانی که وقتی چیزی را از دست می‌دهی، معمولاً ابتدا ضعف را از دست می‌دهی، زیرا این روش پیش می‌رود.

به او گفتم: “ببین، بسیاری از این افراد قبلاً به اوج رسیده اند.” و به جیم گفتم. بنابراین، حتی در حال حاضر، اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید همان حداکثر را برای همیشه حفظ کنید و نه به تدریج، شاید آن را افزایش دهید، پس این افراد نمی‌توانند بدن بسازند. آنها فقط می توانند آنچه را که دارند حفظ کنند. آنها نمی توانند بهبود یابند. میلوس سارتسف، همیشه راکد خواهد ماند، همان چیز قدیمی توضیح دادن.

سارسف با گذشت زمان در مورد قوانین جدید تناسب اندام کلاسیک فکر کرد “چیز زیبا.”

“او از من خواست که با تایلر صحبت کنم و من این را به تایلر بیان کردم. این حداقل یک سال و نیم پیش بود زیرا من هنوز در خانه دیگری زندگی می کردم. او می گوید خوب، آنها قصد داشتند فکر کنند. و من فکر می کنم آنها فکر می کردند. و حالا آنها آمدند و من خوشحالم که آمدند. بنابراین او از من پرسید: بله، قطعا. نه افزایش وزن چیز زیبایی است چیزی.”

“من متوجه می شوم که برخی از افراد فکر می کنند، “خب، من بدون توجه به زیبایی به نظر می رسم”، و آنها 20 پوند سنگین تر هستند، و هنوز هم خوب و متناسب به نظر می رسند و همه اینها. من طرفدار از دست دادن مرزهای کلاسیک نیستم. واقعا خیلی تحلیل کردم.

در ابتدای سال در بهمن ماه، بامستد با هانی رامبد همراه شد واقعیت پادکست برای بحث در مورد امکان تغییر بخش. بامستد نه تنها گفته است که می‌خواهد بدون محدودیت اندازه به اوج برسد، بلکه علاقه خود را به مرحله آزاد کلاسیک آرنولد نیز نشان داده است – اما فقط در صورتی که رقابت دو یا سه هفته پس از المپیا باشد.

همانطور که سارسف اشاره کرد، بامستد همچنان به تغییر شیفت باز ادامه داد. در واقع، در مصاحبه ای با کریس ویلیامسون در ماه ژوئیه، این ستاره بدنسازی فاش کرد که “قطعا” به این موضوع فکر می کند و اضافه کرد که دوست دارد ببیند که روی صحنه چگونه به نظر می رسد با عضلات اضافه شده.

نه تنها میلوش سارسف درباره اجرای یک شوت باز کریس بامستد صحبت می‌کند، بلکه دیگران نیز مانند ریچ گاسپاری، کوین لورونه، کریس کورمیر و داور المپیا، تایرک ال پیوت، صحبت کرده‌اند. در حال حاضر، اولویت اصلی Bumstead کسب پنجمین عنوان Classic Physique Olympia است، اما تقاضا برای دیدن او در مرحله آزاد اخیراً افزایش یافته است.

مربوط: ریچ گاسپاری فیزیک کریس بامستد را به ظاهر باز مردان ترجیح می دهد: “شما به این پسرها نگاه می کنید و بدن آنها بسیار دست نیافتنی است”

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب توسعه عضلات زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/milos-sarcev-says-chris-bumstead-considering-open-show/