کریس بامستد برای ایجاد انگیزه برای تمرینات پشت در آماده سازی برای المپیک 2023 – Fitness Volt به نیروهای Ian Valliere پیوست.

تناسب اندام کلاسیک کریس بامستد او به دفاع از عنوان المپیک خود نزدیک شده است. اما ابتدا، در آماده‌سازی برای بزرگ‌ترین نمایش سال، «Cbum» در ۴ اکتبر ۲۰۲۳ وارد یوتیوب شد تا به Iain Valliere در یک تمرین وحشیانه پشت سر بپیوندد.

“پشت من به نوعی تصادفی است. من دو ست کار را دوست دارم، اغلب یکی مانند یک ست دراپ یا چیزی شبیه به آن است. اگر این کار را انجام ندهم و احساس خوبی دارم، سه ست را انجام خواهم داد، اما بامستد گفت که معمولاً دو مجموعه تمرین، شش تمرین.

پس از حذف عنوان Classic Physique Olympia از چنگ برایون آنسلی، هیچ کس نتوانست کریس بامستید را از کنترل مطلق باز دارد. سال گذشته، ملی پوش کانادایی چهارمین عنوان طلای خود در المپیا را به دست آورد که با وجود موانع زیادی که بر سر راهش بود، به آن دست یافت.

کریس بامستد ماه‌ها قبل از اینکه سال گذشته برای دفاع از عنوان قهرمانی خود قدم بردارد، برادر شوهرش یان والییر را به عنوان مربی از دست داد. در مواجهه با این معضل، “Cbum” به دنبال کمک مربیگری از هانی رامبد – بزرگ شناخته شده ای بود که نام هایی مانند جی کاتلر و فیل هیث را به موفقیت هدایت کرده بود. اگرچه بامستد روی صحنه با یک عضله دو سر پاره شده مبارزه کرد، اما قدرت اراده او در آن شب در لاس وگاس، نوادا قابل مقایسه نبود.

در ماه سپتامبر، یان والییر اعلام کرد که از بدنسازی رقابتی بازنشسته شده است. در حالی که بامستد در حال بررسی ایده بازنشستگی بود، تصمیم والییر تنها انگیزه او را برای برنده شدن در مرحله المپیا 2023 فراهم کرد.

کریس بامستد و یان والیر برای تمرین پشت دست به دست هم می‌دهند

لیست تمرینات زیر را بیابید:

  • پیراهن کش ماشینی — 3 گروه | 1 برای 5 تکرار، 1 برای 9 تکرار، 1 برای 6 تکرار
  • روی ردیف هالتر خم شده است -3 گروه | 1 برای 9 تکرار، 1 برای 9 تکرار، 1 تکرار جزئی، 1 تکرار برای 15 تکرار
  • ردیف دمبل تک دستی – دو گروه 1 ست بازوهای متناوب هر کدام 4 تکرار، 1 ست 8 تکرار،
  • دستگاه قایقرانی با پشتیبانی از سینه — 3 گروه | 1 ست 10 تکرار، 1 ست 6 تکرار، 1 تکرار جزئی، 1 ست 9 تکرار
  • دو کابل کشش — 3 گروه | 1 ست 10 تکرار، 1 ست 10 تکرار، 1 ست 3 تکرار
  • دستگاه درجه پایین – دو گروه 1 ست 4 تکرار، 1 ست 10 تکرار،
  • ساپورت سینه برای ردیف دمبل واقعی — یک گروه | یک ست 10 تکرار،

“کمی به پشتم شلیک کنید. من از بار روی ستون فقرات مانند ردیف های ارکتور غافل بودم. حرکات زیادی با پشتیبان سینه انجام می دادم، بنابراین امروز با آن شروع کردم. زیاد سنگین نمی شوم، من سعی کنید پنج یا شش تکرار اول را کنترل کنید، فشار را حفظ کنید و تمرکز کنید روی باسن و عضلات زیر شکم خود فشار وارد کنید.

نوسازی سلول های بنیادی

قبل از پایان، بامستد اطلاعات کمی در مورد درمان سلول های بنیادی داخل وریدی خود به طرفداران ارائه کرد.

“ما در واقع سال گذشته سلول های بنیادی را دریافت کردیم. من آن کلیه را انجام ندادم. نه. چهارمی را انجام دادم. اما جایی وجود دارد که آنها در واقع آن را در شریان کلیوی قرار می دهند، نه در کلیه بلکه در شریان کلیوی، بنابراین همه چیز به کلیه های شما می رود.”

ما یک تمرین کوچک خوب داشتیم، برخی از چیزهایی که به نوعی آزاردهنده بودند امروز احساس خوبی داشتند و من از این موضوع بسیار خوشحال بودم.

با روی صحنه رفتن بامستید در کمتر از چهار هفته، تغذیه برای شرایط استثنایی او بسیار مهم است. اخیراً، قهرمان کلاس کلاسیک فیزیک المپیا، طرفداران خود را با رژیم غذایی 2730 کالری “Grind Time” خود جذب کرد تا اطمینان حاصل کند که برای پنجمین سال متوالی به ظاهر غیرقابل انکاری دست یافته است.

چشمان بامستد به دفاع از عنوان او نزدیک است، اما جامعه بدنسازی همچنان به این اشاره می کند که او از یک نمایش باز لذت می برد. آخرین نفری که در این مورد حدس زد، میلوش سارتسف بود که گفت رشد عضلانیران هریس گفت که این بازیکن 28 ساله در حال بررسی شانس خود در یک بخش بدون محدودیت اندازه است.

رده کلاسیک فیزیک در چند وقت اخیر با نام هایی مانند اورس کالیچینسکی و رامون روشا کویروز در انتظار ملاقات بامستد روی صحنه در المپیا 2023، 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا، رشد کرده است.

مربوط: “فقط باید بر خودم غلبه کنم” – کریس بامستد از شانس های رامون کی روش در المپیک 2023 شانه خالی می کند

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب کریس بامستد در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/chris-bumstead-back-workout-2023-olympia-prep/