کریس بامستد برترین‌ها را برای آرنولد کلاسیک 2024 در تناسب اندام مردانه باز و کلاسیک – Fitness Volt ارائه می‌کند.

کریس بامستد او نظرات خود را در مورد آرنولد کلاسیک آینده 2024 به اشتراک می گذارد. در طی یک پادکست اخیر با Raw Nutrition، کریس بامستد گزینه‌های خود را برای بخش‌های Open و Classic Physique مردان که برای رقابت در رویدادی که برای 29 فوریه تا 3 مارس در کلمبوس، اوهایو برنامه‌ریزی شده بود، ارائه کرد.

کریس بامستد در بخش فیزیک کلاسیک موج‌های بزرگی ایجاد کرده است و با تعهد خود به تمرین و زیبایی‌شناسی یادآور دوران طلایی بدنسازی به شهرت رسیده است. بامستد با پنج پیروزی پیروزمندانه در استیج معروف مستر المپیا، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین رقبای این ورزش تثبیت کرده است.

علاوه بر تلاش های رقابتی خود، CBum در پلتفرم های رسانه های اجتماعی طرفداران زیادی ایجاد کرده است، جایی که او بینش هایی را در مورد روال های تمرینی، نکات رژیم غذایی و محتوای انگیزشی خود به اشتراک می گذارد. او به خاطر شخصیت دوستانه اش که به محبوبیت او در داخل و خارج از جامعه بدنسازی کمک کرد، شناخته شد.

کریس بامستد انتخاب های خود را برای بخش های اوپن مردانه و کلاسیک فیزیک برای آرنولد کلاسیک 2024 ارائه می کند.

با نزدیک شدن به آرنولد کلاسیک 2024، کریس بامستد گزینه‌های خود را برای مسابقات اوپن مردانه و کلاسیک به طرفداران ارائه داد.

مسابقات آزاد مردان کریس بامستید

  1. هادی شوپن
  2. سامسون داودا
  3. جیمز هولینگشد
  4. آکیم ویلیامز

برای رده آزاد، بامستد انتظار دارد هم تیمی اش هادی شوپن سامسون داودا را شکست دهد. بامستد پس از چهارمین انتخاب خود ایستادگی کرد، اگرچه از آنتوان ویلانت به عنوان فردی که باید مراقب او بود نام برد.

بامستد گفت: «آنتوان جلوتر است، من از آمادگی جسمانی او خوشم می‌آید، اما فکر نمی‌کنم او جزو پنج تیم برتر باشد. او اضافه کرد.

کریس بامستد پس از بیان نظرات خود در مورد بخش آزاد مردان، سه بازیکن برتر خود را در کلاسیک فیزیک به اشتراک می‌گذارد و در عین حال قدرت ترکیب را تأیید می‌کند.

“این یک کلاسیک لعنتی انباشته است. همه در حال انجام آن هستند.”

3 برتر در تناسب اندام کلاسیک کریس بامستد

  1. رامون روشا کیروز
  2. اورس کالیچینسکی
  3. ترنس رافین *با Fitness Vault تایید شده که او در مسابقه شرکت نخواهد کرد

بامستد معتقد است که رامون کی روش مدال طلا را به خانه خواهد برد. علاوه بر این، بامستد اظهار داشت که معتقد است برایون آنسلی در جمع پنج نفر برتر قرار خواهد گرفت.

“من فکر می کنم بریون نیز در بین پنج تیم برتر خواهد بود.”

بامستد و بدنساز همکار، رامون روشا کی‌روش، رقابت دوستانه‌ای دارند و با احترام متقابل و رفاقت، صحنه بدنسازی را تقویت می‌کنند. علیرغم روحیه رقابتی، آنها رابطه حمایتی خود را حفظ کرده و با هم تمرین می کنند.

کریس بامستد نه تنها حکمت مربیگری ارزشمندی را ارائه می دهد، بلکه با توجه به وضعیت خود به عنوان یک قهرمان فعلی، دانش را به جدول می آورد. طرفداران بی صبرانه منتظر دیدن رقبای برتر بدنسازی در آرنولد کلاسیک 2024 هستند که از 29 فوریه تا 3 مارس در کلمبوس، اوهایو برگزار می شود!

مربوط: کریس بامستد و هادی شوپن در ورزشگاه ظاهر بسیار خوبی دارند


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/chris-bumstead-top-2024-arnold-classic-picks/