کریس بامستد 6 هفته پس از دفاع از عنوان المپیا 2023 عضله دو سر بهبود یافته خود را به نمایش گذاشت – Fitness Volt

قهرمان فیزیک کلاسیک المپیا، کریس بامستد، هیچ چیز را قبل از دفاع از عنوان بعدی خود به شانس واگذار نمی کند. در یک پست اینستاگرامی اخیر، او شش هفته قبل از رویارویی با بهترین های جهان در مستر المپیا 2023، که قرار است از 2 تا 5 نوامبر در مرکز همایش اورلاندو، واقع در اورنج کانتی واقع در فلوریدا برگزار شود، عضله دوسر بهبود یافته خود را نشان داد.

کریس بامستد، بدنساز کانادایی، حرفه ای چشمگیر در لیگ حرفه ای IFBB دارد و از سال 2019 چهار سال متوالی عنوان کلاسیک فیزیک المپیا را به دست آورده است. اگرچه ماندن در اوج به خودی خود یک دستاورد است، اما دستاوردهای واقعی بامستد به این دلیل است که شخصیت او می تواند حتی رقابت کند. در مواجهه با ناملایمات یا در هنگام آسیب. در سال 2019، “Cbum” پس از انجام عمل جراحی فتق چند ماه پیش برنده شد.

سپس در سال گذشته، کریس بامستد یک بار دیگر فداکاری و عزم خود را به این ورزش ثابت کرد، زمانی که در المپیا 2022 در حالی که با پارگی تاندون دوسر بازو مبارزه می کرد، یک برد دیگر به دست آورد. “Cbum” با طرفداران در مورد استرسی که در حین آماده شدن برای مسابقه متحمل شده بود صریح بود. بدون در نظر گرفتن آسیب به عضلات دوسر بازویی، بامستد پاره شده به نظر می رسید و عنوان خود را حفظ کرد.

کریس بامستد پس از به اشتراک گذاشتن نکاتی در مورد احتمال بازنشستگی در بحبوحه آمادگی خود برای سال 2023، طرفداران را در شوک فرو برد. با این حال، او بعداً در را پادکست حقیقت با مربی خود هانی رامبد که این پست قرار بود بازتابی از جدایی اخیر و ناگهانی برادر همسرش یان والییر از بدنسازی رقابتی باشد.

همچنین بخوانید: همه آقایان Olympia Classic Physique از سال 2016

کریس بامستد در آخرین آپدیت تناسب اندام، 6 هفته پس از المپیک 2023 پاره به نظر می رسد.

بامستد فاش کرد که آمادگی‌های امسال یکی از سخت‌ترین امتحانات بوده است که به دلیل مسائل شخصی بود که او ترجیح داد برای طرفداران فاش نشود. “Cbum” که در گذشته با سلامت روان و اضطراب دست و پنجه نرم می کرد، همانطور که در آخرین به روز رسانی تناسب اندام خود در حساب اینستاگرام خود نشان داده است، انعطاف پذیر باقی می ماند که نشان دهنده پیشرفت هایی است که او در عضله دوسر آسیب دیده قبلی خود انجام داده است.

بامستد نوشت: «یک باشگاه گرم به معنای یک پمپ جهنمی است.

اسکرین شات 2023 09 22 171856

قهرمان امسال با رامون روشا کویروز نایب قهرمان و اورس کالیچینسکی نفر سوم به مصاف هم خواهد رفت. اورس اخیراً در مورد داشتن آنچه برای سقوط “Cbum” از تاج و تخت خود لازم است صحبت کرد و امیدوار است که کلاسیک فیزیک المپیا بعدی شود. استراتژی Urs Kalecinski این است که از محدودیت قد و وزن جدید خود به نفع خود استفاده کند و به او اجازه دهد “بافت عضلانی بدون چربی” و “توده با کیفیت” به دست آورد.

رامون دینو کی‌روش این پتانسیل را دارد که یک حریف قدرتمند باشد، اگرچه بامستد علناً دینو را تایید نکرده و گفته است که معتقد است او فقط باید “خودش را غلبه کند”. با این حال، لازم به ذکر است که آقای سابق المپیا سمیر بنوت با این نظر مخالف است و می گوید که “آرایش عمومی” رامون دینو او را به یک تهدید بزرگ تبدیل می کند.

مربوط: کریس بامستد دوران آرنولد شوارتزنگر را با زمان کنونی مقایسه می‌کند و پیشنهاد باز را طعنه می‌زند: «قطعاً به آن فکر کردم».

صرف نظر از تلاش های اورس کالچینسکی و رامون دینو برای کسب طلا، کریس بامستد نوامبر آینده با ذهنیتی تازه و عزم خود برای باقی ماندن بهترین استعداد فیزیک کلاسیک روی کره زمین به مستر المپیا خواهد آمد.

منبع: https://fitnessvolt.com/chris-bumstead-bicep-peak-6-weeks-2023-olympia/