کیئونی پیرسون از جاه طلبی های باز صحبت می کند، رقابت شان کلاریدا را با فیل هیث/کای گرین – فیتنس ولت مقایسه می کند.

به عنوان پرتقاضاترین مرد در بخش بدنسازی 212 مردان، همه نگاه ها به او است. کیونی پیرسون و آینده اش در پادکست اخیر با دنیس ولف، «اعجوبه» در مورد رقابت نوپای خود با شان کلاریدا 212، قهرمان دو دوره المپیک و هدفش از آزمایش یک روز به عنوان یک رقیب آزاد صحبت کرد.

Keone Pearson برای اولین بار خود را در لیگ حرفه ای IFBB به عنوان یک فوق ستاره کلاسیک هیکل تثبیت کرد و به لطف اندازه عضلانی عظیم، کمر باریک و زیبایی شناسی خیره کننده خود، به سرعت احساسی را ایجاد کرد. پس از تغییر به 212 بدنسازی مردانه در سال 2020، او هرگز به عقب نگاه نکرد. با این حال، هنگامی که در سال 2021 در مستر المپیا خود را در برابر بهترین ها قرار داد، خود را در حال مبارزه دید و در نهایت در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

در سال 2022، پیرسون از یک فصل بازگشت موفقیت آمیز لذت برد، که با پیروزی طنین انداز تامپا پرو آغاز شد. او بار دیگر با یک بازی مقدماتی المپیا در جیب پشتی خود، به دنبال عظمت به لاس وگاس، نوادا سفر کرد. در پایان، او پشت سر تعدادی از تهدیدات درجه یک، از جمله شاون کلاریدا، قهرمان آن زمان، ششم شد.

زمانی که مسابقات المپیا 2023 بالاخره فرا رسید، کیئونی پیرسون از این لحظه استفاده کرد و با ترکیبی از زیبایی و فرم طلا گرفت. اکنون، به عنوان دویست و دوازدهمین بدنساز روی کره زمین، به ولف می پیوندد تا آینده خود را در این ورزش ترسیم کند.

کیونی پیرسون در مورد رقابت خود با شان کلاریدا صحبت می کند و معتقد است که آنها «فیل هیث» و «کای گرین» بعدی هستند.

برای شروع پادکست، کیئونی پیرسون به اولین باری که با شان کلاریدا ملاقات کرد به گذشته نگاه کرد و اعتراف کرد که قبلاً قهرمان بدنسازی را تحسین می کرد.

“من با شان آشنا شدم، زمانی که فصل تازه کارم را در نیویورک پرو بردم، با شان آشنا شدم. عکسی گرفتم که او را تحسین می کردم. حدود 177 پوند وزن داشتم. آره، فراموش کرده ام که شان در سال 2019 چه بود، اما او در مسابقه رقابت می کرد. تقریباً الان دهه 80. فکر می‌کنم اینطور نبود. او هنوز در 60 سالگی خود بود که روی صحنه مسابقه می‌داد.

من در اینستاگرام زیاد به او پیام می‌دادم و در روزهای کلاسیکو او را در مطالبم تگ می‌کردم، زیرا مشتاقانه منتظر تمرینات او بودم. وقتی به 212 رسیدم و در سال 2020 با گاسپ قرارداد بستم، ما شلیک کردیم. چند ویدیو، اوقات خوبی را سپری کردم، پسر عالی، می توانم بگویم که ما خیلی باحال هستیم.

اگرچه پیرسون عنوان المپیا 212 را از کلاریدا گرفت، اما به صراحت گفت که قهرمان سابق پس از باخت چیزی جز قابل احترام نبوده است.

بعد از المپیک، از هر نظر، او یک قهرمان بزرگ است. او احترامی را که از همه کسب کرده ام به من داد. او چیزی جز مهربان و انگیزه نبود.

ما تا امروز ساکتیم از المپیا هیچ چیز تغییر نکرده است. حالا می توانم بگویم تمرکزش بیشتر شده است. واضح است که وقتی قهرمان هستید و آن را از دست می دهید، می خواهید آن را پس بگیرید، نمی خواهید آن را از دست بدهید.»

هنگامی که از پیرسون در مورد رقابت اصلی خود پرسیدند، پیرسون در کلمات ناامید بود و اضافه کرد که رقابت او با کلاریدا او را به یاد دوران فیل هیث/کای گرین می اندازد.

بله، من یک معامله از نوع Kai Greene Phil Heath را می بینم. شرایط بهتر، بدون دعوا روی صحنه و دست و پا زدن و چیزهایی از این قبیل.

من و شان را حتما تا چند سال آینده می بینم. او تقریباً به پایان کار خود نزدیک شده است. احساس می کنم تازه دارم شروع کرده ام. من فقط 28 سال سن دارم. من خیلی وقت دارم، خیلی بیشتر از او. دو سه سال دیگر او را می بینم، من و او در اوج مبارزه هستیم.

در مورد آرزوهای کلاسیک هیکل، «اعجوبه» به وضوح نشان داد که او خیلی سریع از آن دسته پیشی گرفت.

من قبلاً در اولین سالی که به عنوان بازیکن کلاسیکو بودم برای افزایش وزن تلاش می‌کردم. همانطور که می‌دانید مربی من تلاش می‌کرد تا دو سال دیگر در کلاسیکو تلاش کند. انجام آن پیشرفت‌هایی که لازم بود دشوار بود، و این چرا بلافاصله جلو رفتیم

من این کار را به همه توصیه نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم هرکسی بتواند در مدت زمان کوتاهی این همه بافت را بپوشاند. ژنتیک من با اکثر مردم کمی متفاوت است. “می دانستم که مدت زیادی آنجا نخواهم بود.”

باید دید که آیا آرنولد کلاسیک 212 را دوباره معرفی خواهد کرد یا نه، اما پیرسون گفت یکی از بزرگترین آرزوهای او در بدنسازی کسب طلا در این رویداد معتبر است.

“اگر آنها 212 داشته باشند، من برای آرنولد کلاسیک آماده خواهم شد.” زمان عجیبی است، زیرا از قبل خود را برای المپیک آماده می کنم. من کمی استراحت دارم، بگذار بدنم استراحت کند و به آمادگی برگردد، زمان عجیبی است. حتما این کار را می کنم، حداقل یکی دو بار. شما باید این کار را انجام دهید، این آرنولد کلاسیک است، و همیشه رویای من این بوده که قهرمان آرنولد باشم، چه اوپن یا 212.

پیرسون در مورد انتقال به اوپن اشاره کرد که این فقط یک مسئله زمان است و نشان می‌دهد که در صورت قهرمانی مجدد المپیا در اواخر امسال، ممکن است به آرنولد کلاسیک 2025 بپرد.

“بله، اگر همه چیز برای امسال خوب پیش برود، بله، ممکن است من وارد یک نمایش باز شوم و قهقهه بزنم و مستقیماً به Prep 212 برگردم اما 100 درصد نیست. “این عالی است، و همچنین منطقی است.” Keoni Pearson توضیح می دهد.

در حالی که طرفداران مطمئنا از دیدن Keoni Pearson در اوپن هیجان زده هستند، این اولین باری نیست که ستاره بدنسازی در مورد تاثیرگذاری صحبت می کند. پیرسون قبل از اینکه برنده بزرگترین دستاورد ورزش شود، به پادکست The Menace ملحق شد و برنامه های خود را برای پایان دادن به کار خود در رده باز نشان داد، جایی که دیگر نیازی به رعایت محدودیت های اندازه و وزن نخواهد داشت.

با بازگشت مستر المپیا 2024 به لاس وگاس، نوادا در اواخر امسال از 10 تا 13 اکتبر، طرفداران مشتاقانه منتظر دیدار شدید دیگری بین Keonie Pearson و دارنده دو عنوان قهرمانی سابق Shawn Clarida هستند.

مربوط: حضور مهمان: هانتر لابرادا، کیونی پیرسون شاین، ویتالی “گود ویتو” اوگولنیکوف از زانو آسیب دید.

ویدیوی کامل را در زیر تماشا کنید:


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/keone-pearson-shaun-clarida-rivalry/