یک بدنساز 30 ساله وگان به طور ناگهانی می میرد و مرگ یک راز باقی می ماند – فیتنس ولت

آلفردو مارتین، اینفلوئنسر و شخصیت بدنسازی، بر اساس پستی که همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، به طور ناگهانی درگذشت. مارتین تنها 30 سال داشت و مرگ او همچنان یک راز باقی مانده است.

آلفردو مارتین که در اینستاگرام و یوتیوب با نام های هیرو فیتنس و ویلانو فیتنس شناخته می شود، به یکی از اعضای محبوب جامعه بدنسازی تبدیل شده است. او با داشتن یک قاب چشمگیر، پایین پاره شده و ابعاد چشمگیر، عاشق هنر خود شد و انرژی الکتریکی را به هر یک از جلسات آموزشی خود آورد.

از تمرینات و به روز رسانی های تناسب اندام گرفته تا نکات تمرینی، اشتیاق مارتین به عضله سازی به زندگی روزمره او کمک می کند. علاوه بر موارد فوق، مارتین در مورد استفاده خود از داروهای تقویت کننده عملکرد صادقانه و صریح صحبت کرده است. به گفته ناشر Editorial Transverso، او حتی کتابی در مورد رایج ترین مواد مورد استفاده در تناسب اندام و بدنسازی نوشت و منتشر کرد.

آلفردو مارتین بدنساز در سن 30 سالگی درگذشت و علت مرگ نامشخص است.

در زیر می توانید اظهارات غم انگیز شریک زندگی مارتین در مورد مرگ ناگهانی او را مشاهده کنید:

من نمی‌دانم رسیدن به کف زمین چگونه است، زیرا هیچ کس تا این حد به من نمرده است، اما دارم کشف می‌کنم که آنچه بعد از از دست دادن اتفاق می‌افتد بسیار بدتر است – برگشتن به یک خانه خالی، پاسخ ندادن به من. با آرزوی نوازش هایت، با صدای بلند “دوستت دارم”، لبخندت (جدی اما عاشقانه)، گرمای تو، آغوشت، بوسه هایت و تمام کارهای روزمره ای که با هم انجام می دادیم. به اشتراک گذاشته شد، و قفل کردن اتاقی که بیشترین زمان را در آن گذراندیم، زیرا نمی توانم تحمل کنم در آن بمانم – خیلی دردناک است، “و من مدام تو را آنجا تصور می کنم. نمی توانی در تخت بخوابی چون آن را به اشتراک گذاشتیم، و حالا “خوابیدن” روی کاناپه.”

خب بخواب من خوابم نمیبره تغییر در برنامه روزانه و هفتگی من، منتظر روشن شدن تلفنم با پیامی از شما، رد شدن از همه جاهای معمولی که رفتیم. تمام برنامه های شکسته و وعده های چیزهایی که همیشه می خواستم با تو انجام دهم یا برایت انجام دهم که هرگز محقق نشدند. همه چیزهایی که می بینید، و من به خودم می گویم، “شرط می بندم که این را دوست خواهی داشت” و “می خواهم” درباره آن به تو بگویم یا با آن غافلگیرت کنم. فهمیدن ناگهانی این که نمی‌توانم، و میلیون‌ها جزئیات کوچک دیگر که حالا بعد از از دست دادن تو در زندگی من گم شده بودند.

تقریباً همه چیز بدتر از خود مرگ است. هیچ چیز هرگز نمی تواند این مکان را پر کند و هرگز نخواهد شد. ممکنه از دل شکستگی بمیری؟ تقریبا امیدوارم.

دوستت داره هرجا که هستی شریک زندگیش مشترک.

متأسفانه، این تنها مرگ ناگهانی نبود که جامعه بدنسازی را تکان داد. علاوه بر مرگ مرموز جو لیندنر، اینفلوئنسر معروف بدنسازی، ورزشکاران دیگری نیز جان خود را زودتر از موعد از دست داده اند. در ماه اکتبر، کریستین فیگوئرادو، بدنساز برزیلی بر اثر عوارض کبدی درگذشت.

با توجه به میزان مرگ و میر ورزشکاران، برخی در این ورزش مانند کالی ماسل و ست فروس معتقدند که استروئیدها می توانند مقصر باشند. او هر دو را ضبط کرد به این امید که مخاطبان جوان‌تر را از رفتن به مسیری خطرناک منصرف کند.

مربوط: لاریسا بورخس اینفلوئنسر 33 ساله تناسب اندام بر اثر ایست قلبی مضاعف درگذشت و یک هفته را در کما گذراند.

آلفردو مارتین به خاطر شخصیت دلسوز و دوست داشتنی اش و همچنین کمک هایش به تناسب اندام و بدنسازی در یادها خواهد ماند. ما در فیتنس ولت عمیق ترین تسلیت خود را به دوستان و خانواده متاثر از درگذشت ناگهانی او ابراز می کنیم.


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/bodybuilder-alfredo-martin-obituary/