آرنولد شوارتزنگر به این موضوع می پردازد که آیا عضله سازی بین مردان و زنان متفاوت است و چرا باید پروتئین را به صبحانه خود اضافه کنید؟

آرنولد شوارتزنگر همچنان نکات مفید و موثری را برای دستیابی به حداکثر سلامتی به طرفداران ارائه می دهد. شوارتزنگر در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club توضیح داد که چگونه رابطه جنسی بر عضله سازی تأثیر می گذارد. علاوه بر این، در مورد اینکه چرا گنجاندن پروتئین بیشتر در صبحانه به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید، بحث کنید.

آرنولد شوارتزنگر به عنوان یک برنده هفت بار مستر المپیا، در طول دوران درخشان بدنسازی خود به ارتفاعات سرگیجه‌آوری دست یافت. شوارتزنگر علاوه بر افتخاراتش روی صحنه، با موفقیت وارد دنیای بازیگری شده است، جایی که به لطف بازی در فیلم‌های اکشن بی‌شماری، جایگاه خود را در باکس آفیس بین‌المللی تثبیت کرده است.

جدا از این جاه طلبی ها، شوارتزنگر مصمم است که به مردم در مورد سلامتی و ورزش آموزش دهد. بلوط اتریشی از تمرینات هفتگی او تا بحث های مفصل در مورد کراتین و اثربخشی آن، در مورد بهبود سلامتی، شما را پوشش می دهد.

آرنولد شوارتزنگر در مورد تأثیر رابطه جنسی بر عضله سازی و مزایای صبحانه های مبتنی بر پروتئین صحبت می کند.

طبق شوارتزنگر و مطالعات اخیر، جنسیت بر تلاش های عضله سازی تأثیر نمی گذارد.

جنسیت چگونه بر عضله سازی تاثیر می گذارد؟
اگر بخواهید حدس بزنید که آیا مردان یا زنان در عضله سازی مزیت دارند، چه کسی را انتخاب می کنید؟

اگر هیچ جنسیت را نمی گفتید، حق با شما بود. تحقیقات جدید نشان می دهد که مردان و زنان به طور مساوی عضله می کنند.

در حالی که او اذعان می‌کند که مردان به طور کلی عضله بیشتری نسبت به زنان به دست می‌آورند، اما استدلال می‌کند که نرخ تغییر در اندازه ماهیچه‌ها بین دو جنس زمانی قابل مقایسه است که گونه‌های ژنتیکی حذف شوند.

دانشمندان 27 مطالعه را در مردان و زنان در سنین 18 تا 50 سال بررسی کردند. آنها نه تنها وضعیت تمرین (مبتدی و پیشرفته) را مقایسه کردند، بلکه تفاوت های خاص بین جنس ها، مانند نوع فیبر عضلانی (نوع I و) را نیز در نظر گرفتند. الیاف نوع II). و ترکیب بدن (مردان تمایل به داشتن عضلات بالای بدن بیشتر از زنان دارند).

در حالی که این درست است که مردان می توانند عضله کلی بیشتری نسبت به زنان به دست آورند، نرخ تغییر اندازه ماهیچه ها بین جنسیت ها مشابه است، زمانی که گونه های ژنتیکی که این امکان را برای مردان فراهم می کند تا عضله کلی بیشتری به دست آورند.

زن یا مرد، شوارتزنگر به مزایای سلامتی ناشی از تمرینات مقاومتی سوگند یاد می کند.

چه مرد باشید چه زن، تمرینات مقاومتی فواید بی‌شماری دارد – حتی چند پوند – می‌تواند به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید، بهتر بخوابید، با بیماری‌ها مبارزه کنید، قلبتان را تقویت کنید و نحوه کنترل قند خون را در بدنتان بهبود ببخشید. (مقاومت به انسولین بهتر).

اگر می خواهید عضله زیادی به دست آورید، بیشتر به نحوه غذا خوردنتان مربوط می شود. اگر می خواهید تناسب اندام و قوی باشید، موضوع تمرین است. بنابراین وزنه بردارید یا تمرینات وزن بدن را انجام دهید تا بدن شما از شما تشکر کند.

در مرحله بعد، شوارتزنگر به این موضوع پرداخت که چرا ممکن است بخواهید صبحانه خود را بر اساس مصرف پروتئین طراحی کنید، زیرا مزایای مفیدی برای عضله سازی دارد.

چرا افزودن پروتئین به صبحانه یک مزیت برای عضلات شماست؟
ممکن است صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز نباشد، اما آنچه در ابتدای روز می خورید ممکن است به شما در رسیدن به یکی از اهداف تناسب اندامتان کمک کند.

محققان دریافتند افرادی که در وعده صبحانه پروتئین بیشتری می خورند بیشتر در معرض عضله سازی هستند.

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما افسانه بدنسازی 76 ساله ادعا می کند که خوردن پروتئین اضافی در صبحانه می تواند بهترین راه برای بهبود رشد عضلات باشد.

این ممکن است یک ارتباط آشکار به نظر برسد، اما جالب‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد روزانه (کمتر از 20 تا 40 گرم در هر وعده، به خصوص با افزایش سن) بهترین راه برای “بهینه سازی” رشد عضلانی است، اما همچنان می توانید بدون تمرکز بر تعداد دفعات غذا خوردن، عضله زیادی به دست آورید.

با این حال، آخرین مطالعه نشان داد که خوردن پروتئین بیشتر در صبح نسبت به خوردن یک وعده غذایی با پروتئین بالا در زمان‌های دیگر روز، مانند ناهار یا شام، با افزایش عضلانی بیشتری همراه است.

برای اکثر مردم، شوارتزنگر معتقد است که اگر قصد افزایش عضله دارید، 1.8 تا 2.2 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن ایده آل است.

دانشمندان همچنین دریافتند که کیفیت پروتئین بر توده و قدرت عضلانی تأثیر می‌گذارد. به ویژه، کسانی که پروتئین باکیفیت بیشتری در صبحانه می‌خورند (که توسط PDCAAS یا «امتیاز اسید آمینه تصحیح شده با قابلیت هضم پروتئین» ارزیابی می‌شود) قدرت گرفتن کمتری داشتند.»

اگر نتایج را در خانه ثبت می‌کنید، هدف 1.8 تا 2.2 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز محدوده‌ای است که اغلب نتیجه می‌دهد. یا سعی کنید حدود 1 گرم به ازای هر پوند از وزن بدن مورد نظر خود بخورید. اگر می خواهید پروتئین صبحگاهی خود را افزایش دهید، بسته به اندازه بدن خود، 30 تا 60 گرم در هر وعده غذایی را در نظر بگیرید. راه‌های مورد علاقه ما برای افزودن پروتئین بیشتر به صبحانه شامل ماست یونانی، تخم‌مرغ، پروتئین Momentos یا جو دوسر شبانه است (به زیر مراجعه کنید).

اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، شوارتزنگر تاکید می کند که افزایش پروتئین در صبح می تواند مزیت قابل توجهی برای رشد عضلانی برای افراد فراهم کند.

در حالی که تحقیقات بیشتری برای تعیین اینکه چرا کار می‌کند مورد نیاز است، به نظر می‌رسد که خوردن پروتئین در صبح – یا به طور بالقوه تبدیل اولین وعده غذایی شما به غذایی که بیشترین پروتئین را دارد – اگر می‌خواهید عضله یا قدرت خود را افزایش دهید، ممکن است مفید باشد.

این اولین بار نیست که آرنولد شوارتزنگر در مورد اهمیت پروتئین مورد نیاز صحبت می کند. در گذشته، او تفاوت های بین مصرف 25 گرم پروتئین در مقابل 100 گرم پروتئین در روز را با تمرکز بر چگونگی ساخت عضله با کیفیت بالا و در عین حال بهبود عملکرد، توضیح داده است.

به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بدنسازانی که با سلامتی خود از این ورزش بیرون آمده‌اند، هواداران و ورزشکاران وقتی شوارتزنگر به این موضوعات می‌پردازد گوش می‌دهند. اگر هدف شما به دست آوردن عضله یا قدرت است، شوارتزنگر معتقد است افزودن پروتئین اضافی به صبحانه شما می تواند نتایج دلخواه را به همراه داشته باشد.

مربوط: آرنولد شوارتزنگر در مورد اینکه آیا چای سبز باعث کاهش وزن می شود یا خیر بحث می کند


منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-muscle-building-men-vs-women/