آرنولد شوارتزنگر فاش می کند که آیا قهوه سیاه برای افزایش عملکرد موثرتر از قبل از تمرین است؟

آرنولد شوارتزنگر طراحی شده برای نشان دادن بهترین روش ها برای افزایش عملکرد ورزشی شما. شوارتزنگر در آخرین نسخه خود از خبرنامه Arnold’s Pump Club، اثربخشی قهوه سیاه قوی را در مقابل یک فرمول کاملاً بارگذاری شده قبل از تمرین مقایسه کرد.

همه ما می دانیم که مکمل های قبل از تمرین چقدر مهم هستند، و اگر این کار را نکرده اید، بعد از صحبت های شوارتزنگر خواهید فهمید. ورزشکاران و مربیان متقاطع به طور یکسان به نوشیدنی های قبل از تمرین در اشکال و اندازه ها متکی هستند. از نوشیدنی‌های انرژی‌زا و شیک‌های پروتئینی گرفته تا قهوه و فرمول‌های قبل از تمرین، آسمان محدودیت برای کسانی است که به دنبال پمپ بهتری هستند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا یک روش از همه روش های به حداکثر رساندن سود تمرینی شما بهتر است؟ شوارتزنگر پاسخ را دارد، پس بنشینید، از یک فنجان قهوه لذت ببرید، و اجازه دهید افسانه بدنسازی مطالعات علمی را تجزیه و تحلیل کند.

آرنولد شوارتزنگر با مصرف مکمل‌های قبل از تمرین، آب سرد را روی هیاهو می‌ریزد و می‌گوید که قهوه عملکرد مشابهی را افزایش می‌دهد.

موضع آرنولد شوارتزنگر
آرنولد شوارتزنگر/اینستاگرام

اجازه ندهید آن قهوه هدر برود، شوارتزنگر می‌گوید که دفعه بعد که تمرین می‌کنید، می‌تواند به اندازه یک قبل از تمرین به شما کمک کند.

روند نزولی: تبلیغات قبل از تمرین
آیا قهوه سیاه قوی می تواند به اندازه یک فرمول کامل قبل از تمرین موثر باشد؟

تحقیقات اخیر نشان می دهد که کافئین خوب قدیمی عملکرد مشابهی را با مکمل های هشت ماده ای قبل از تمرین افزایش می دهد.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را بالا ببرید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. الهام‌بخش روزانه، تمرینات حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی و حمایتی که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. ثبت نام رایگان!

لطفا صبر کنید…

در این مطالعه شرکت‌کنندگانی مشاهده شدند که تکرارهای پرس پا و تکرارهای پرس نیمکت را با استفاده از 75 تا 85 درصد از حداکثر یک تکرار خود تکمیل کردند. با کمال تعجب، هیچ تفاوتی بین استفاده از دو فنجان قهوه در مقابل مکمل‌های قبل از تمرین حاوی ترکیبات رایج وجود نداشت.

دانشمندان بر روی بهبود حداکثر تکرارهای خود با استفاده از وزنه‌های نزدیک به حداکثر تمرکز خود را انجام دادند تکرارها

هیچ تفاوتی بین مصرف 200 میلی‌گرم کافئین (معادل حدود 2 فنجان قهوه) و مکمل‌های حاوی ترکیبات رایج قبل از تمرین مانند سیترولین مالات (8000 میلی‌گرم)، بتا آلانین (4000 میلی‌گرم)، بتائین (2500 میلی‌گرم) وجود نداشت. و تورین (1300 میلی گرم)، ال-تیروزین (1000 میلی گرم)، آلفا-GPC (300 میلی گرم)، ال-تینین (200 میلی گرم) و کافئین (200 میلی گرم).

قهوه سیاه

این بدان معنا نیست که قبل از تمرین مزایایی را برای کاربران خود به ارمغان نمی آورد، زیرا این تنها یک مجموعه از حداکثر تکرار را در دو تمرین آزمایش می کند.

آیا این بدان معناست که هیچ فایده ای برای قبل از ورزش وجود ندارد که این امر به معنای اغراق آمیز بودن آن چیزی است که مورد بررسی قرار گرفته است.

او اضافه می کند که برخی از مکمل های قبل از تمرین برای کاهش خستگی و افزایش ظرفیت کاری طراحی شده اند. به عبارت ساده، اگر به دنبال تمرینات استقامتی هستید، قهوه کافی است، اما اگر رشد عضلانی در اولویت است، مکمل‌های قبل از تمرین ممکن است به شما کمک کنند تا سریع‌تر به این هدف برسید.

برخی از مکمل ها برای کمک به استقامت، خستگی و ظرفیت کاری (تکرارها و ست های بیشتر در طول کل تمرین) طراحی شده اند. بنابراین، اگر روی حداکثر قدرت تمرکز دارید، کافئین ممکن است تمام چیزی باشد که برای تقویت قبل از تمرین نیاز دارید. اگر اهداف دیگری دارید – مانند عضله‌سازی – برخی مکمل‌ها (مانند کراتین مونوهیدرات) هنوز هم مزایایی دارند.

اما این یک یادآوری است که بسیاری از مکمل‌های غذایی بیش از حد ارزیابی می‌شوند، یا اینکه محصولاتی که خریداری می‌کنید حاوی مواد خوب هستند، اما با دوز فعال آنقدر کم است که نمی‌توان تفاوتی ایجاد کرد.»

همچنین بخوانید: قهوه در مقابل قبل از تمرین: سوخت عالی برای یک تمرین عالی را کشف کنید

“بلوط اتریشی” تنها افسانه بدنسازی نیست که تقویت عملکرد قهوه را با نوشیدنی های قبل از تمرین مقایسه می کند.

زمانی که او فعالانه در حال رقابت بود، مکمل‌های قبل از تمرین در دسترس نبود، اگرچه کاتلر اظهار داشت که مکمل‌های او شامل قهوه سیاه مک‌دونالد و چربی‌سوز است. امروزه، «پسر بازگشت» اهمیتی ندارد که مکمل‌های قبل از تمرین را مصرف کند، اما مکمل‌های غیر محرک را ترجیح می‌دهد، زیرا دوست دارد در شب تمرین کند.

من هنوز فکر می کنم یک فنجان قهوه راه حل عالی است که در مک دونالد توقف می کردم و یک فنجان قهوه سیاه می گرفتم و قبل از مصرف مکمل های قبل از تمرین، یک قاشق چای خوری پودر Splenda را در آن می گذاشتم. جی کاتلر می گوید.

فرقی نمی کند قهوه می نوشید یا پیش از تمرین، هر دو نوشیدنی می توانند به بهبود تمرینات شما کمک کنند. در حالی که آنها به طور مشابه بر اساس این مطالعه عملکرد را افزایش می دهند، شوارتزنگر تاکید کرد که این بدان معنا نیست که قبل از تمرین مزایای دیگری ارائه نمی دهد (بله، حتی اگر آنها را خشک کنید).

مربوط: جسی جیمز وست سخت ترین و ممنوع ترین ایروبیک جهان را آزمایش می کند


منبع: https://fitnessvolt.com/schwarzenegger-coffee-vs-pre-workout/