تایلر مانیون ژست حرفه ای نیویورک 2024 را توضیح می دهد و می گوید: «این قطعا بهترین نیک واکری که دیده ایم نبوده است» – Fitness Volt

گرد و غبار در Teaneck، نیوجرسی نشسته است و نیک واکر وضعیت خود را به عنوان قهرمان حرفه ای نیویورک پس می گیرد. نایب رئیس IFBB، تایلر مانیون، این رویداد را خلاصه کرد و نظر خود را در مورد نتایج ارائه کرد.

در افق نیویورک پرو 2024، توجه به نیک واکر معطوف شده است که پس از متحمل شدن یک آسیب ویرانگر همسترینگ و پارگی ساق پا، حرفه اش در خط است. با توجه به اینکه او مجبور شد از المپیک 2023 کناره گیری کند، در بازگشت خود چیزهای زیادی برای اثبات داشت.

اگرچه «جهش یافته» محبوب ترین برنده بود، اما طرفداران و داوران از شرایط دقیق و کامل مارتین فیتزواتر برنده دیترویت پرو شگفت زده شدند. مسابقه مطمئناً نزدیک بود، و همین امر باعث شد که Mannion تا حدودی نتیجه را روشن کند.

تایلر مانیون نتایج حرفه ای نیویورک 2024 را تجزیه می کند، می گوید نیک واکر در بهترین حالت خود نبوده است.

به گفته مانیون، فیتزواتر در مسابقات حرفه ای نیویورک 2024 به اوج “عالی” بدنسازی دست یافت.

فکر می‌کنم او با خود به اینجا آمد و چیزی را که ما اوج بی‌نقص در بدنسازی می‌نامیم را حمل می‌کرد. آماده‌سازی این مرد (مارتین فیتزواتر)، جدایی در سطح بعدی بود. اساساً، همسترینگ‌های او تقریباً متقاطع شده بود. او چقدر عمیق بود.» زخم‌هایی که او متحمل شد و جزئیاتی که روی بدنش نشان داد، او را شدیدتر از دیترویت نشان می‌داد.

اگرچه واکر برنده مسابقه شد، اما مانیون معتقد بود که این بهترین ظاهر او نبود.

تایلر مانیون گفت: “ما نیک را داریم. من فکر می‌کنم نیک بسته خوبی را به اینجا آورده است، اما این قطعاً بهترین بسته‌ای نبود که از نیک واکر دیده‌ایم. فکر می‌کنم برجسته کردن آن مهم است.”

“فکر می‌کنم شرطی‌سازی نیک خوب بود، قطعاً آن چیزی نبود که از نظر شرطی شدن از او دیدن می‌کردیم، اما برای انجام کار کافی بود. حالا، مکث به مکث آن را انجام می‌دهیم. من می‌شکنم. آن را برای شما بچه ها پایین است.”

قبل از ارزیابی هر ژست اجباری، تایلر مانیون اشاره کرد که هیچ عکس “انفجاری” در جایی که یک رقیب به وضوح تسلط داشت وجود نداشت.

هیچ انفجاری در هیچ جهتی در هیچ ژستی رخ نداده است، حتی با افزایش اندازه و اندازه نیک به هیکل و غیرعادی بودن، مارتین سطحی از جزئیات و جلا دادن را از طریق تهویه مطبوع خود به ارمغان آورد که باعث شد حداقل در هر ژست خود را حفظ کند.

عضله دوسر قدامی

مانیون فکر می‌کرد که کمر واکر در حالت دوسر جلویی بازتر به نظر می‌رسد.

“دو بازوهای جلویی، دوباره، فکر می‌کنم این ژست خیلی نزدیک است. بنابراین، نیک. شما آشکارا بازوهای شگفت‌انگیزی دارید، بازوهای عجیب و غریبی دارید، و او هنوز تا پایین کمرش با خطوط پهن نشان می‌دهد. با این حال، جداسازی و جزئیات به اندازه کافی خوب است.

مانیون گفت: “با حضور نیک در اینجا، من فکر می کنم کمر او در اینجا پهن تر است.” در حالی که نیک به طور کلی در اینجا عضلانی است، من فکر نمی‌کنم که او هیچ بخش دیگری از آن را برنده شود، بنابراین، ابتدا به مارتین دو سر بازویی کوچک دادم.

داور: مارتین فیتزواتر برنده این موقعیت شد

گسترش لت جلو

اگرچه فیتزواتر در این حالت زبانش را به طور کامل باز نمی‌کند، اما مانیون فکر می‌کرد که ویژگی‌های او شایسته این ژست هستند.

مارتین حتی ماهیچه‌هایش را در این حالت باز نمی‌کند. من فکر می‌کنم مارتین می‌تواند خیلی بهتر به لت جلویش ضربه بزند، کمی قوس‌دارتر به پشتش بزند، سینه‌اش کمی پرتر به نظر برسد، تاپرش کمی بهتر به نظر برسد اما در کل وقتی او را در کنار نیک مقایسه می‌کنید، او واقعاً تمام ویژگی‌هایی را نشان می‌دهد که ما به دنبال آن هستیم. در این موقعیت بسیار بیشتر است.

داور: مارتین فیتزواتر برنده این موقعیت شد

وضعیت قفسه سینه کناری

او ماهیچه های نیک واکر را به عنوان کلید پیروزی در موقعیت سینه کناری می داند.

“من فکر می کنم نیک کار خوبی انجام داد، اما انجام آن کار خوبی نبود، در برخی موقعیت ها، همانطور که ما آن را در مرحله پیش داوری و فینال مطرح می کردیم، کمی از دست می رفت اما در پایان. در پایان روز، نیک به فینال بازگشت و من در مورد جدایی و آماده سازی بهتر از صبح فکر کردم از او بهتر است که آنقدر کمی که نتیجه را 2-1 کند.

حکم: نیک واکر برنده این مقام می شود

عضله دوسر خلفی

زمانی که او نزدیک بود، مانیون فکر می‌کرد که عضله دوسر عقب واکر عضله بیشتری را نشان می‌دهد.

“در مجموع پشت در حالی که نیک قطعا صبح در سمت صاف بود، اما در مجموع او فرم بهتری دارد و به نظر می رسد کمی عضلانی بیشتری در آنجا دارد. باریک شدن نیک از پشت به خصوص در حالت دوسر بازوی پشتی عالی است. من می دهم. این یک ژست است اما نه آنقدر که نیک آن را 2-2 کند.

حکم: نیک واکر برنده این مقام می شود

گسترش پشت

به دلیل خطای ژست فیتزواتر، مانیون معتقد است که واکر ضربه را برنده شد.

همسترینگ وجود دارد، پهنای ساق پا وجود دارد، و در مجموع این به یکی از ضعیف‌ترین موقعیت‌های او در یکی از قوی‌ترین موقعیت‌هایش تبدیل شده است. برای مارتین، مارتین ستون فقرات خود را در این حالت بسیار گرد می‌کرد، بنابراین می‌بینید که او پشتش را صاف می‌کند. این فقط صاف کردن پشت او نیست، بلکه میزان توانایی او را برای در نظر گرفتن این وضعیت کاهش می دهد.

“فکر می‌کنم او اشتباه بزرگی را در نحوه ضربه زدن به گسترش آن مرتکب شد. این چیزی است که این وضعیت را برای نیک بدیهی کرده است. اکنون، ما برای نیک 3-2 پیش هستیم.”

حکم: نیک واکر برنده این مقام می شود

سه سر جانبی

مانیون بر این باور است که واکر به طور قاطعی در موقعیت سه سر جانبی به دست آورد.

در مقابل نیک در این مسابقه، من فکر می‌کردم که قطعاً موقعیت بهتری برای نیک بود، بنابراین نیک آن را به نتیجه رساند.

حکم: نیک واکر برنده این مقام می شود

عضلات شکم و ران

فیتزواتر با باریک شدن بیشتر و دور کمر کوچکتر از واکر در عضلات شکم و ران بهتر عمل کرد.

“من فکر می‌کنم نیک فقط باید روی بازگرداندن آن دور کمر کار کند، زیرا او جزئیاتی را دارد که می‌تواند با مردانی که کمرهای کوچک‌تر و باریک‌تری دارند در این حالت بچرخد. وقتی دور کمر او بزرگ‌تر است، فقط به خاطر آن جزئیات در قلب است. بنابراین، من فکر کردم که این موقعیت آشکار مارتین بود که نتیجه را 4-3 می کرد.

داور: مارتین فیتزواتر برنده این موقعیت شد

عضلانی ترین مورد علاقه من

در آخرین موقعیت “پرتاب”، مانیون معتقد بود واکر با بیشترین عضله برنده شد و به قدرت انواع خرچنگ خود اشاره کرد.

“این یک موقعیت پرتاب دیگری است.” او می گوید مانیون. “به همین دلیل است. ما شما را در هر ژستی قضاوت می کنیم.”

“وقتی نیک وارد آن ژست می شود، و مارتین که انجام داد، آن ژستی را تقلید می کند و ژستی را که نیک انجام می داد تقلید می کند، نیک آن را می گیرد.

مانیون گفت: “او از نظر قدرت عضلانی در حال از دست دادن است. نیک اندازه و چگالی دیوانه کننده ای برای او دارد. من فکر می کنم نیک هنوز برتر است.” همچنان در هر دو راند از مارتین برتری داشته باشید.”

حکم: نیک واکر برنده این مقام می شود

مجموع امتیازات: نیک واکر – 5 موقعیت، مارتین فیتزواتر – 3 موقعیت

هر دو مرد با صدای بلند در مورد تجربیات خود در صحنه بعد از نمایش صحبت کردند. واکر تاکید کرد که وقتی می گوید به چیزی دست خواهد یافت، پای حرفش می ایستد. در همین حال، فیتزواتر به صراحت اعلام کرده است که می‌خواهد پس از عملکرد فوق‌العاده‌اش برای اولین دعوت به مسابقات مستر المپیا 2024 تلاش کند.

تیم حرفه ای نیویورک 2024 اقدامی فراموش نشدنی را در رده باز مردان ارائه داد. اگرچه تایلر مانیون می‌گوید این بهترین چیزی نبود که تا به حال از نیک واکر دیده‌ایم، اما برای شکست دادن فیتزواتر با دو موقعیت روی صحنه کافی بود.

مربوط: شاون ری به شانس نیک واکر در مستر المپیا در سال 2024 شک دارد: “او به مقداری واقعیت نیاز دارد”

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب NPC News Online در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/tyler-manion-2024-new-york-pro-breakdown/