جی کاتلر نکته لحظه آخری را برای مجسمه سازی بدن تابستانی در ساحل به اشتراک می گذارد – Fitness Volt

با شروع تابستان در کمتر از دو هفته، ستاره بدنسازی جی کاتلر او می‌خواهد وقتی در ساحل قدم می‌زنید مطمئن شود که بهترین ظاهر خود را دارید. در ویدیوی اخیر یوتیوب، کاتلر توضیح می دهد که چگونه با استفاده از تمرینات قلبی و تغذیه مناسب، فیزیک بدنی باکیفیت بسازید.

کاتلر درک قوی از آنچه برای تغییر بدنش لازم است دارد. او علاوه بر کسب چهار عنوان سندو در اوج دوران بدنسازی خود، موقعیت خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ تمام دوران تثبیت کرد که در سال 2006، رونی کلمن، دارنده هشت عنوان قهرمانی سابق المپیا را حذف کرد. او تنها حرفه ای IFBB در تاریخ است. ورزش برای بازپس گیری تاج محبوب، شاهکاری که او در سال 2009 در برابر برانچ وارن و دکستر جکسون به دست آورد.

علیرغم پذیرفتن زندگی پس از بازنشستگی، هیکل کاتلر هنوز در معرض دید قرار دارد، زیرا اخیراً در چالش «مناسب 50» قرار گرفته است. امسال، او قصد دارد سفری مشابه را آغاز کند، اما او مدتی از برنامه خود را صرف کرد تا نحوه مجسمه سازی یک بدن تابستانی سطح بعدی را به اشتراک بگذارد.

جی کاتلر نکاتی را ارائه می دهد که به شما در رسیدن به اندام ساحلی تابستانی کمک می کند

به گفته جی کاتلر، رژیم غذایی “سخت” برای کاهش چربی بدن و حفظ عضلات ضروری است. او تاکید می کند که وعده های صبحانه، قبل از تمرین و بعد از تمرین مهم ترین وعده های غذایی روز است.

«اینجا در ایالات متحده، ما به تابستان می‌رویم و بسیاری از مردم از من می‌خواهند تا راهنمایی‌های سریعی در مورد چگونگی کاهش میل به غذا و همچنین کاهش چربی بدن و البته حفظ ماهیچه‌ها ارائه دهم.

در حال حاضر، انجام آن بسیار دشوار است. باید با یک رژیم سخت بیایید. من همیشه می گویم مهم ترین وعده های غذایی شما در روز اولین وعده غذایی، وعده غذایی قبل از تمرین و وعده غذایی بعد از تمرین است. این وعده های غذایی مفیدترین هستند.

در حالی که او اغلب از کاردیو ناشتا در صبح دفاع می کند، کاتلر معتقد است که خوردن یک وعده غذایی بزرگ در ابتدای روز برای تقویت ورزش ضروری است.

حالا چیزی که مردم نمی‌فهمند این است که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، می‌دانم که بسیاری از شما سریع تمرین می‌کنید، اما پیشنهاد من این است که تمرینات خود را افزایش دهید، و می‌خواهید با بزرگترین وعده غذایی از خواب بیدار شوید از این طریق می توانید غذا را وارد بدن خود کنید و انرژی مورد نیاز آن روز را دریافت کنید.

با روال بدنسازی من، همیشه حداقل شش وعده غذایی در روز می خوردم و همه وعده های غذایی من با فاصله دو ساعت و نیم از هم فاصله داشتند.

کاتلر خاطرنشان کرد که بدنسازان تمایل دارند محصولات لبنی و همچنین قندها و میوه های ساده را از وعده های غذایی خود حذف کنند. او “غذاهای آهسته سوز” مانند سیب زمینی و برنج را ترجیح می دهد. در مورد پروتئین، کاتلر خوردن ماهی، سفیده تخم مرغ، سینه بوقلمون، مرغ بدون چربی و گوشت گاو بدون چربی را توصیه می کند.

“من فکر می کنم بسیاری از بدنسازان در حال حذف بسیاری از محصولات لبنی هستند. من می دانم که قندهای ساده در حال حذف شدن هستند. بسیاری از میوه ها در حال قطع شدن هستند. من فکر می کنم شما باید رژیم غذایی سختی داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. آنها غذاهای دیر سوز هستند، بنابراین وقتی سیب زمینی یا برنج می خورید، برخی از مردم برنج قهوه ای، منابع بدون چربی را ترجیح می دهند، من بیشتر به ماهی، سفیده تخم مرغ، سینه بوقلمون، مرغ بدون چربی و بدیهی است که برخی از شما گوشت گاو بدون چربی را دوست دارید. پودرهای پروتئینی، چیزهایی از این دست واقعا مفیدتر خواهند بود.

اگرچه دکتر مایک اسرائیل، فیزیولوژیست ورزش معتقد نیست که نوشابه رژیمی باعث افزایش چربی می شود، کاتلر ادعا می کند که بدن را گیج می کند.

نوشابه‌های رژیمی… من هرگز نوشابه‌های رژیمی را پیشنهاد نمی‌کنم، بدن شما حتی با شیرین‌کننده‌های مصنوعی هنوز سردرگمی زیادی دارد، بنابراین اگر بتوانیم مقداری از آن را حذف کنیم، می‌دانم که لازم است، پس مصرف آن را کاهش دهید اگر روزی یک نوشابه می خورید، همانطور که گفتم، می توانید به آرامی رژیم بگیرید.

مستر المپیا که چهار بار سابقه داشته است، تاکید می کند که اگر رژیم غذایی خیلی سختگیرانه باشد، بعید است مردم در درازمدت از آن پیروی کنند.

“به همین دلیل است که رژیم‌ها جواب نمی‌دهند. همه می‌پرند و تصمیم خود را برای سال نو شروع می‌کنند و به طور ناگهانی آن را ترک می‌کنند، زیرا برای بدن خیلی سخت است. موضوع شل کردن بدن است. بیش از حد به بدن شوک وارد کنید.

کاتلر می گوید برای سرعت بخشیدن به اهداف چربی سوزی، تمرینات قلبی کلیدی است. او نمونه هایی مانند آسیاب استپ، استپ میل، بیضوی، دوچرخه تهاجمی، شنا و بسکتبال را فهرست می کند.

“ورزش وحشتناک برای همه، نوعی ورزش کاردیو است. اکنون، بدنسازان از تمرینات هوازی برای رسیدن به بهترین فرم، به ویژه آماده شدن برای رقابت، استفاده می کنند. همه ما می دانیم که این ورزش برای سیستم قلبی عروقی شما مفید است.”

برای من، من دوست دارم تمرینات هوازی را به طور متناوب انجام دهم، بنابراین، می توانیم دوچرخه سواری کنیم، یا می توانیم تردمیل انجام دهیم، یا شما می توانید دوچرخه سواری را انجام دهید، یا می توانید دوچرخه بیضوی را انجام دهید. شما بچه ها شنا می کنید.

برای بدنسازان، کاتلر توضیح می دهد که افزایش ضربان قلب اولویت اصلی نیست و در عوض، او به “سوختن آهسته” متوسل می شود.

“به عنوان یک بدنساز، ما واقعاً در تلاش نیستیم ضربان قلب را به بالاترین حد برسانیم، ما فقط سعی می کنیم یک سوزش آهسته انجام دهیم، درست است؟ متابولیسم را ادامه دهید. عملکرد بدن را حفظ کنید.”

این اولین باری نبود که کاتلر نحوه پیروی از یک رژیم غذایی موثر برای کاهش وزن و افزایش عضله را توضیح داد. او رژیم غذایی پر پروتئین را برای کمک به قوی و فعال ماندن او در سن 51 سالگی عنوان کرد.

“اشتهای من واقعاً خوب است. این بزرگترین ترس من بود وقتی کمی بزرگتر می شوید. مشکل مردم این است که وقتی سعی می کنند بزرگ شوند، حتی این بچه های کوچک؛ آنها به اندازه کافی غذا نمی خورند. حتی اگر بدانید، شما برای حفظ آن باید یک تن بخورم، درست است، بنابراین، امیدوارم این موضوع ادامه پیدا کند، زیرا اگر شما به یاد داشته باشید و بسیاری از بینندگان ما واقعاً این را نمی دانند، بزرگترین مانع من غذا بود، زمانی که واقعاً بزرگ بودم.

ما تنها چند روز با تابستان در ایالات متحده فاصله داریم، و آخرین مشارکت کاتلر را به منبعی عالی برای هر کسی که به دنبال شکل گرفتن است تبدیل می کند. بیش از همه، او یک برنامه غذایی دقیق را ترجیح می دهد که با نوعی تمرین قلبی عروقی تکمیل شود.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب کاتلر نوتریشن در زیر مشاهده کنید:

مربوط: جی کاتلر در مورد مستر المپیا 2006 در مورد رژیم غذایی گروه خونی، محدودیت وزن و تغذیه برای طول عمر صحبت می کند.


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-beach-body-advice/