دنیای ورزش از تمرینات شدید دوریان یتس – Fitness Volt انتقاد می کند

به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مستر المپیک‌ها، اشاره کردن به اشکالات سبک تمرینی دوریان یتس دشوار است. با این حال، در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، دکتر مایک اسرائیلی، دانشمند ورزش، تمام تلاش خود را کرد و از تمرین معروف “خون و روده” یتس با شدت بالا انتقاد کرد.

“دوریان یتس، یکی از بزرگترین المپیکی های تمام دوران، شش بار با امید، رویا، آرزو، دعا، آرزو و توقع برنده شدن به مسابقات مستر المپیا آمد و شش بار، همه آنها توسط یک مرد که آنها را نامیده بودند رد کرد” سایه.’

در دهه 1990، دوریان یتس برخی از زیباترین بدنسازان دوران خود را هدر داد. از فلکس ویلر و شاون ری گرفته تا کوین لورون، یتس خود را در بزرگترین صحنه ورزش، اغلب در مواجهه با ناملایمات و آسیب‌ها ثابت کرده است.

انبوه و شرطی سازی بی نظیر یتس راه را برای او در راه کسب شش عنوان مستر المپیا هموار کرد. او از یک رویکرد تمرینی مبتنی بر شکست استفاده کرد، جایی که تمرکز او بر شدت بود به جای دستیابی به حجم از طریق تعداد مجموعه‌ای از ست‌ها. در زیر، دکتر مایک اسرائیل سرعت و قالب آموزشی را که یتس در طول زندگی حرفه‌ای خود استفاده می‌کرد، بررسی می‌کند.

یک دانشمند ورزش تمرینات پرفشار دوریان یتس را تجزیه و تحلیل می کند

دوریان یتس چمباتمه می زند

ابتدا، دکتر اسرائیلی درباره فراوانی تمرینات یتس بحث کرد و استدلال کرد که اگر به جای چهار روز، پنج روز در هفته تمرین می کرد، موفقیت بیشتری در این ورزش کسب می کرد.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

۴۵ دقیقه چهار بار در هفته… نمی‌دانم که آیا این شامل گرم کردن هم می‌شود. فکر می‌کنم دوریان روی بهبودی بسیار تأکید کرد که واقعاً خوب است. فکر می کنم اگر او کمی بیشتر تمرین می کرد، شاید پنج روز در هفته، می توانست بهتر باشد.

می دانم که کمی بی ادبی است و متوجه می شوم، کمی گیج کننده است وقتی فردی بی ارزش مثل من می گوید که شخص دیگری که در همان کاری که من می خواهم در آن خوب باشم 10 برابر بهتر از من است، می توانست این کار را بهتر انجام دهد. فضای عجیبی است اما در عین حال واقعی است.

در مورد سطح یتس در طول تمرین، دکتر اسرائیل هیچ شکایتی نداشت و اضافه کرد که حتی با ادامه ست، هیچ افت محسوسی در تکنیک مشاهده نشد.

“به طور کلی، من موافقم که این چیزهای کاملاً خوبی است، کنترل خوبی بر موقعیت غیرعادی است، و هر چیزی که من در اینجا بگویم بسیار حساس خواهد بود، تنها تغییر این است که تکرارها می شوند.” کمی کندتر بدون تغییر در تکنیک، بدون مزخرفات نفسانی.

دکتر اسرائیل در طول نقد خود به طرفداران توصیه هایی در مورد رفتن به “فوق العاده شکست” با بخش های گسترده داد.

برای شما بچه ها، تلاش در ورزشگاه، به جای این است که کسی به شما کمک کند تا از شر این همه مزخرف خلاص شوید، وقتی دیگر نمی توانید آن را قفل کنید، تا جایی که می توانید جلو بروید، وقتی اصلاً نمی توانید حرکت کنید. این بدان معناست که گروه شکست فوق العاده کامل را با قطعات کشیده به پایان رسانده است.

اگرچه دوریان یتس توانسته است از چندین گروه از مزایای استفاده کند، دکتر اسرائیل می گوید این ممکن است بهترین راه حل برای اکثر مردم نباشد.

از جنبه انتقادی، ممکن است به ست‌های بیشتری برای شکست یا نزدیک‌تر از نیاز دوریان نیاز داشته باشید، زیرا زمانی که او واقعاً بزرگ و قوی شد، هر مجموعه آنقدر انگیزه‌بخش بود که او به تعداد زیادی از آنها نیاز نداشت و می‌توانست. “برای بازیابی از این تعداد، احتمالاً به مجموعه های بیشتری نیاز دارید. این انتقاد است.”

اسرائیل تاکید کرد که یتس در طول تمرینات خود تکنیک و تلاش بسیار خوبی از خود نشان داد که هر دو در موفقیت او روی صحنه نقش داشتند.

“چیزهایی که باید حذف شوند در اینجا واقعاً روشنگر هستند. دو تا از آنها وجود دارد. یکی: دوریان یک کار فنی واقعاً خوب انجام داد. مگر اینکه فکر می کنید یک نوع بیل لعنتی روی او دارید، از تکنیک خوبی نیز استفاده کنید. زیرا یک بسیاری از افرادی که با دوریان به عنوان یک حیوان واقعاً معنوی رفتار می کنند، به دلیل تمرینات سخت، تکنیک ها را نیز جذب می کنند و وحشتناک هستند.

“دوریان تلاش می‌کند، علاوه بر آن، او تلاش بیشتری می‌کند، و علاوه بر آن، وقتی فکر می‌کنید کارش تمام شده است، او همچنان تلاش می‌کند و سپس باید تکرار کند و هنوز هم تلاش می‌کند. اگر تلاش نسبی داشته باشید، توانایی فشار آوردن به خودتان را دارید. محدودیت های شما برای شما یک مشکل است، پس من ندارم فقط یک راه حل این است که به یوتیوب بروید و DVD آموزش Blood and Guts Dorian را از ابتدا تا انتها تماشا کنید. او می گوید دکتر مایک اسرائیل.

دوریان یتس با 62 سالگی بازنشسته نمی شود. او اخیراً در یک به‌روزرسانی در شبکه‌های اجتماعی، چهار پا و ساق‌های بزرگ خود را به نمایش گذاشته است. او همچنین بینشی از روال تمرین فعلی خود به اشتراک گذاشت و فاش کرد که یک بار در هفته به مدت 45 دقیقه تمرینات پایین تنه و بالاتنه را انجام می دهد.

حتی امروز نیز به نظر می رسد که یتس به همان اندازه که زمانی که به عنوان یک حرفه ای بر این تیم حکمرانی می کرد، به ورزش کردن نزدیک است. در حالی که برای Yates روی صحنه کار کرد، دکتر اسرائیل تاکید می کند که اکثر افراد به ست های اضافی برای رشد عضلات نیاز دارند، مگر اینکه شدت آنها تنظیم شود.

مربوط: دوریان یتس در مورد رژیم غذایی، رشد عضلانی و تمرین: “آن را به فرد اختصاص دهید”

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Renaissanceperiodization در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/exercise-scientist-critiques-dorian-yates-training/