دوریان یتس، اسطوره بدنسازی، در به روز رسانی شگفت انگیز تناسب اندام خود در سن 62 سالگی بازگشت بزرگی انجام داد – Fitness Volt

بدنساز دوریان ییتس او علیرغم بازنشستگی از این ورزش ماه‌ها پیش، تناسب اندام خود را رها نکرده است. یتس در یک پست اخیر در اینستاگرام، چانه و هیکل پاره شده خود را در سن 62 سالگی نشان داد و طول عمر چشمگیر خود را برجسته کرد.

طولی نکشید که دوریان یتس به سطح برتر در بخش باز مردان لیگ حرفه ای IFBB رسید. در دهه 1990، او خود را در برابر گروهی از رقبای افسانه‌ای آزمایش کرد که شامل نمادهای زیبایی فلکس ویلر، شاون ری و کوین لورونه می‌شد – و از هر یک از این مردان فرصت برای داشتن معتبرترین عنوان در این ورزش محروم شد.

دوریان یتس به غیر از رکورد چشمگیر بدنسازی خود که شامل شش عنوان مستر المپیا می شود، به خاطر تمرینات “خون و روده” خود مشهور شد، جایی که تمرینات اینتروال با شدت بالا را انجام داد تا به هیکل بی عیب و نقص خود دست یابد. او به طور معمول شکست می خورد و شناخته شده بود که محدودیت های بدنی خود را پشت سر می گذارد، به خصوص زمانی که برای مسابقات مستر المپیا آماده می شد.

یتس در حال حاضر شانه هایش را رها کرده و از دوران بازنشستگی لذت می برد. او اخیراً در مورد تمرینات 45 دقیقه ای بالاتنه و پایین تنه خود صحبت کرده است که هیکل او را در بهترین حالت نگه می دارد. واضح است که تلاش های او با توجه به هیکل متناسبی که در ساحل در آخرین به روز رسانی خود داشت نتیجه داده است.

دوریان یتس بدون پیراهن که پشت و هیکل خود را در ساحل در آخرین به روز رسانی نشان می دهد

دوریان یتس وضعیت عقب
دوریان یتس/اینستاگرام

یتس به طور کامل بازنشستگی را پذیرفته است و به لطف به روز رسانی تناسب اندام در ساحل، به طول عمر سطح بعدی خود در اینستاگرام می بالد. در سن 62 سالگی، هنوز می‌توانید ییتز را ببینید که ضخامتی را نگه داشته و سرش را به عقب می‌کشد. آن را در زیر بررسی کنید:

“شنای با طراوت در دریا با جکی🐶🌊.”

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. الهام‌بخش روزانه، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی و حمایتی که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

من دوست دارم اگر بتوانم تقریبا هر روز به دریا بروم، همیشه احساس شادابی می کنم و جکی هم همینطور.

صرف وقت در خارج از منزل برای همه ضروری است، به خصوص اتصال به زمین که به شما امکان می دهد خود را به زمین متصل کنید و یون های منفی دریافت کنید که اثر آنتی اکسیدانی بر بدن دارند. در اینجا به برخی از مزایای اتصال زمین اشاره می کنیم:

  • 😴به تنظیم الگوهای خواب کمک می کند
  • 💪سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
  • 💆استرس را کاهش می دهد
  • 👌 التهاب را کاهش می دهد
  • 🧠 به علاوه موارد بیشتر، به ویژه برای سلامت روان

آخر هفته خوبی برای همه داشته باشید 🙏» دوریان یتس به اشتراک گذاشت.

با توجه به اینکه دوریان یتس در طول دوران سلطنت درخشان خود در المپیا صدمات متعددی را متحمل شده است، وضعیت سلامتی او پس از کناره گیری از صحنه، گواهی بر تمرینات، ریکاوری و رژیم غذایی اوست. و او تنها ستاره بدنسازی نیست که به خاطر هیکل جاودانه اش ستایش می شود.

لی لابرادا با رسیدن به 60 سالگی، همچنان با هیکل و تناسب اندام خود توجه طرفداران را به خود جلب می کند. به گفته لی لابرادا، بدنسازی نزدیکترین چیزی است که ما به چشمه جوانی داریم. در ورزش پر از خطرات و خطرات سلامتی، شاهد ماندگاری بدنسازان همیشه یک منظره خوشایند است.

اندام دوریان یتس 62 ساله چشمگیر است و نشان از تعهد او به اصول اولیه بدنسازی دارد. او به عنوان یکی از پرافتخارترین آقایان المپیکی دوران زندگی ما، همچنان به عنوان یک الگو برای بدنسازانی که در سایه او بوده اند، خدمت می کند.

مربوط: مربی ماساژ جو بنت از تمرین پشت کمر دوریان یتس انتقاد می کند و در مورد بهینه بودن آن بحث می کند.


منبع: https://fitnessvolt.com/dorian-yates-2024-physique-update/