“سنگین تر از همیشه” – Fitness Volt

با داشتن یک دفاع بالقوه از عنوان در دید تیمش، درک لونسفورد او رویکردی سنجیده به تلاش های آموزشی خود داشت. در یک پرسش و پاسخ زنده اینستاگرامی، لونسفورد فاش کرد که سنگین‌ترین بازیکنی است که تا به حال بوده است و تقسیم تمرینی را که برای کسب عنوان مستر المپیا در سال 2024 استفاده می‌کند، شکست.

از زمان حضور مهمان لانسفورد در پیتسبورگ پرو در سال 2022، او به عنوان یک تهدید بزرگ در بخش باز مردان در نظر گرفته شده است. لانسفورد در اولین بازی اوپن در استیج مستر المپیا، پشت سر قهرمان هادی شوپن نقره گرفت. یک سال بعد، پیشرفت های سریع لانسفورد به او کمک کرد تا اولین قهرمان مستر المپیا در دو بخش این ورزش شود.

لانسفورد علیرغم هدف بزرگی که روی پشتش قرار داشت، از آخرین فصل خارج از فصل خود برای افزودن حجم با کیفیت به بدن خود استفاده کرد. لونسفورد قبل از بازی مجدد خود با هادی شوپن و سایر مدعیان، رویکرد تمرینی خود در این فصل را فاش کرد.

درک لونسفورد 5 تا 10 پوند وزن دارد، می‌گوید این به فیزیک بهتری برای سال 2024 منجر خواهد شد.

اگرچه رژیم غذایی او هنوز تشدید نشده است، اما لانسفورد اعتراف می کند که به سنگین ترین وزن دوران حرفه ای خود رسیده است.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

من مطمئن هستم که بسیاری از مردم از خود می پرسند، از نظر اینکه ما از نظر فیزیکی در چه مرحله ای هستیم، خوب، این قطعاً سنگین ترین چیزی است که من تا به حال انجام داده ام. امروز حتی شش وعده غذایی هم نخوردم.»

او معتقد است که 5 تا 10 پوند اضافه باعث فیزیک بهتری در هنگام رقابت در المپیا می شود.

“من در نهایت درست قبل از ساخت المپیا 9 وعده غذایی در روز خوردم، بنابراین هنوز به شش وعده نرسیده‌ایم. من قطعاً 5 تا 10 پوند سنگین‌تر هستم، و وقتی می‌گویم 5 تا 10، منظورم پنج پوند جامد است. من بسیار سخاوتمند هستم و فقط می گویم پنج پوند سنگین تر است.

من فکر می کنم که امسال به آمادگی جسمانی بهتری تبدیل خواهد شد. خواهیم دید.

با نگاهی به رقبای خود، لانسفورد از محاسبه اخلاق کاری رقبای شوپن، نیک واکر و سامسون داودا خودداری کرد.

“هادی شوپن. مطمئنم که سخت تمرین می کند، امیدوارم. این باید مطمئن باشد چون ما هستیم. من هستم. می دانم که نیک است. مطمئنم سامسون دارد. و شک ندارم که هادی هم همینطور است.”

فرکانس تمرینات لونسفورد با نزدیک شدن به دفاع از عنوان او تغییر می کند، اما او اظهار داشت که در حال حاضر پنج روز در هفته تمرین می کند.

من در حال حاضر پنج روز در هفته تمرین می کنم المپیک بنابراین، شش روز در آن برای المپیک آماده می شوم، و اکنون پنج روز به خودم استراحت و ریکاوری بیشتری بدهم.

علاوه بر این، او قصد دارد در هفته‌های آینده کاردیوی ناشتا را نیز وارد کند.

“این تازه شروع آمادگی برای المپیا است. وقتی صحبت از بیرون رفتن به مدت شش هفته، چهار هفته، هر چه باشد، قطعاً زود بیدار می شوم، کاردیو ناشتا انجام می دهم و بلافاصله به محض اینکه یک وعده غذایی می خورم. کاردیو را متوقف کنید.”

لونسفورد می افزاید: «در چند هفته دیگر اینجا سخت تر و سخت تر می شود.

تمرینات بالاتنه یکی از اولویت های او در این فصل است.

جلسه تمرینی من، همانطور که اشاره کردم، در حال حاضر پنج روز در هفته است من قفسه سینه و بازوها و شانه ها را بیشتر تمرین دادم، مخصوصاً مانند سینه، تا آن شکل سه بعدی را از جلو به عقب به دست بیاورم.

شکست تمرینات مستر المپیا لانسفورد در سال 2024

  • روز اول – چهارپا غالب
  • روز 2 – سینه
  • روز 3 – سلاح
  • روز چهارم – استراحت
  • روز 5 – شانه ها
  • روز 6 – پاهای غالب همسترینگ
  • روز هفتم – استراحت
  • روز 8 – پشت یا سینه

لونسفورد توضیح داد که از تمرینات پشت سر غافل نمی شود، اما می گوید تمرکز اصلی او روی ساختن قسمت هایی از بدن است که بیشتر به آن نیاز دارند.

این پشت من بود، همه چیز همیشه می تواند از پیشرفت استفاده کند، اما من قطعاً می خواهم قسمت هایی از بدن را که به اندازه کمر من برجسته نیستند، در اولویت قرار دهم و قطعاً می گویم که از آن غافل نشوید، باید به تمرین خود ادامه دهید قسمت های قوی تر بدن اما تمرکز روی بزرگتر روی قسمت هایی که می خواهید بیشتر نشان دهید مهم است. گرفتار لونسفورد

مدعیان زیادی برای رفتن به المپیا وجود دارد، اما پیشکسوتان بدنسازی مانند کریس کورمیر معتقدند که نمایش احتمالاً به لونسفورد و شوپن خواهد رسید. بر اساس “The Real Deal”، لانسفورد اگر امیدوار است شوپن را در صحنه المپیا شکست دهد، باید “سمت جلویی” خود را کاملاً اصلاح کند.

لانسفورد به لطف تقسیم آموزشی سختگیرانه و ساختارمند خود، ماموریت دارد تا دومین عنوان مستر المپیا را تولید کند. دریابید که آیا او در 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا در اواخر امسال پیروز می شود یا خیر.

مربوط: برانچ وارن می گوید قد برای درک لونسفورد/هادی شوپن در سال 2024 مستر المپیا “مشکل” است.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب آفتاب انصاری در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/derek-lunsford-talks-2024-mr-olympia-training-split/