سینتیا گلدانی، شخصیت حرفه ای برزیلی IFBB در سن 37 سالگی درگذشت – Fitness Volt

جامعه بدنسازی در غم از دست دادن سوگوار است سینتیا گلدانی، یک بازیکن جوان IFBB از بخش فیزیک، که در ریو گرانده دو سول زندگی می کرد. گزارش های مرگ غم انگیز او در 26 ژوئن 2024 به صورت آنلاین پخش شد که اولین بار توسط حساب اینستاگرام بین المللی Musclecontest فاش شد. آمبولی ریه ناشی از عوارض ذات الریه ظاهراً منجر به مرگ او شد. مقامات محلی فاش کردند که او به بیمارستان منتقل شد، اما فایده ای نداشت.

سینتیا یک فرشته در قالب انسان بود.

سینتیا گلدانی علیرغم وضعیت او به عنوان یک تازه وارد به لیگ حرفه ای IFBB، به لطف ثبات، اندازه عضلانی و سطح قابل توجه آمادگی خود به سرعت طرفدارانی را به دست آورد. او چهارتایی خود را روی صحنه به نمایش گذاشت و به نظر می رسید که به عنوان یک استعداد بدنسازی در مسیر صعودی قرار دارد.

گلدانی در آخرین نمایش حرفه‌ای خود در مسابقات Musclecontest برزیل 2023 خود را در برابر یک ترکیب قدرتمند نشان داد. در پایان، او با وجود به نمایش گذاشتن یکی از بهترین ظاهرهای دوران بدنسازی خود، در جایگاه دهم قرار گرفت. گلدانی با بیش از 22000 فالوور در اینستاگرام، عاشق ارائه محتوا برای مخاطبان خود است، به‌روزرسانی‌های تناسب اندام، وعده‌های غذایی و جلسات تمرینی را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارد.

سینتیا گلدانی پرو IFBB در سن 37 سالگی درگذشت

سینتیا گلدانی تنها در 37 سالگی دنیا را پشت سر گذاشته است. علت مرگ او به دلیل عوارض ذات الریه بود.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Fitness Volt (@fitnessvoltnetwork)

با توجه به این خبر ویرانگر، طرفداران برای تسلیت به بخش نظرات هجوم آوردند:

“امیدوارم همه چیز در زندگی شما آرام باشد، و خانواده از آفریدگار آرامش پیدا کنند. ورزشکار بزرگ.”

“خدا قبولت کنه قهرمان، با آرامش برو.”

“تسلیت صمیمانه من به همه خانواده و دوستان!”

“در آرامش بخواب 🙏🏿”

“برش! 😢😢😢😢”

“ما هرگز شما را فراموش نخواهیم کرد! ❤️”

“از دانشگاه تا آموزش هنوز باورم نمیشه. تو تا آخر رزمنده بودی! امیدوارم گذشتت نور باشه، دلمون خیلی برات تنگ میشه! امروز آسمون پذیرای انسانی هست که هرجا رفت درخشید. اردیبهشت آسوده بخواب!

او به سرعت جای پایی در رده فیگور فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام پیدا کرد که به دلیل محبوبیت آن به طور فزاینده ای چالش برانگیزتر شد. گلدانی به خاطر انرژی دوست داشتنی و مثبت بودنش که هر زمان که مرحله بدنسازی را زینت می داد، شناخته می شد.

او آخرین نفر از بسیاری از بدنسازان جوانی است که پیش از موعد فوت کرده است. کریستین آنس زمانی که 34 سال داشت در انتظار پیوند کلیه بود به سرنوشت نابهنگام خود رسید و کریستین لیا در سن 37 سالگی به طرز غم انگیزی درگذشت بدون اینکه دلیل مرگش مشخص شود. سپس، مایکل چیدوزی، استعداد طبیعی بدنسازی، در سن 26 سالگی پس از شلیک چندین گلوله همسرش به او جان خود را از دست داد.

تاریخچه مسابقات IFBB Pro Goldani

  • 2024 Musclecontest Brazil Pro – مقام دهم

تیم ما در فیتنس ولت برای دوستان و خانواده او در این دوران سخت آرزوی قدرت و آرامش دارد. کمک های سینتیا گلدانی به این ورزش به زودی فراموش نخواهد شد.

مربوط: هر برنده المپیا از سال 2003


منبع: https://fitnessvolt.com/cintia-goldani-obituary/