لی پریست در مورد بهترین فواصل تمرینی که در طول زندگی حرفه ای خود استفاده شده است صحبت می کند و در مورد تکرار صحبت می کند – Fitness Volt

لی پریست که به خاطر بازوهای عجیب و غریب و حالت خشکش شناخته می شود، از زمان خود در رقابت در لیگ حرفه ای IFBB جلوتر بود. در یک ویدیوی اخیر IFBB AMA در یوتیوب، لی پریست در مورد تکرارها، هایپرتروفی و ​​بهترین تقسیم های تمرینی خود صحبت کرد.

لی پریست در دوران بازنشستگی از رژیم های غذایی گرفته تا مصرف پروتئین بهینه به خدمت به جامعه بدنسازی ادامه می دهد. پریست در طول دوران حرفه ای درخشان خود، شهرتی را به دست آورده است که توانسته است در مسابقات آزاد مردان، از رونی کلمن بزرگ گرفته تا کریس کورمیر و میلوس سارسف، موفق شود.

لی پریست پس از گذراندن دوره ای منحصر به فرد در این ورزش، از تمرینات شدید بهره برده است. او در حین آماده شدن برای مسابقه، مرتباً به خود فشار می آورد تا سه ساعت کاردیو انجام دهد. پریست با سوالاتی در مورد اینکه کدام رژیم های تمرینی برای او بهتر جواب می دهد، جوانب مثبت و منفی چند تمرین ورزشی مورد علاقه اش را فاش کرد.

لی پریست به بهترین تقسیمات تمرینی که در طول دوران بدنسازی خود استفاده کرده نگاه می کند و در مورد تکرارها صحبت می کند.

به گفته پریست، زمانی که او برای اولین بار این ورزش را شروع کرد، روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از یک برنامه تمرینی تمام بدن استفاده می کرد.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را بالا ببرید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. الهام‌بخش روزانه، تمرینات حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی و حمایتی که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. ثبت نام رایگان!

لطفا صبر کنید…

“وقتی جوان بودم، تمرینات تمام بدن را انجام می دادم. دوشنبه ها، چهارشنبه ها، جمعه ها. و حالا با خودم فکر می کنم، تصور کنید الان دارم تمرینات تمام بدن انجام می دهم. شاید به اوج خود برسید و با زمانی که در حال تمرین کردن یک عضو بدن مانند پاها هستید، خواهید گفت: “تصور کنید وقتی جوانتر بودم، پاها، سپس پشت، سپس سینه، سپس شانه ها، سپس بازوها را در یک تمرین انجام می دادم.”

کشیش پس از آزمایش تقسیم کامل بدن، سعی کرد هر روز یک عضو بدن را به مدت پنج روز متوالی قبل از استراحت تمرین دهد.

من فکر می کنم که می توان این کار را انجام داد، به شرطی که روی ماهیچه ها تمرکز کنید و خوب غذا بخورید، اما بعد از آن، من روزی یک قسمت از بدن را انجام می دادم، یعنی پشت ، سینه، شانه ها و بازوها، بنابراین من پنج روز و یک روز استراحت انجام می دادم.

گوش دادن به بدن برای کشیش مهم بود که به او کمک کرد تا یک رویکرد غریزی را برای آموزش دنبال کند.

“سپس، همانطور که گفتم، روزی که قرار است بروم، ممکن است به خودم بگویم، “می‌دانی چیست؟ احساس می‌کنم که می‌خواهم تمرین کنم.” میخوای تمرین کنی برو تمرین چون روزهایی خواهی داشت که اگر پنج روز تمرین کرده باشی، شاید روز چهارم، انگار خدای من.

من نمی توانم این کار را انجام دهم. چه به اندازه کافی غذا نخورید، چه به اندازه کافی بخوابید، چه کار منظمی داشته باشید یا تعهدات خانوادگی داشته باشید. گاهی اوقات، احساس می کنید که نمی خواهید این کار را انجام دهید. اگر من به ورزشگاه بروم، مثل این است که در حال انجام مراحل هستم.

اگر میل به تمرین نداشت، کشیش با رفتن به باشگاه برای تمرینات قلبی و پا شروع می کرد. او توصیه می کند تمرینات پا را برای آخر هفته ذخیره کنید تا قبل یا بعد از کار در طول هفته عجله نداشته باشید.

بنابراین، کاری که من انجام می‌دادم این است که قسمت دیگری از بدن را انتخاب می‌کنم یا به آنجا می‌روم و شروع به انجام تمرینات قلبی عروقی و تمرینات عضلات پا می‌کنم، زیرا پاها بخش بزرگی از بدن هستند، اگر آخر هفته‌ها کار نمی‌کنید می توانید در مورد “آخر هفته یا گاهی اوقات وقت خود را با خانواده می گذرانید، بخش اعظم بدن خود را برای آخر هفته ذخیره کنید تا قبل از کار برای انجام آن یا بعد از کار عجله نکنید.”

هنگام حجیم کردن، پریست اشاره کرد که تقسیم عضلانی یک به یک برای او بهترین کار را دارد.

او می‌گوید: «در فصل خارج از فصل، اگر سه، چهار یا پنج روز تمرین کنید، روز اول اوه بله، روز دوم بله، روز سوم بله، اما بعد از آن روز چهارم، ممکن است کمی خسته باشید و روز پنجم کمی خسته یکی از بهترین کارهایی که انجام دادم این بود که یکباره می رفتم و روزی دو بار می رفتم.

او همچنین برنامه تمرینی دو روزه خود را اصلاح کرد و ترجیح داد پاها را در صبح و شانه ها را در شب یا ابتدا سینه و بازوها را در شب تمرین دهد.

“ممکن است صبح ها مانند پاها و سپس شانه ها در شب عمل کنم. سپس یک روز مرخصی بگیرم و سپس روز بعد صبح سینه و شب بازوها را انجام دهم. مثل این است که گفتم، وقتی یک روز تمرین می کنید، روز دیگر، روز بعد فکر می کنی من کمی خسته هستم و باید غذا بیاوری. گرفتار کشیش من

یکی از مزایای جدا کردن تمرینات انفرادی این است که می توانید تلاش بیشتری برای تمرینات خود انجام دهید و بدانید که روز بعد برای ریکاوری فرصت دارید.

“تو خیلی هیجان‌زده هستی، مثل این است که به دیوار می‌کوبی، لعنتی آره، فردا تعطیل است. به همین دلیل است که در فصل خارج از فصل تمرین انفرادی انجام می‌دهی، زیرا وقتی می‌گویم روز تعطیل، هنوز هم می‌توانی انجام بدهی. مقداری کاردیو و پاها کار می کنند، اما بدن را منفجر کنید، و دو قسمت از بدن را انتخاب کنید، این به این دلیل است که می دانید فردا روز تعطیل شماست، بنابراین ممکن است یک یا دو ساعت تمرین کنید و منظورم این است که آن را خراب کنید، زیرا در ذهن خود به فکر فردا هستید. نیازی به آموزش نخواهند داشت

جدای از تمرینات تمرینی، لی پریست در مورد مبارزات خود در خارج از بدنسازی صحبت کرده است. در یک مقطع، او مجبور شد پس از جراحی گردن، داروهای مسکن تجویزی را کنار بگذارد. برای دفع ایمن دارو، کشیش در یک بیمارستان محلی تحت نظارت قرار گرفت.

لی پریست پس از اعمال تقریباً تمام تقسیم بندی های آموزشی که در اختیار داشت، توانست از طریق یک برنامه انفرادی به بیشترین موفقیت در زمینه افزایش وزن دست یابد. با توجه به دستاوردها، طول عمر و سلامتی او، به جرات می توان گفت که تلاش های تمرینی او در نهایت نتیجه داده است.

مربوط: لی پریست در مورد پرس پا با 1017 تکرار در اوج حرفه خود با شرط 200 دلار صحبت می کند.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب IFBB AMA در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/lee-priest-best-training-split-used/