“من پول را توزیع خواهم کرد” – Fitness Volt

در حالی که 16 هفته تا مسابقات مستر المپیا 2024 باقی مانده است، اسطوره بدنسازی جی کاتلر او در مورد پول جایزه نمایش صحبت کرد. در ویدئوی اخیر یوتیوب، کاتلر پیشنهاد کرد که آقای المپیا به جای اهدای 400000 دلار به شرکت‌کننده رتبه اول، از ارائه ساختار دستمزد متعادل‌تری به شرکت‌کنندگان مسابقه سود می‌برد..

سال گذشته، مسابقات مستر المپیا 2023 پر جنب و جوش بود و در نهایت درک لونسفورد به عنوان اولین قهرمان این ورزش در هر دو بخش ظاهر شد. او نه تنها موفق شد نام خود را برای همیشه در جام Sandow حک کند، بلکه لونسورد یک جایزه نقدی جالب 400000 دلاری را نیز به خانه برد. در این بین هادی شوپن با 150 هزار دلار در جایگاه دوم قرار گرفت.

با توجه به تفاوت دستمزد، کاتلر بحث کرد که آیا باید تغییراتی ایجاد شود یا خیر. او ادعا می کند که آقای المپیا می تواند از ارائه پول بیشتر به شرکت کنندگان در خارج از رتبه اول سود ببرد. کاتلر همچنین اشاره می کند که به دلیل تغییر چشم انداز حمایت مالی، کسب درآمد در بدنسازی به طور فزاینده ای دشوار شده است.

جی کاتلر خواستار تجدید نظر در جایزه مستر المپیا برای اهدای جایزه به افرادی است که رتبه اول را ندارند.

کاتلر عادلانه بودن دریافت 400000 دلار قهرمان المپیا را زیر سوال برد و اشاره کرد که وقتی او اولین عنوان خود را به دست آورد، مبلغ مقام دوم تنها 35000 دلار کمتر از جایزه برنده بود. او معتقد است که این ورزش از توزیع پول بین رقبای خارج از مقام اول سود می برد.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

زمانی که مستر المپیا 400 باشد سخت است و پس از آن رتبه دوم 150 است. آیا این واقعاً عادلانه است؟ منظورم این است که وقتی من در مسابقه شرکت می کردم، امتیاز من در ابتدا 110 بود، سپس برای مقام دوم 75.

وقتی بردم 200 شد و برای دومی 100 شد. فکر می‌کنم باید کمی نزدیک‌تر باشد، بنابراین اگر می‌توانستم راهنمایی کنم، فقط آن پول را می‌دادم و می‌گفتم «هی، بیا کمی بدهیم».

کاتلر با نگاهی به دوران حرفه‌ای خود اظهار داشت که حامیان مالی ضربه مالی او را زمانی که او نتوانست به مرحله المپیا برسد، کاهش دادند.

“گوش کن، فقط یک نفر می تواند برنده شود. من اولین و تقریباً آخرین بار در المپیا بودم. من چیزی نگرفتم (برای آخر). اما گوش کنید، من این کار را انجام دادم زیرا دوستش داشتم. فکر کن تا زمانی که جایزه مالی را نبردی، مثل چرندیات هستی، انجام این کار هزینه دارد. گرفتار جی کاتلر.

کاتلر در مورد رژیم غذایی و جذب پروتئین صحبت می کند

با تعویض دنده، کاتلر در مورد برخی از تمایلات تغذیه ای خود و اینکه آیا بدن می تواند مقادیر زیادی پروتئین را در یک زمان جذب کند یا خیر صحبت کرد.

“سوالات زیادی در مورد بهترین رژیم غذایی برای من وجود دارد؟ من می دانم که نیک واکر یک مرد چاق است. او از آووکادو و کره بادام و این چیزها استفاده می کند. برای من، فقط فکر می کنم این رژیم سخت را دنبال کنم، شش وعده غذایی روز، آیا “برای من مهم نیست که شما کی هستید، برای من مهم نیست که شما یک ورزشکار متوسط ​​هستید، پنج یا شش وعده غذایی متناسب در روز فکر می کنم برای من به عنوان یک فرد عالی است.”

من تمام این موارد را روی 100 گرم پروتئین برای صبحانه می خوردم و مردم در پست اینستاگرام من بحث می کردند که “شما نمی توانید از 100 گرم پروتئین استفاده کنید.” به هر حال شرایط را نگفته‌ام.

این اولین باری نیست که جی کاتلر در نمایش‌های بدنسازی مطرح به مشوق‌های جایزه پرداخت می‌کند. پس از پیروزی غالب هادی شوپن در آرنولد کلاسیک اوهایو 2024، آرنولد شوارتزنگر نماد بدنسازی فاش کرد که آرنولد کلاسیک 2025 به برنده جایزه خیره کننده 500000 دلاری اهدا خواهد کرد. این حرکت بی‌سابقه با واکنش‌های متفاوتی همراه بود و برخی از رقبای بدنسازی زنان و رقبای بدنسازی خواستار فراگیری بیشتر شدند.

بسیاری بر این باورند که آقای المپیا پس از افزایش مبلغ جایزه باز مردان شوارتزنگر، اکنون زیر اسلحه است تا پول جایزه خود را دوباره پر کند. آیا فکر می کنید رتبه دوم و بالاتر باید پول اضافی دریافت کند یا ساختار پرداخت المپیا به همان خوبی است؟

مربوط: باب سیچیریلو درباره آرنولد کلاسیک بدون احتساب بخش‌های زنان نظر می‌دهد و از پول جایزه برای برنده باز مردان دفاع می‌کند.

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Cutler Cast در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-mr-olympia-prize-money-structure/