نیک واکر می‌گوید «حداقل 50000 دلار» می‌تواند او را به یک نمایش بدنسازی کوچکتر برساند – Fitness Volt

آماده شدن برای مسابقات بدنسازی نیازمند تعهد و سخت کوشی است که چیزی است نیک واکر او کاملاً درک می کند، بنابراین پاداش باید ارزش تلاش را داشته باشد. نیک واکر در ویدیوی اخیر یوتیوب فاش کرد که یک رویداد چقدر باید برای رقابت در نظر گرفته شود.

نیک «جهش یافته» واکر در چند سال گذشته ثابت کرده است که یک حریف قدرتمند است. با این حال، هنگامی که در سال 2023 اتفاق غیرقابل تصوری رخ داد و واکر را به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و پاره شدن ساق پا کنار گذاشت، او قول داد که تا سال 2024 به ظاهر بهتر از همیشه بازگردد.

پس از مصدومیت، نیک واکر احساس کرد که شایسته یک دعوت خاص است، اما با گذشت زمان، واکر تصمیم گرفت که می خواهد بلیت خود را برای حضور در تئاتر المپیا برنده شود. «تبدیل شونده» به مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2024 نگاه می کند، جایی که ترکیبی از توسعه دیوانه کننده و تقارن منجر به پیروزی شد.

نیک واکر فاش می کند که چقدر پول او را وسوسه می کند تا در نمایش های کوچکتر بدنسازی شرکت کند

اگرچه آسان به نظر می رسد، اما واکر بهتر از هرکسی هزینه رقابت روی صحنه را می داند. از رژیم گرفتن گرفته تا بوت کمپ، همگی می توانند از نظر روحی و جسمی آسیب ببینند. نیک واکر در ویدیوی اخیر در یوتیوب فاش کرد که این نمایش چقدر باید برای جذب او برای شرکت در مسابقه ارائه دهد.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

در مورد این چه طور است، چه مقدار است که کسی به اندازه شما علاقه مند به اجرای آن نمایش ها است؟

بعد از اینکه جی سیسترنینو از او پرسید، واکر گفت که عدد جادویی حدود 50000 دلار است.

واکر گفت: “من می‌توانم بگویم حداقل 50000.” “من این را می گویم زیرا هیچ کس آن را ندارد. می دانید من چه می گویم؟ هیچ کس نمایشی ندارد که به 50 گراند برسد و من فکر می کنم بالاترین عدد 30 گراند بود و در نیویورک بود. بنابراین، اگر آنها 50 تا 75 گرند کار می کردند، من می گویم آره، لعنتی.» «خب، شاید».

“من فکر می کنم حداقل باید از 50 شروع شود.” او می گوید واکر.

بدیهی است که جایزه پول یکی از جنبه های مهم رقابت در بدنسازی است. آرنولد شوارتزنگر در اوایل سال جاری پس از افزایش مبلغ جایزه آرنولد کلاسیک اوپن 2025 به 500000 دلار، این موضوع را روشن کرد. با این حال، این موضوع جنجال زیادی را برانگیخت.

در حالی که شوارتزنگر مبلغ جایزه را افزایش داد، او این کار را فقط در رده باز مردان انجام داد. چندین بدنساز دیگر، از جمله آیریس کایل حرفه ای بازنشسته، در مورد اینکه چگونه تمام بخش های دیگری که قادر به رقابت در آرنولد کلاسیک بودند، صحبت کردند. او همچنین تاکید کرد که بسیاری از دسته‌ها مانند بدنسازی، فیگور و تناسب اندام زنان در این لیست وجود نداشتند.

علاوه بر این، این امر باعث شد تا طرفداران و ورزشکارانی مانند Shawn Ray امیدوار باشند که رویداد مستر المپیا با افزایش مبلغ جایزه نیز به همین منوال ادامه یابد. فقط 16 هفته تا مستر المپیا 2024 فاصله داریم و متاسفانه هیچ بحثی در این مورد نشده است.

با توجه به پول، آموزش و فداکاری خالص مورد نیاز برای رقابت در رویدادها، جای تعجب نیست که نیک واکر برای روی صحنه رفتن حداقل 50000 دلار کسب کند. خوشبختانه، طرفداران همچنان می توانند منتظر دیدن واکر در اکتبر آینده در رویداد معتبر مستر المپیا در لاس وگاس، نوادا باشند.

مربوط: نیک واکر 16 هفته قبل از مستر المپیا 2024 با تمرین سینه و شانه “پمپ بد” دریافت می کند.


منبع: https://fitnessvolt.com/nick-walker-50k-at-least-smaller-bodybuilding-show/