“وقتی آنها را می خوریم می توانیم سالم تر باشیم” – Fitness Volt

در داخل و خارج از بدنسازی، استفاده از داروهای تقویت کننده عملکرد همیشه موضوعی بحث برانگیز بوده است. در آخرین تلاش برایون آنسلی، او در مورد چگونگی استفاده ایمن از استروئیدها بحث می کند و در برخی موارد معتقد است که آنها می توانند ورزشکاران را سالم تر کنند.

برایون آنسلی که دو بار قهرمان سابق کلاسیک فیزیک المپیا شده است، همه اینها را در طول دوران بدنسازی خود دیده است. “قوی سیاه” به عنوان یکی از معدود مردانی که بر کریس بامستد، دارنده عنوان قهرمانی کنونی المپیا، پیروز شده است، به دلیل ثبات، شرطی سازی و ژست های معمولی حساب شده اش در جامعه بسیار مورد احترام است.

پس از مشاهده تکامل بدنسازی، آنسلی پیشنهاد می کند که آموزش در مورد استفاده از استروئید متوقف شده است. او امیدوار است بینندگان را روشن کند که چگونه می تواند برای ورزشکاران مفید باشد، به ویژه برای کسانی که در لیگ حرفه ای IFBB رقابت می کنند.

یادداشت ویراستار: نظرات و نظرات بیان شده در این محتوا صرفاً مربوط به افراد ذکر شده است. فیتنس ولت و نویسندگان آن استفاده از داروهای تقویت کننده عملکرد را تایید، نمایندگی یا تشویق نمی کنند. پلت فرم ما از دیدگاه ها و نظرات مختلف استقبال می کند.

بریون آنسلی، بدنساز، می گوید آموزش در مورد PED ها «خاموش» است: «شما می توانید استروئیدها را با خیال راحت انجام دهید».

آنسلی اذعان می کند که یک مشکل مداوم در مورد استفاده جوانان از PED وجود دارد. برای اصلاح این مشکل، او معتقد است آموزش پیرامون استروئیدها باید اصلاح شود.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

آنسلی می گوید: «این قطعاً یک مشکل است (جوانانی که استروئید مصرف می کنند). قطعاً این موضوعی است که باید به آن پرداخته شود.

به گفته بلک سوان، اکثر مردم تصور می کنند که آنها “بد” هستند، اما او معتقد است که استروئیدها را می توان با نظارت بر عملکرد خون و آزمایش بدن به طور ایمن استفاده کرد.

“استروئیدها هنوز بد، بد، بد هستند. شما به استروئیدها فکر می کنید و بد فکر می کنید، و این کار را نمی کنید. من کاملا با آن مخالفم. من کاملاً با آن مخالفم. شما می توانید با نظارت بر عملکرد خون خود، آزمایش، استروئید مصرف کنید. بدن شما و اطمینان از اینکه همه چیز از درون خوب است.

علاوه بر این، آنسلی تاکید می کند که بدنسازان باید هنگام استفاده از چنین موادی به سلامت عاطفی نیز توجه داشته باشند.

همچنین از نظر احساس شما، بسیاری از بدنسازان به احساس بد و داشتن مشکلات و علائم و اینها توجه نمی‌کنند، آن‌ها را نادیده می‌گیرند و از آن عبور می‌کنند، و بعد این چیزی است که شما دریافت می‌کنید.

در برخی موارد، آنسلی می گوید که ورزشکاران «در واقع می توانند با مصرف استروئیدها سالم تر باشند».

“متغیرهای زیادی وجود دارد که در نحوه ایمن سازی، نحوه دادن آن، نحوه نظارت بر آن، هورمون ها، سن و اینکه چگونه می توانیم هنگام مصرف آن سالم تر باشیم، نقش دارند.”

در چشم انداز رسانه های اجتماعی امروز، آنسلی پیشنهاد کرد که کودکان در سنین پایین برای “خوکچه هندی” بودن بازتر هستند، بدون اینکه متوجه شوند که بیش از 30 سال طول کشیده است تا فیزیک خود را بسازند.

“همچنین، بچه‌ها… چون باز هم – با رسانه‌های اجتماعی، ما افرادی را داریم که در این مورد علنی و صادق هستند و خود را احتمالاً خوکچه هندی یا چیزی شبیه به این می‌دانند. انجام این کار بسیار معمول است و بعد بچه‌ها این کار را نمی‌کنند. بفهمند که حالشان خوب است، پس حالا بچه ها، خوب، آنها به سراغ من می آیند، زیرا در سن 16، 17، 18، 19 سالگی، آنها به سختی شروع به شناخت من کردند.

آنها متوجه نمی شوند که من بیش از 30 سال است که تمرین کرده ام و برای رسیدن به این نقطه، بیش از 30 سال آموزش لازم است، درست است؟ بنابراین، آنها فکر می کنند که به دلیل آنچه اکنون می بینند، فکر می کنند من حدود سه سال است که تمرین کرده ام و به این سطح رسیده ام.

او می افزاید که استروئیدها قرص جادویی برای دستیابی به اندامی چشمگیر نیستند، زیرا رژیم غذایی، خواب و ریکاوری عامل بزرگی در ظاهر افراد هستند.

شما نمی توانید این چیزها را مدیریت کنید یا نمی توانید این چیزها را بخورید و روی الاغ خود بنشینید. آیا می دانید؟ گام های لازم برای ساختن اندام و حتی رقابت نکردن تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدنی زیبا بسازید که به نظر می رسد رژیم غذایی، خواب، ریکاوری و شاید انجام کارهای بدن را انجام می دهید.

آنسلی می‌گوید: «شما هنوز برای ساختن اندامی متناسب به همه اینها نیاز دارید، و این فقط یک بدن متناسب است.

در نهایت، آنسلی کار سخت را پیشگام نهایی برای سطح بعدی تناسب اندام می داند، نه استفاده از استروئید.

“این ورزش یکی از معدود ورزش‌هایی است که نمی‌توانید در آن چیزی را که قرار است به نظر برسید تقلب کنید. شما نمی‌توانید شبیه چیزی که قرار است ظاهر شوید. این چیزی است که همیشه باید به آن برگردیم، “اوه استروئیدها، آن استروئیدها، استروئیدها آن”، بله، اگر می خواهید بگویید که این فرد استروئید مصرف می کند، من به شما تضمین می کنم که دریافت نکرده است از طریق استروئیدها، آنها آن را از طریق کار سخت دریافت کردند.

ایمنی استروئیدها پس از چندین مرگ بدنسازی در چند سال گذشته زیر سوال رفته است. مهمتر از همه، نیل کوری، ستاره کلاسیک فیزیک، در سن 34 سالگی درگذشت. ماه ها پس از مرگ او، والدینش استروئیدها را عامل مرگ او دانستند.

به نظر نمی رسد استفاده از PED در بدنسازی به این زودی ها به جایی برسد. مهمتر از همه، برایون آنسلی معتقد است که جامعه از آموزش بیشتر در مورد نحوه استفاده صحیح و ایمن از آنها بهره خواهد برد.

مربوط: فیل هیث در مورد جنبه تاریک بدنسازی صحبت می کند و با جوانان در مورد استفاده از استروئید صحبت می کند

ویدیوی کامل از کانال یوتیوب Overcome Podcast را در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/breon-ansley-using-steroids-safely/