کریس کورمیر و تایرک ال جندی می گویند انجام ژست های خلاء واکنشی به شجاعت در بدنسازی است – فیتنس ولت

در بدنسازی، نمی توان انکار کرد که یک قسمت میانی باریک بدن را به هم متصل می کند تا ظاهری زیباتر ایجاد کند. در آخرین پادکست Prime Time Muscle، Tyreek Elgindy و Chris Cormier بحث می‌کنند که آیا ژست‌های خلاء باید در نمایش‌های بدنسازی اجباری شود یا خیر، و محبوبیت آن‌ها را در نتیجه جسارت حباب‌ها برجسته می‌کنند.

یک ضربه بزنید موقعیت خلاء مفهوم جدیدی در بدنسازی نیست. هفت بار آقای المپیا آرنولد شوارتزنگر و فرانک زین این ظاهر را در دهه های 1970 و 1980 محبوب کردند، قبل از اینکه بدنسازان بیشتری از آن پیروی کنند.

با تبدیل شدن نفخ معده به یک مشکل برای بدنسازان مدرنی که در بالاترین سطح رقابت می کنند، وضعیت خلاء توسط کسانی که قصد دارند اندامی ساده تر ارائه دهند احیا شده است. از ژست کریس بامستد گرفته تا ژست آقای المپیا درک لونسفورد، ژست گرفتن به نشان دادن استعدادها کمک کرده است، به خصوص در هنگام ضربه زدن به شکم و ران اجباری در طول مسابقات.

کریس کورمیر و تاریک الگیندی: بلند شدن در حالت خلاء واکنشی به “حباب روده” در بدنسازی است.

به گفته کریس کورمیر، جاروبرقی ها پس از اینکه یوتیوب نویسان و وبلاگ نویسان “معامله بزرگ” در مورد آنها انجام دادند، دوباره به ورزش بازگشتند.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

زمانی که ما در حال انجام جاروبرقی دوسر جلویی بودیم، هیچ کس به هیچ وجه از آن کار بزرگی نکرد، زمانی که برخی از یوتیوبرها و وبلاگ نویسان شروع به صحبت در مورد آن کردند و با تاکیدی که گویی این موضوع جالبی بود. برخی افراد نمی توانند آن را انجام دهند، برخی افراد می توانند آن را انجام دهند، بله، برخی افراد نمی توانند آن را انجام دهند زیرا آن را تمرین نمی کنند.

کورمیر تاکید کرد که جاروبرقی مکمل هر نوع تناسب اندام نیست، اما او تاکید کرد که “همه می توانند این کار را انجام دهند” و فقط آموزش در این تکنیک است.

“همه می توانند این کار را انجام دهند. دختران می توانند آن را انجام دهند. پسرها می توانند این کار را انجام دهند. همه می توانند خلاء را انجام دهند.”

وقتی جاروبرقی می‌زنید خوب به نظر نمی‌رسد و فکر نمی‌کنم در ناحیه شکم و ران‌ها باشد کریس کورمیر توضیح می‌دهد که در دو موقعیت مختلف، زمانی که شما سعی می‌کنید یک قهرمان برای آن رقابت پیدا کنید.

Terek Elgindy توضیح داد که ژست های خلاء اولین بار توسط اسطوره های بدنسازی فرانک زین و آرنولد شوارتزنگر رایج شد. با پیشرفت ورزش، نفخ معده به یک مشکل بزرگ در بین رقبا تبدیل شد. این امر شوارتزنگر را وادار کرد تا جای خالی بیشتری در لیگ حرفه ای IFBB بخواهد – و رقبا مجبور شدند.

«The Void» چیزی بود که در آن روزها وجود داشت که در آن شما افرادی مانند آرنولد و فرانک زین را می‌دیدید که این کار را انجام می‌دادند. من سال‌هاست که Void را ندیده‌ام.

“سپس، بسیاری از تیم کلاسیک فیزیک و کریس بامستد یکی از اولین نفرات بودند، یادتان هست؟ بدیهی است که او در مقابل داوران ایستاد. او به طرفین رفت، سرش را نگه داشت و خالی بودن زیبایی از خود نشان داد. این یک کار طاقت فرسا بود، در حالی که او این کار را انجام می داد، نه، خوب نبود، اما این یک واکنش به حباب روده است. مشترک سرباز.

این سرباز معتقد است که افزایش پوس‌های خلاء «واکنشی» به روند حباب‌های روده بود که به نظر می‌رسید در دوران سلطنت فیل هیث آقای المپیا در اوج خود بود.

“ما همه این بچه‌ها را داشتیم که به شکم و ران‌هایشان ضربه می‌زدند و نمی‌توانستند خلاء ایجاد کنند. این واکنشی بود به اتفاقی که می‌افتاد. رقبا می‌گفتند، “هی، گوش کن، همه این بچه‌ها با روده‌های حباب‌دار اینجا هستند.” من هستم.’ “من در مورد کسی صحبت نمی کنم.”

اگرچه هیث از معده متورم رنج می‌برد، اما سرباز به دلیل فتق به او پاس داد، که در نهایت باعث شد «هیت» پس از مسابقات مستر المپیا 2020 از رقابت خودداری کند.

«قبل از فیل، خیلی از بچه‌ها کار را با قسمت‌های میانی شروع می‌کردند و فیل فتق داشت، بنابراین او بهانه‌ای داشت که چرا شکمش بیرون می‌آید یک بسته شش تایی

“نه، این یک بازگشت به شجاعت بود،” سرباز پاسخ می دهد: “با الهام از مردی به نام آرنولد شوارتزنگر.”

کورمیر معتقد است که حالت‌های خلاء در نهایت به نحوه تمرین ماهیچه‌های شکم فرد بستگی دارد.

این نحوه تمرین شکمتان است، و اینطور نیست که در روده‌تان حباب داشته باشید، یا به خاطر هر کاری که در آماده‌سازی برای نمایش انجام دادید، یا غذایی که خورده‌اید، شکمتان نفخ کرده باشد، بنابراین، همه چیز در مورد تمرین کردن است. کورمیر توضیح می‌دهد که عضلات می‌توانند این کار را انجام دهند.

کورمیر و الگیندی اولین کسانی نبودند که در مورد نقش ژست خلاء در بدنسازی بحث کردند. مربی میلوش سارسف از این تکنیک انتقاد کرد و گفت که معنای واقعی ژست شکم و ران را که هدف آن برجسته کردن تعریف شکم است را نفی می کند.

بحث ادامه دارد. برخی معتقدند که فرم دهنده می تواند وضعیت شکم و ران ها را تکمیل کند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که به سادگی قسمت میانی داور را پنهان می کند. آیا فکر می کنید جاروبرقی باید در نمایشگاه های بدنسازی اجباری باشد؟

مربوط: ادی هال هنگام کار با رایان تری، حرفه ای IFBB، حالت خلاء می گیرد

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب تلویزیون المپیا در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/chris-cormier-terrick-el-guindy-talk-vacuum-poses/