کلر مایلر زن قوی با وزن 300 کیلوگرم (661.4 پوند) یک رکورد جهانی باورنکردنی در وزنه برداری به نام خود ثبت کرد – فیتنس ولت

کلر مایلر تاریخ سازی در رکورد شکن رسمی Strongman 2024 این در 20 آوریل در ایرلند شمالی اتفاق افتاد. در طول اجرای خود، کلر آن را میخکوب کرد ددلیفت 300 کیلوگرم (661.4 پوند) و در نتیجه ثبت یک رکورد جدید جهانی Masters. بنابراین، کلر اولین زن قوی بالای 40 سال بود که به این شاهکار شگفت انگیز رسید.

تا همین اواخر، تنها یک زن قوی توانسته بود 300 کیلوگرم (661.4 پوند) را ددلیفت کند. با این حال، در آخر هفته گذشته تغییر کرد، زیرا کلر مایلر نام خود را در لیست قرار داد. من این کار را با استفاده از لباس ددلیفت، تسمه های بالابر و کمربند بالابر انجام دادم.

رکورد جهانی 300 کیلوگرم کلر مایلر در استادیوم، نمایش فوق العاده ای از تکنیک بی عیب و نقص او بود که به او اجازه داد بلند کردن را به راحتی کامل کند. شایان ذکر است که کلر از مانور اتصال استفاده کرد تا وزنه عظیم را به حالت قفل کامل درآورد.

“اوه خدای من! من هنوز نمی توانم آن را باور کنم و نمی توانم جلوی لبخندم را بگیرم!”

NB: کلر مایلر رکوردهای جهانی مسترز را در دو بخش 40+ و 50+ ثبت کرد. رکورد قبلی جهانی 285.5 کیلوگرم (629.4 پوند) بود.

آسانسور Clear Mylar را در اینجا تماشا کنید:

مربوط: لوسی آندردان 666 پوند (302 کیلوگرم) را در ددلیفت بار فیل در آرنولد استرانگ وومن کلاسیک 2024 کم می کند.

کلر مایلر در چند سال گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته است و می توان گفت اکنون در شرایط بهتری از همیشه قرار دارد. بنابراین، با توجه به برنامه‌هایش برای شرکت در قوی‌ترین مرد بریتانیا 2024، مایلر آماده است تا یک اجرای چشمگیر دیگر را اجرا کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که او در برخی دیگر از نمایش‌های نخبه شرکت کند، اما او هنوز چیزی را تایید نکرده است.

کلر مایلر در سه مسابقه بین المللی و سه مسابقه ملی Strongwoman شرکت کرد که در آنها اغلب نتایج چشمگیری از خود نشان داد. برجسته ترین آن حضور او در مسابقات قوی ترین زن جهان برای سال های 2022 و 2023 بود. در هر دو مورد، کلر در رده 40+ نفر سوم و در رده 50+ نفر اول شد.

یکی دیگر از عملکردهای شایان ذکر، عملکرد کلر مایلر در رقابت‌های قوی‌ترین زن بریتانیا در سال 2023 است.

اخیراً، کلر مایلر در مسابقات جهانی آماتور زنان آرنولد استرانگ در سال 2024 شرکت کرد، علیرغم رقابت با ورزشکاران جوان، کلر عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست مقام دوم را کسب کند.

مربوط: زن قوی ریانون لاولیس (U64 کیلوگرم) با وزن 273.5 کیلوگرم (603 پوند) رکورد جهانی ددلیفت را به نام خود ثبت کرد.

کلر مایلر اکنون با ثبت رکورد جهانی Masters Deadlift با وزن 300 کیلوگرم (661.4 پوند) بزرگترین گام در دوران حرفه ای خود را برداشته است. این مطمئناً اعتماد به نفس و روحیه او را نیز افزایش می دهد. بنابراین، می‌توانیم در ماه‌های آینده منتظر اجرای شگفت‌انگیزتری از کلر باشیم.

همچنین شایان ذکر است که کلر مایلر تنها زن قدرتمندی نبود که در مسابقات قهرمانی رسمی شکستن رکورد مردان قوی در سال 2024 رکورد جدیدی را ثبت کرد. در عوض، سامر جانسون نیز 300 کیلوگرم (661.4 پوند) بلند کرد و رکورد جدیدی را در رده وزنی U82 کیلوگرم به نام خود ثبت کرد.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد بلافاصله پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/claire-myler-300-kg-deadlift-masters-world-record/