لی پریست در مورد جراحی گردن، اعتیاد به مسکن، استروئیدها و سلامت روان خود صحبت می کند

همیشه صادق، پیشکسوت بدنسازی کشیش من او در دوران بازنشستگی به هواداران ورزش متعهد است. او در آخرین تلاش خود، پس از جراحی گردن و مشکلات روانی، داروهای مسکن را ترک کرد. علاوه بر این، او درباره اینکه چرا در مورد مصرف استروئیدش دروغ نمی گوید، بحث کرد.

لی پریست دهه‌ها تجربه در مسابقات لیگ حرفه‌ای IFBB دارد و به لطف سایز عضلانی جمع و جور و شرایط خاص خود، حرفه‌ای به یاد ماندنی را رهبری کرده است. پریست با 8 بار شکست دادن نام هایی مانند آقای المپیا رونی کلمن روی صحنه، یک تهدید جدی در بخش باز مردان بود که هرگز اجازه نداد قد او مانع موفقیت شود.

لی پریست درباره سم زدایی مسکن، سلامت روان و اینکه چرا در مورد استروئیدها دروغ نمی گوید صحبت می کند.

شش سال پس از یک تصادف رانندگی در سال 2015، کشیش سرانجام توانست جراحی گردن انجام دهد. اما این مصیبت او را به داروهای مسکن معتاد کرد.

زمانی که گردنم را جراحی کردم و دکتر به من اکسی داد و من آن را مصرف می‌کردم، این نوع چیزهاست، حتی نمی‌دانی که به آن معتاد شده‌ای.

خوب، هر چه بیشتر در آن کار می کردم، احساس می کردم به جایی می رسد که نمی خواهم به ورزشگاه بروم، زیرا هر چه بیشتر می خوردم، بیشتر شبیه یک زامبی می شدم.

در نهایت، کشیش مصرف مسکن را متوقف کرد، هر چند که به شدت دچار ترک شد.

“لعنتی، من دیگر به آنها نیازی ندارم، درد آنقدرها هم بد نیست، من یکدفعه رفتم جلوی آنها را بگیرم و بدنت به حالت عقب نشینی می رود و می لرزد و تو احساس می کنی. من خودم را روی سم زدایی قرار دادم. قبلاً در مورد آن صحبت کرده بود.”

او به یک بیمارستان خصوصی رفت و چمدان هایش را بست و داروها را زیر نظر پزشک گذاشت.

وقتی از آنها خارج شدم، خودم نتوانستم این کار را انجام دهم، به همین دلیل با بیمارستان خصوصی تورنتو تماس گرفتم، و مرکز جنگل ها برای هر محلی وجود دارد که با آنها تماس گرفتم و به آنها گفتم که Oxys را مصرف کرده ام خیلی وقت بود و این مزخرف است، می‌توانستم این کار را در خانه انجام دهم، اما وقتی با جید و بچه‌ها بودم، احساس بدی داشتم، زیرا نمی‌خواستم این مزخرفات را با بچه‌های اطرافم پشت سر بگذارم.

کشیش می افزاید: «من آن روز کیفم را بسته و دو هفته بیرون گذاشتم. آنها به شما چیزهایی می دهند تا از آن خلاص شوید، اما برای مدتی (سخت) بود. لعنتی

اگرچه لی پریست اذعان می‌کند که مردم از بیماری روانی رنج می‌برند، اما معتقد است که بیشتر آنها از آن به‌عنوان «کارت آزاد شدن از زندان» استفاده می‌کنند.

افراد بیشتری هستند که وقتی در آن روزها چیزهایی را از ابتدا می‌ساختند، دچار استرس می‌شوند، آنها در واقع دوره‌ای از زندگی به نام رکود بزرگ را پشت سر گذاشتند و جان سالم به در بردند این مزخرفات، اما حالا اگر مشکلی پیش بیاید، “اوه خدای من.”

افرادی هستند که عموماً مشکلات روانی دارند، اما اکنون کارت خالی خروج از زندان، اگر نمی توانید زندگی را تحمل کنید، فقط کارت سلامت روان را بیرون بیاورید. پریست به من می گوید: “من به یک روز سلامت روان نیاز دارم.”

کشیش بر چالش های زندگی و اهمیت استقامت تاکید کرد.

“زندگی سخت است، کار سخت است، روزهای سختی خواهید داشت اما نیازی نیست که به خاطر آنها شکست بخورید.”

در مورد استفاده از استروئید، پریست گفت که دلیلی برای دروغ گفتن در این مورد ندارد. او به کسانی که به سطح حرفه ای می رسند توصیه می کند «از آن استفاده کنند و از آن سوء استفاده نکنند».

چرا باید دروغ بگویم چون همیشه گفته ام اگر قرار است از آنها استفاده کنید و در این سطح هستید و از آنها استفاده خواهید کرد، این را به شما می گویم چیزی است که من از آن استفاده کرده ام.

به همین دلیل است که به مردم می گویم اگر مقدار زیادی مصرف می کنید و به من دروغ می گویید، چرا یک یا دو ماه مصرف آن مقدار زیاد را متوقف نمی کنید و مقدار کمی را همانطور که گفتم امتحان کنید و فقط ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر موفق شد، موفق می شود، اما اگر موفق نشد، به خوردن مقدار زیادی غذا برگردید.»

“می خواهم بگویم که در یک سه نفری بودم و یک پسر من را ناراضی کرد، اما در مورد استفاده از استروئیدم دروغ می گویم. “خب، اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم تا درباره اش دروغ بگویم.” گرفتار یک کشیش

این اولین باری نیست که لی پریست در مورد استفاده خود از داروهای تقویت کننده عملکرد صحبت می کند. او اخیراً از استفاده از مقادیر کم ترکیبات حمایت کرد و توضیح داد که افسانه‌هایی مانند سرجیو اولیوا و آرنولد شوارتزنگر توانسته‌اند بدون ابزارهایی مانند هورمون رشد، توده چشمگیری بسازند.

اگرچه لی پریست مبارزات زیادی را متحمل شده است، اما نگرش مثبت خود را حفظ کرده است. او با صداقت و تجربه خود، از زمان بازنشستگی از این ورزش همچنان الهام بخش جامعه بدنسازی است.

مربوط: لی پریست و میلوش سارسف درباره PED و سام سولیک بحث می‌کنند: “او همه پتانسیل‌ها را دارد”

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Sam’s Fitness – Gym Equipment در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/lee-priest-talks-painkiller-addiction-mental-health/