یک دانشمند ورزش تمرینات، رژیم غذایی و استروئیدهای مورد استفاده توسط ستاره کشتی، هالک هوگان – Fitness Volt را بررسی می کند.

“دعای خود را بخوانید و ویتامین های خود را مصرف کنید” – هالک هوگان واقعاً نمایانگر آنچه دهه 80 بود. دکتر مایک اسرائیل، دانشمند ورزش، با مراجعه به یوتیوب، رژیم غذایی، تمرین، و استروئیدهایی را که ستاره کشتی حرفه ای در طول دوران حرفه ای افسانه ای خود استفاده می کرد، بررسی کرد و بینشی در مورد تمرینات خود ارائه کرد.

«امروز قرار است چه کار کنیم، به تمرینات او نگاه می‌کنیم، به رژیم غذایی او نگاه می‌کنیم، فکر می‌کنم تا حدی که قانونی است، به مکمل‌های او نگاه می‌کنیم ما به شما نوعی توصیه علمی می کنیم.

دکتر مایک اسرائیل با دانش گسترده خود در مورد مکانیک ورزش و نحوه تأثیر آنها بر بدن، تخصص خود را در رسانه های اجتماعی با طرفداران به اشتراک می گذارد. او اغلب در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مانند چگونگی کاهش وزن یا اینکه آیا نوشیدن نوشابه رژیمی منجر به افزایش وزن می شود بحث می کند. با این حال، برخی از سرگرم کننده ترین کارهای او شامل تجزیه و تحلیل تکنیک های تمرینی افراد مشهور و چهره های شناخته شده در صنعت تناسب اندام است.

دنیای ورزش تمرینات، رژیم غذایی و استروئیدهای مورد استفاده توسط ستاره کشتی کج هالک هوگان را تجزیه می کند.

آخرین سوژه ای که خود را در صندلی داغ دکتر مایک اسرائیل یافت، تری جین بولیا بود، اما شما او را به عنوان ستاره معروف کشتی حرفه ای هالک هوگان می شناسید. هالک هوگان در دهه 1980 محبوبیت زیادی داشت و اشتیاق او به کشتی منجر به موفقیت او در WWE شد.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

دکتر مایک اسرائیل در ویدیوی اخیر یوتیوب تلاش می کند تا بینشی در مورد رژیم غذایی، تمرینات و تمرینات استروئیدی هالک هوگان ارائه دهد. ابتدا دکتر اسرائیلی نگاهی به احتمال استفاده هوگان از استروئیدها در اوج کار خود انداخت.

دکتر اسرائیل می گوید: «این واقعاً استروئیدها بودند که به او کمک کردند (نه فیزیوتراپی). “لعنتی بله (پس از شنیدن استفاده از HGH توسط هوگان)، او باید همیشه صدمه ببیند.”

در مرحله بعد، دکتر اسرائیلی برخی از روش هایی که هوگان عضله دوسر خود را تمرین می داد را بررسی کرد.

«به غیر از تلاش برای شکست، که همگی دارای تفاوت‌های ظریف هستند، این یک لیست عالی از توصیه‌ها است.

بنابراین، وزنه‌ای را انتخاب کنید که بتوانید آن را با دامنه کامل حرکت بلند کنید، آن وزنه را با فرم صحیح تا حد شکست نگه دارید، و اگر بتوانید این کار را با هر تعداد تکراری که به دنبال آن هستید انجام دهید، وزن مناسب را در اختیار دارید. بدن تو. دستها. مرد، هالک این چیز را دزدکی روی من انداخت. احترام بزرگ.”

تمرینات بعدی هوگان در پشت پادون های گردن قرار داشت و دکتر اسرائیل از شدت آن بسیار تحت تاثیر قرار گرفت.

“مردم، دو چیز؛ اول، اگر در حین تمرین اینطور به نظر نمی رسید، شما یک عوضی هستید. باید شدت خود را هزار نفر افزایش دهید. دوم اینکه او از پشت گردن می کشد. “

“ورزش بسیار موثر. از نظر خط جذب، دیگر به لات ها استرس وارد نمی کند، شاید کمی کمتر باشد تا کاملا صادق باشیم. اگر شانه های شما با آن سرد است، آن را امتحان کنید. اگر آنها آن را دوست ندارند، انجام ندهید. امتحانش کن.”

اسرائیل با بررسی فرم فر هوگان در ادامه به کار خود ادامه داد:

“این یک تکنیک وحشتناک نیست. تمام ایزومتریک، توقف، با 135، سخت است. واقعا سخت است. به طرز مسخره ای قدرتمند است.”

در طول پرس نیمکت دمبل، دکتر اسرائیل نظرات خود را در مورد اجرای هوگان و تکنیک های او ارائه کرد.

“هی، این دامنه حرکتی خوبی است. این وزنه ها شبیه وزنه های واقعی هستند. شاید؟”

در فینال بزرگ، دکتر اسرائیل به برخی از گزینه های تغذیه هوگان نگاه کرد.

“این واقعی ترین صحبتی است که در مورد تناسب اندام شنیده ام. “بچه ها، شما در دهه 80 برای تناسب اندام چه کار می کردید؟” او می گوید: “بله، همیشه”، “به علاوه، آیا من به کوکائین اشاره کردم؟”

هوگان قبل و بعد از مسابقات کشتی خود سه میلر لایت و دو تایلنول مصرف کرد. هوگان می گوید که وعده غذایی «پس از بازی» او 12 میلر لایت بود.

“کشتی لعنتی احمقانه است، مرد سه میلر لایت که شما را در آن حال و هوای مهمانی قرار دهد، آب، کربوهیدرات، تایلنول برای درد و الکل برای درد.

در گذشته، دکتر مایک اسرائیل از دیگر افراد مشهور در مورد رژیم‌های تمرینی‌شان، از جمله کریس بامستد، قهرمان پنج‌بار کلاسیک فیزیک المپیا، انتقاد کرده است. اسرائیل با نگاهی دقیق تر به تمرینات بالاتنه Cbum اعتراف کرد که او فیزیک بدنی خوبی داشت اما متوجه شد که روتین او کمی افراط شده است.

یکی دیگر از چهره های محبوبی که دکتر مایک اسرائیل زیر ذره بین قرار داده، برایان جانسون معروف به پادشاه کبد است. با این حال، اسرائیل هیچ کدام از اینها را نداشت، به ویژه در مورد توقف دوپینگ او، زمانی که از مستاجران پیشینیان لیور کینگ گذشت.

“به نظر می رسد پادشاه جگر هنوز هم به این معنی است که او از این لعنتی خارج نشده است. آن بطری ها احتمالا خالی هستند و او آنها را دور انداخته است. او بطری های بیشتری در یخچال و اتاق پشتی دارد، و اینطور خواهد بود.”

دکتر مایک اسرائیل به غیر از شوخ طبعی و شوخ طبعی، دانش فوق العاده ای در مورد تمام موضوعات مرتبط با تناسب اندام دارد. با نگاهی دقیق تر به روال هوگان، می توان گفت که او احترام جدیدی برای اسطوره کشتی قائل است.

مربوط: هالک هوگان در آخرین پست خود عضله دوسر پاره شده خود را نشان می دهد و “4 قانون زندگی هالک” را در 68 سالگی به اشتراک می گذارد.


منبع: https://fitnessvolt.com/exercise-scientist-steroids-training-hulk-hogan/