براندون کری در مورد خون‌ریزی قبل از المپیک 2023 صحبت می‌کند، آرنولد کلاسیک 2024 را به 5 انتخاب برتر خود می‌دهد – Fitness Volt

ستاره کلاس باز با زبان نرم براندون کاری او در پادکست The Menace ظاهر ویژه ای داشت. در طول این مصاحبه، کوری در مورد نگرانی های سلامتی خود قبل از المپیای 2023 صحبت کرد و در مورد نامزدهای پیشتاز برای آرنولد کلاسیک 2024 صحبت کرد، جایی که قرار است شاهد رویارویی بین مدافع عنوان قهرمانی سامسون داودا و هادی شوپن باشیم.

تجزیه و تحلیل عملکرد درونی بخش باز مردان بدون ذکر براندون کاری غیرممکن است. او دارای دو عنوان آرنولد کلاسیک (2019، 2022) است که از نام‌های مطرح این رده مانند ویلیام بوناک، سامسون داودا و ریگان گرایمز پیشی گرفته است. علاوه بر این دستاوردها، ترکیبی از اندازه عضلانی، زیبایی شناسی و شجره نامه کری او را به تنها برد خود در مستر المپیا در سال 2019 رساند.

کری پس از کسب مقام چهارم در دو رقابت اخیر مستر المپیا (2022، 2023)، یکی از خطرناک ترین استعدادهای لیگ است. با این حال، چند ساعت قبل از آخرین مبارزه خود در المپیا، او قربانی یک ترس وحشتناک سلامتی شد. در حالی که او در نهایت پشتکار داشت، کری اکنون تجربه ناراحت کننده را برجسته می کند و همچنین پیش بینی های خود را برای نزدیک شدن به آرنولد کلاسیک ارائه می دهد.

براندون کری در المپیا 2023 در مورد نگرانی های سلامتی صحبت می کند و به نمایشگاه بین المللی بعدی اشاره می کند.

کری پس از ساعت‌ها خون‌ریزی قبل از روی صحنه رفتن برای المپیک 2023، در بیمارستان بستری شد و درباره جزئیاتی که قبلاً هرگز به اشتراک نگذاشته بود صحبت کرد.

“برای مه مغزی، دو قرص خوردم. آنها را دور انداختم و نوشیدم و همانجا گذاشتم. شروع کردم به نوشیدن کمی شیک یا چیز دیگری چون می خواستم به باشگاه بروم و خودم را برای رفتن آماده می کردم. متوجه شدم که احساس خوبی ندارد.”

فکر کنم خوب پیش نمیره، چه خبره؟ من خوبم، او را مجبور می کنم عقب نشینی کند. یک پارچ گالن را برداشتم و به داخل ایوانم رفتم که اگر آن را تف کردم و شروع به خاموش کردن آب کردم. متوجه شدم که با دیوار آجری به گلویم برخورد کرده ام. همه آب برگشت و من می گویم، مرد، این خوب نیست.

به گفته آقای المپیا سابق، هر بار که آب می خورد، شروع به تف کردن خون می کرد.

“احساس می کنم چیزی در حال آمدن است. در حالی که داشتم بیرون آب می خوردم، شروع به تف کردن کردم و متوجه شدم که خون در حال آمدن است. مرد، این دیوانه است. بنابراین، امیدوارم که باشد، هنوز هم احساس می کنم در گلویم گیر کرده است. هنوز چیزی گیر کرده و پایین نمی آید.» دوستم می گوید می خواهی بروی اورژانس و من می گویم بیا یک دقیقه صبر کنیم.

کری گفت: “هر بار که آب می‌نوشیدم خون بیرون می‌آمد. حالم خوب است، این خوب نیست. در نهایت، ما به اورژانس می‌رویم و احتمالاً پنج ساعت یا بیشتر فرصت داریم تا بررسی کنیم. آنها سی تی سی‌تی انجام دادند. روی من اسکن کرد و متوجه شدم که در حفره سینه ام عفونت دارم. آنها دقیقاً نمی دانند چرا.”

کری با وجود اینکه تحت بیهوشی قرار گرفت، به مرحله المپیا راه یافت و مقام چهارم خود را حفظ کرد.

اساساً پنج دقیقه طول می‌کشد، آنها به من گفتند که من را زیر زمین می‌گذارند. آنها می‌روند و آنجا را نگاه می‌کنند و می‌بینند چه خبر است، اگر چیزی در آنجا هست، به من گفتند که خانم به من گفت اگر چیزی هست، ( آنها آن را حذف می کنند) و بعد شما خوب می شوید.

در مورد آینده خود، کوری اشاره کرد که او و تیمش در حال لذت بردن از یک نمایش بین المللی در افق هستند. اگر او این تعهد را انجام دهد، هواداران می توانند قبل از المپیک بعدی شاهد بازگشت کری به صحنه باشند.

“در حال حاضر، من فقط به المپیا نگاه می کنم. اکنون، چند پیشنهاد قبل از المپیک وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنم. ممکن است یک نمایش قبل از المپیک را در نظر بگیرم اما هنوز آن را نهایی نکرده ام. درباره آن بحث کردم. به طور خلاصه با مربی ام اما هنوز برنامه جدی برای آن نداریم.

کوری گفت: “شما احتمالا من را قبل از المپیک خواهید دید، اما اکنون می توانید روی دیدن من در المپیک حساب کنید.” “شاید قرار گرفتن در معرض بین المللی بیشتر چیزی باشد که ما به آن فکر می کردیم.”

پیش‌بینی‌های آرنولد کلاسیک 2024 Curry – 5 برتر

انتخاب‌های رسمی کری برای آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ را در زیر ببینید:

  • برنده – سامسون داودا
  • مقام دوم – هادی شوپن
  • مقام سوم – جیمز هولینگهد
  • مقام چهارم – مارسلو دی آنجلیس (MD Horse)
  • مقام پنجم – رافائل براندائو

کری علاوه بر فاش کردن پیش‌بینی‌های خود، تصریح کرد که داودا در صورت بهبود عضلات باسن و ضخامت تله‌اش، وضعیت بهتری پیدا می‌کند، که جزئیات جدیدی را به وضعیت دوسر دوسر عقب او اضافه می‌کند.

باسن او بهبود یافته است، اما فکر می‌کنم او هنوز هم در قسمت باسنش جای پیشرفت دارد. من مطمئن هستم که او در این زمینه ها به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. من فکر می کنم این تله ها در شوت بک هند او تفاوت ایجاد می کند.

بله، من فکر می‌کنم تله‌ها در شوت‌های بک هند تفاوت بزرگی ایجاد می‌کنند، درست زمانی که نوبت به تنظیم آن‌ها می‌رسد، فقط او را بیرون بیاورند، زیرا او بدن بزرگی دارد.» اضافه کردن براندون کاری.

با خشکسالی کافی، کری مطمئن است که داودا در کلمبوس، اوهایو پیروز خواهد شد.

“تا زمانی که او (سامسون داودا) به اندازه کافی خشک پیش داوری کند، نه خیلی خشک، اما آنقدر خشک باشد که بتواند او را در فینال نگه دارد، فکر می کنم او خودش را در جای خوبی قرار می دهد. او بزرگ است اما هادی می آید و بازی می کند.» بازی او.

دومین رویداد بزرگ بدنسازی سال به سرعت در حال نزدیک شدن است و بدنسازان کهنه کار را ترغیب می کند که در سمت چپ، راست و مرکز انتخاب های خود را ارسال کنند. تا کنون، جی کاتلر، کریس کورمیر و دنیس جیمز از هادی شوپن برای پیروزی بزرگ حمایت کرده‌اند، در حالی که مربی داودا، میلوش سارسف، معتقد است که دستیار او دومین عنوان متوالی را کسب خواهد کرد.

پیش بینی ها برای آرنولد کلاسیک 2024 در حال افزایش است زیرا ورزشکاران قصد دارند در کمتر از سه هفته روی صحنه بروند. به لطف اطلاعیه اخیر آرنولد شوارتزنگر، اسطوره بدنسازی، پخش زنده رایگان خواهد بود.

مربوط: روبل «نیکسلا» مسکورا با مشکلات ویزا خارج از آرنولد کلاسیک 2024 مواجه است

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Muscle and Fitness در زیر مشاهده کنید:

با پوشش جامع ما هیجان مستر المپیا 2023 را تجربه کنید! از پیش داوری و خلاصه رویدادها گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق و نتایج نهایی، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در مرکز پوشش المپیا ما پیدا کنید: FitnessVolt.com/olympia. کار را از دست ندهید!


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/brandon-curry-predict-2024-arnold-classic/