“بزرگ اندیشی شما را بزرگتر می کند” – Fitness Volt

آرنولد شوارتزنگر با تلاش زیاد و حفظ نگرش مثبت به رویای آمریکایی دست یافت. در مصاحبه اخیر با تیم فریس در یوتیوب، قهرمان هفت دوره مستر المپیا در مورد چگونگی شکل گیری باشگاه زندگی و حرفه بدنسازی او صحبت کرد.

من این درس‌ها را کنار هم قرار دادم که درس‌های بسیار مهمی بودند که در طول زندگی‌ام و در حرفه‌های مختلف، به ویژه در ورزشگاه آموخته‌ام. باشگاه بدنسازی زیرا در آنجا لاستیک جدا می شود. آرنولد به اشتراک گذاشت

بومی اتریشی، فرزند پوستر رویای مورد انتظار آمریکایی است که از آغازی فروتنانه آمده است. شوارتزنگر از رقابت در بزرگترین صحنه بدنسازی گرفته تا بازی در پرده بزرگ یا حتی نمایندگی ایالت کالیفرنیا به عنوان فرماندار، الهام بخش همه افراد شاغل برای رسیدن به اهدافشان بوده است.

آرنولد شوارتزنگر نه تنها در مورد دستیابی به فیزیک عالی چیزهای زیادی یاد گرفت، بلکه در مورد فتح هر هدفی که در ذهنش باشد نیز یاد گرفت. این پیرمرد 76 ساله نکات خود را برای رسیدن به موفقیت در ورزشگاه فاش کرد و به این نتیجه رسید که مهمترین توصیه او این است که فکر نکنید و فقط انجام دهید.

آرنولد شوارتزنگر می گوید که چگونه باشگاه در تمام جنبه های زندگی به او کمک کرده است

آرنولد شوارتزنگر اخیراً در طی مصاحبه ای در یوتیوب به اشتراک گذاشت که چگونه کار سخت او در باشگاه در نهایت به او کمک کرد تا به تمام چالش های زندگی خود دست یابد.

“این جایی است که اگر تکرارهای اجباری را انجام ندهید، اگر تا زمانی که سوزش و درد را احساس نکنید کار نکنید و از آن عبور نکنید و تکرارهای اجباری را انجام دهید، رشد نخواهید کرد. و اکنون، شما این پیام را دریافت کرده اید که فقط از طریق درد است که می توانید واقعاً رشد کنید. فقط از طریق درد است که می توانید کمبود راحتی و بدبختی را احساس کنید و همچنین می توانید به عنوان یک شخص رشد کنید – نه فقط از نظر جسمی، نه فقط از نظر عضلانی، بلکه به عنوان از طریق راحتی، هیچ کس هرگز رشد نمی کند.”

شما فقط می توانید از طریق ناراحتی و گذراندن چیزهایی رشد کنید که در آن به نظم و انضباط نیاز دارید و در جایی که در آن مبارزه می کنید. همه چیز در ارتش، چه شغل واقعاً خوبی باشد، چه در دانشگاه، بچه ها هر چه شب ها بیشتر تلاش می کنند و درس می خوانند و سختی ها را پشت سر می گذارند.

آرنولد همیشه آرزو داشت بهترین باشد و اهدافی بزرگتر از دیگران در اطراف خود تعیین می کرد. او واقعاً می خورد، می خوابید و آرزو می کرد که حرفه خود را به سطح بعدی برساند.

“آغاز. برای من، می‌توانم بگویم که می‌خواستم به جای آقای اتریش در مسابقات آقایان اروپا شرکت کنم. من هم مثل بقیه در سالن بدنسازی سخت تمرین کردم و اهداف آنها بسیار کوچکتر بود. آنها می‌خواستند آقای شوند. اتریش، “و من می خواستم آقای اروپا شوم.”

من می‌خواستم بهترین مرد اروپا باشم. می خواستم به این مسابقه بروم. داشتم بزرگتر فکر میکردم من سخت تر از آنها تمرین می کردم، همه چیز مثل هم بود. اما وقتی در آن مسابقه پیروز شدم، زیرا دید بسیار روشنی داشتم، این چیزی بود که می خواستم برنده شوم… که بلافاصله باعث شد در مونیخ شغلی پیدا کنم و در یک سالن بدنسازی به عنوان مربی در مونیخ مشغول شوم.

تصور کنید در بهشت ​​چگونه است؟ شما یک بدنساز جوان هستید، 18 سال سن دارید، شما به تازگی در اولین مسابقه بین المللی خود برنده شده اید، در برخی مسابقات محلی در اتریش برنده شده اید، در برخی مسابقات پاورلیفتینگ، برخی مسابقات پاورلیفتینگ برنده شده اید، اما اکنون شما یک استاد تازه کار اروپا تو این جام را داری و اکنون او در دومین باشگاه بزرگ مونیخ آموزش کار می گیرد. بهشت مطلق بود

“در باشگاه می خوابیدم. داشتم بیدار می شدم و تمرین می کردم. بعدازظهر چرت می زدم، تمرین می کردم. شب ها قبل از تمرین می خوابیدم. داشتم تمرین می کردم. پس این یک رویا است، اما این بود. همه به این دلیل که احساس بزرگی می کردم.”

آنها هنوز در حمام در اتریش یا برای دولت یا جمع آوری زباله یا تدریس یا چیزی شبیه به آن گیر کرده بودند. آنها هنوز در همان شغل گیر کرده بودند، من قبلاً به مونیخ نقل مکان کرده بودم و قبلاً در یک شرکت مربی بودم. یک سالن بدنسازی که آن را به پله ای برای آمریکا تبدیل کرد که آرزوی نهایی من بود.

“برای بزرگ اندیشی نیازی به کار بیشتر نیست، فقط بزرگ فکر کردن شما را بزرگتر می کند. منظور من این است که تلاش زیادی می خواهد.

شوارتزنگر از سختی کار برای رسیدن به اهدافش خجالتی نبود و همان پشتکار خود را در ورزشگاه برای تبدیل شدن به یک بازیگر مشهور جهانی به کار برد.

“من راه خودم را برای رسیدن به آنجا ایجاد کردم. روزی پنج ساعت وقت گذاشتم که در بدنسازی یاد گرفتم؛ پنج ساعت در روز کار کردم و تمرین کردم و تمرین کردم و ایستادم و همه این کارهایی را که باید انجام می دادم انجام می دادم. همان پنج ساعت را انجام می‌دادم، اما می‌رفتم و انگلیسی یاد می‌گرفتم، درس بازیگری، سخنرانی، کلاس صدا، کلاس حذف لهجه می‌رفتم. باید پولم را برای آن‌ها پس بگیرم.»

علاوه بر انگیزه دادن به دیگران برای اینکه نسخه های بهتری از خود باشند، شوارتزنگر به آموزش مردم در مورد سلامت و تندرستی اختصاص دارد. این شامل فراخوانی شرکت های مکمل به دلیل گنجاندن مواد غیرقانونی در محصولاتشان است. علاوه بر این در پیام هفتگی خود باشگاه پمپ آرنولد، شوارتزنگر برای راهنمایی بیشتر شهروندان عادی به سمت زندگی سالم، باورهای غلط مرتبط با تغذیه را روشن می کند.

آرنولد شوارتزنگر یک ستون دانش در جامعه تناسب اندام است. شوارتزنگر با کسب افتخارات چشمگیر بسیاری در طول سال ها، جریان ثابتی از اطلاعات را به گونه ای فراهم می کند که ارتباط و درک آن آسان باشد.

مربوط: “هیچ چیز نمی تواند من را متوقف کند” آرنولد شوارتزنگر برای تمرین پس از جراحی آرنج “تلمبه” کرد

مصاحبه کامل را اینجا ببینید:

منبع: https://fitnessvolt.com/schwarzenegger-using-gym-to-grow/