سامسون داودا با سام سولیک همکاری می کند تا یک مگا باکس – Fitness Volt بسازد

سامسون دوادا به سرعت در حال پیشرفت به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به مستر المپیا است. داودا اخیراً با سام سولیک، تأثیرگذار تناسب اندام در حال افزایش، برای یک جلسه تمرین شدید قفسه سینه و پاها شریک شد. این بخشی از آمادگی او برای المپیک 2023 بود و به او کمک کرد تا از پتانسیل واقعی خود فراتر رود.

بدنساز حرفه ای IFBB سامسون داودا او در فصل رقابتی 2022 به عنوان یک اسب تاریک واقعی ظاهر شد. رقیب باز مردان با پیروزی در مسابقات المپیک 2022 بلیت را به دست آورد. 2021 EVLS Prague Pro به چهار رتبه برتر صعود کرد 2022 آرنولد کلاسیک همچنین.

در اولین بازی خود در المپیا در سال 2022، داودا هنگامی که در راه رسیدن به قهرمانی بر صحنه تسلط یافت، جامعه بدنسازی را شوکه کرد. مقام ششم. نکته قابل توجه این است که «شیر نیجریه» به آقای المپیا ممدوح، «بیگ رامی» السبعی که دو بار از پس آن برآمده بود، تمام توانایی های او را روی صحنه داد.

دیوید به رقابت در آرنولد کلاسیک 2023 بازگشت که اولین نمایش حرفه ای بزرگ او در سال بود. او خود را در برابر رقبای نخبه آزمایش کرد و با رنگ‌های درخشان از راه رسید. داودا برنده آرنولد کلاسیک 2023 شد و بلیت خود را برای المپیک 2023 به دست آورد.

او اکنون در حال تمرین برای خلع ید از هادی شوپن و کسب عنوان مستر المپیا در 5 نوامبر است. سامسون داودا به منظور تقویت آمادگی خود برای رقابت و پیشرفت به سمت هدف نهایی، با سام سولیک، اینفلوئنسر تناسب اندام، تیم شد تا سینه و پاهای او را تمرین دهد.

سولیک در جامعه تناسب اندام آنلاین با ساختن بدنی عظیم 240 پوندی در تنها 21 سالگی به شهرت رسید. شیوه های غذایی نامناسب و توده عضلانی غیرمعمول بالا برای سن او باعث نگرانی بسیاری از کارشناسانی شد که او را به استفاده از PED مشکوک می کردند. با این حال، او همچنان به رشد خود ادامه می دهد و جنبه های بیشتری را به ساختار عظیم خود اضافه می کند.

سامسون داودا و سام سولیک روی سینه و پاها تمرین می کنند

سامسون داودا در باشگاه Iron Factory در پیتسبورگ به سام سولک پیوست تا قفسه سینه و ساق پا را تمرین دهد. هدف از این جلسه تمرینی این بود که ببینیم آیا این دو می توانند در جلسات تمرینی مشترک در آینده شرکت کنند یا خیر. با این حال، تمرین داودا برای المپیک 2023 که از 3 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود، در اولویت قرار دارد.

پس بیایید بررسی کنیم که دو نفر چگونه قفسه سینه خود را تمرین می دهند و سعی می کنیم ببینیم آیا شیمی آنها برای جلسات تمرینی آینده سازگار است یا خیر.

سوپرست – بالا بردن زاویه دار پا و بلند کردن پای نشسته

سامسون داودا و سام سولیک در شروع تمرین یک تمرین ساق پا را تکمیل کردند. آنها رایزهای زاویه دار گوساله را بر روی یک دستگاه خاص Precor Icarian انجام دادند و آنها را با بلند کردن گوساله نشسته ترکیب کردند. پس از انجام تمام ست‌ها در این سوپرست با پیشرفت سریع و با دوره‌های استراحت کم، شرکای تمرینی به تمرین قفسه سینه روی آوردند.

دستگاه پرس نیمکت اسمیت

فشارهای مایل بر روی قفسه سینه/سر ترقوه ماهیچه های سینه ای تمرکز می کنند که معمولاً بلند کردن آن دشوار است. داودا و سولیک از دستگاه اسمیت استفاده کردند و برای تحریک این قسمت از ماهیچه های سینه ای پرس های سینه ای را انجام دادند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ماشین ها این است که وزنه در یک مسیر ثابت حرکت می کند و نیاز به کنترل آن را از بین می برد. این به تمرکز بر روی گروه عضلانی هدف بدون نیاز به استفاده از تثبیت کننده ها کمک می کند و همچنین احتمال آسیب را کاهش می دهد.

از آنجایی که سامسون داودا در اواسط آماده سازی خود برای المپیک 2023 است، بهتر بود به جای هالتر معمولی از دستگاه اسمیت استفاده می کرد.

دستگاه پرس سینه شیب دار

سپس شرکای تمرینی به سراغ نوع دیگری از حرکت پرس مورب رفتند. آنها یک پرس سینه شیب دار را روی یک دستگاه ایزومتریک انجام دادند تا تحریک بیشتری به عضلات قفسه سینه اضافه کنند.

یک عرشه پرواز انتخاب کنید

سامسون داودا و سام سولیک پس از کار بر روی حرکت با فشارهای فشاری، پروازهای عرشه ای را برای کار بر روی قدرت جذب بالاتنه انجام دادند. آنها قبل از شروع آخرین تمرین روزانه خود، چند ست خوب از حرکات انزوا را انجام دادند.

دمبل ها را با یک دستگیره چکشی بسته فشار دهید

داودا و سولیک جلسه تمرینی را با چند مجموعه خوب از پرس های دمبل دستگیره چکشی به پایان رساندند. این نسخه پرس سینه برای افزودن تنوع به روال تمرین سینه شما عالی است. بعلاوه، بر روی شانه ها بسیار کمتر خسته کننده است.

برای داشتن انگیزه خوب با وزن نسبتاً کمتر، پرس های دمبل دستگیره چکشی بسته گزینه ای عالی هستند. داودا و سولیک چند ست قوی از تمرین را برای پایان جلسه تمرین انجام دادند.

به طور کلی، تمرینات زیر تمرین قفسه سینه را تشکیل می دهند:

سامسون داودا و سام سولیک هر دو در حال حاضر در مسیرهای شغلی بسیار متفاوتی هستند. اما اگر مسیر را ادامه دهند و سخت کار کنند، هر دو مرد می توانند به ارتفاعات بیشتری دست یابند.

ویدیوی کامل تمرین قفسه سینه را در کانال یوتیوب Hosstile در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/samson-dauda-sam-sulek-chest-workout/